Tussi! Skrevet 28. april 2008 #261 Del Skrevet 28. april 2008 Da er det 4 laange dager igjen å vente... Venting er ikke min sterkeste side.. Så får håpe at ventingen lønner seg denne pp. hadde vært på sin plass!! Ikke lenge igjen det nei. Skal krysse fingrene så hardt det går. For både deg og Aimee, syns så utrolig dere fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 28. april 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke lenge igjen det nei. Skal krysse fingrene så hardt det går. For både deg og Aimee, syns så utrolig dere fortjener det. Tusen takk for det! Du er søt er du!!! jeg skal gjøre det samme for deg!!!!!! Av en eller annen grunn synes jeg nesten du fortjener det mer enn meg. jeg har hvertfall kjent på den herlige følelsen en gang!!Vi får håpe for oss alle sammen!!! Synes vi fortjener det alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 28. april 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 28. april 2008 har forresten hatt "stikninger" nederst i magen på venstre side de siste dagene. kand et være et tegn på noe som skjer? Vil så gjerne tro det beste, men er redd for å bli skuffet nok en gang Får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. april 2008 #264 Del Skrevet 28. april 2008 Spennende Det blir litt som jeg og samboer prata om, vi vil heller prøve litt lenger enn at det klaffer og man mister. Det er en følelse som høres så utrolig grusom ut, så det unner jeg ingen. Så jeg syns helt klart det skal klaffe for dere først. Jeg har til og med forberedt legen på at jeg kommer til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 29. april 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 29. april 2008 Spennende Det blir litt som jeg og samboer prata om, vi vil heller prøve litt lenger enn at det klaffer og man mister. Det er en følelse som høres så utrolig grusom ut, så det unner jeg ingen. Så jeg syns helt klart det skal klaffe for dere først. Jeg har til og med forberedt legen på at jeg kommer til sommeren Enig med deg der egentlig!! unner absolutt ingen det jeg var gjennom. men vet jo at det selvsagt kunne vært værre også! det kan det alltid!! men vi får håpe på klaff denne gangen! kjenner jeg er litt utolmodig... Det er bra legen er underrettet!! Så får du sikkert en hastetime når du først kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. april 2008 #266 Del Skrevet 29. april 2008 *potespor* Pugsley! Takk for koselig dagbokhilsen, måtte inn og sjekke ståa hos deg også, og her blir det spennende frem mot helgen ser jeg. Bare å rigge seg til Krysser fingre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 29. april 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 29. april 2008 *potespor* Pugsley! Takk for koselig dagbokhilsen, måtte inn og sjekke ståa hos deg også, og her blir det spennende frem mot helgen ser jeg. Bare å rigge seg til Krysser fingre!! Tusen takk for det!! ja her venter man utolmodig til de grader.. bare to dager igjen nå! Skal inn og sjekke litt updates hos deg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 30. april 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 30. april 2008 har en virkelig dårlig følelse på hele greien denne gangen også.. Tok en test i morges (klarte selvsagt ikke vente) og den var negativ.. Har riktignok vært kvalm (og spydd en gang) men tror ikke jeg er gravid likevel.. har litt mensmurringer, og venter vel egentlig bare på at den skal komme. :gråte: jaja, sånn går det.. Kjenner jeg begynner å bli utrolig lei hele opplegget! Det var ikke sånn det skulle bli.. Skulle vært halvveis egentlig nå om ting hadde oppført seg sist.. Får vel løfte hodet og glede meg til neste PP. Jeg har det hvertfall kjempebra ellers så har ikke noe å klage på :love: håper det går bedre for dere andre som skal teste nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 1. mai 2008 #269 Del Skrevet 1. mai 2008 Men testet du ikke for tidlig? Jeg har håp fortsatt at du er gravid Krysser fingrene for deg. Man kaster vel ikke opp uten grunn?? Masse masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 1. mai 2008 Men testet du ikke for tidlig? Jeg har håp fortsatt at du er gravid Krysser fingrene for deg. Man kaster vel ikke opp uten grunn?? Masse masse masse lykke til Tusen takk for det, skjønn du er!! Håper jeg testet for tidlig. har fremdeles ingen tr på besøk, og er fortsatt kvalm.. Håper alt er fint med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 2. mai 2008 #271 Del Skrevet 2. mai 2008 Oii, her var det spennende! Håper virkelig den kvalmen er ekte graviditetskvalme!!! Blir spennende å følge med her de neste dagene! Noen planer om testing igjen eller??? Krysser fingrene, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. mai 2008 #272 Del Skrevet 2. mai 2008 Heihei! Hva er status på deg da, ligger det an til ny test snart? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mai 2008 #273 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei Pugsley vennen! Kjenner igjen det der med at man blir lei og trist i denne tiden her hvor man bare skal kose seg og glede seg til spiren sitter. Vi må nok bare nyte det vi faktisk har og fortsette i troen på at det en dag er vår tur. Håper du har funnet igjen noe av positiviteten og får en positiv test i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mai 2008 #274 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei hei der! kjedelig med negativ test da, men vi får håpe du testet for tidlig.. Og at neste gang du tester så skal an sitte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. mai 2008 #275 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes det har vært stille fra deg nå! Har du testa på nytt eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei alle sammen!! har vært uten nett noen dager!! TR kom nok den på fredag.. Kjedelig!! Skjønner ikke greien med alle symptomene jeg har hatt.. men men, vi får prøve igjen.... litt kjedelig selvfølgelig, begynne rå bli litt lei.. Men det ordner seg for snille jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #277 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Pugsley vennen! Kjenner igjen det der med at man blir lei og trist i denne tiden her hvor man bare skal kose seg og glede seg til spiren sitter. Vi må nok bare nyte det vi faktisk har og fortsette i troen på at det en dag er vår tur. Håper du har funnet igjen noe av positiviteten og får en positiv test i løpet av de nærmeste dagene. Hei på deg!! nå skal jeg inn og sjekke status hos deg!!!Håper på det beste!!! Enig med deg at vi må fokusere på det vi allerede har også og glede oss over det!! Jeg har jo feks verdens mest fantastiske pugsleymann!! gjelder å ikke miste motet :gjeiper: Håper alt er fint med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei hei der! kjedelig med negativ test da, men vi får håpe du testet for tidlig.. Og at neste gang du tester så skal an sitte! tusen takk for det!! Satser på en februarbaby da!! har hørt at de ikke er så dum :gjeiper: Håper det klaffer for deg også snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. mai 2008 #279 Del Skrevet 4. mai 2008 Her ser jeg dumme tanta har vært igjen ja. Skjønner ikke hvorfor den ikke kan slutte og besøke oss. Jeg besøker ikke folk som tydelig ikke vil ha besøk av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. mai 2008 #280 Del Skrevet 4. mai 2008 Her ser jeg dumme tanta har vært igjen ja. Skjønner ikke hvorfor den ikke kan slutte og besøke oss. Jeg besøker ikke folk som tydelig ikke vil ha besøk av meg Nei, har du hørt noe så frekt? Kast den innpåslite kjerringa på dør fort som svint! Her trengs det beskjed i klartekst: DU ER IKKE VELKOMMEN, HØRER DU?? Sånn, nå ser du ikke noe til henne på ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå