Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gitt beskjed til Aimee at du også skal få bli med! hun skal ta deg med i beregningene satser jeg på :klemmer: Og smilefjes også da!!! :ler:

:ler:

Jeg kan jo faktisk fortsatt håpe på en desemberbaby. Med to klare egg før EL og litt hjelp....7 dager igjen, så vet jeg....

Men tenk så hyggelig det hadde vært å være gravide samtidig, da! *håpe, håpe* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er helt med på den tanken! det er nok noe i det også! så er vi godt rustet til neste gang! januar er jo en fantastisk måned!! :klemmer: Så får vi dra med oss Tussi inn i januar også!! tror hun har lyst å følge med :fnise: Presset ligger først og fremst på deg Aimee, du setter standarden!! :ler:

Nå har jeg gitt beskjed til Aimee at du også skal få bli med! hun skal ta deg med i beregningene satser jeg på :klemmer: Og smilefjes også da!!! :ler:

Jeg setter standaren?

Jammen da har jeg en god nyhet til dere jenter; Jeg har tenkt å få barn i januar 2009 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo faktisk fortsatt håpe på en desemberbaby. Med to klare egg før EL og litt hjelp....7 dager igjen, så vet jeg....

Men tenk så hyggelig det hadde vært å være gravide samtidig, da! *håpe, håpe* :)

Det tenkte jeg ikke på!!! men så klart at du skal få lov å tjuvstarte litt :fnise: Vi unner deg det!!!! :ler: Tenk på spennende!!!!!! 1 uke igjen å vente nå!!? Eller bare 6 dager?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter standaren?

Jammen da har jeg en god nyhet til dere jenter; Jeg har tenkt å få barn i januar 2009 :-D

Okei!! Da er det bare for oss andre å henge på!!!! fint du sier ifra såpass tidlig så vi har god tid til å forberede oss!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde for at vi alle sammen om kort tid henger på graviditetsforumet og klager over ømme bryster og morgenkvalme....eller var det hele-dagen-kvalme?...

Håper du har hatt en fin uke så langt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde for at vi alle sammen om kort tid henger på graviditetsforumet og klager over ømme bryster og morgenkvalme....eller var det hele-dagen-kvalme?...

Håper dere alle joiner meg nå snart ja, det er fantastisk å klage på hele-dagen-kvalme :ler:

Jeg krysser i hvertfall fingre for et fin + :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin uke så langt! :klemmer:

Ja det vil vi gjerne!!! :jepp::jepp: Ikke meg imot hvertfall!!! nå er det enda en dag mindre til du kan teste!!! 4 dager!!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle joiner meg nå snart ja, det er fantastisk å klage på hele-dagen-kvalme :ler:

Jeg krysser i hvertfall fingre for et fin + :tommelsmil:

:fnise: Det er en plan!!! Da kommer vi snart over til deg og klager litt!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :) Hvordan står det til her, da?

Håper du har hatt en fin helg og at du er klar for produksjon av januarbaby nå, da! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :) Hvordan står det til her, da?

Håper du har hatt en fin helg og at du er klar for produksjon av januarbaby nå, da! :)

:klemmer:

hei!! her går det veldig bra! Jeg er klar for action nå!! Satser på at det sitter som et skudd denne mnd :lur::lur: Så håper vi på at du leder an allerede i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det helg igjen!!! :jepp: Håper på bra vær, så vi får kost oss litt ute!!!! EL er over nå, så nå får vi bare vente og vente... og vente litt til!!! :ler: Kunne ønske man kunne speede opp prosessen litt innimellom!!! jaja, sånn er det.. :ler:

Ha en kjempefin helg jenter!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stund siden jeg har oppdatert her inne... Her går alt fint!!!! jobber og koser meg, pluss at vi har fint vær for tiden!! Deilig!!! Så er det jo litt færre dager igjen å vente på dommen.... :gjeiper: har ikke så store forhåpninger, men krysser fingrene!§! :lur: Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmer seg det, da! Spennende, spennende!!! Mai MÅ jo bare bli en bedre periode enn april har vært her på KG!

Håper du koser deg med det fine været og får en flott helg! Så gleder jeg meg til å :popcorn: om en ukes tid :fnise:

Stor torsdags :klemmer: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror det er 3 mai! :jepp::filer::filer::filer:

Spennende! Og fremdeles samme dato som meg :)

Nærmer seg det, da! Spennende, spennende!!! Mai MÅ jo bare bli en bedre periode enn april har vært her på KG!

Ja, april var en elendig måned for prøvere her på KG! Rart å se så store forskjeller, mars var jo stappfull av positive tester. Håper den neste store bølgen kommer i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg med det fine været og får en flott helg! Så gleder jeg meg til å :popcorn: om en ukes tid :fnise:

Stor torsdags :klemmer: fra meg

Takk for det!! enig med deg, alt kan bare bli bedre enn i April. merkelig at det er så forskjeller... Håper også at du får en fin helg!! !kos deg masse!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Og fremdeles samme dato som meg :)

Ja, april var en elendig måned for prøvere her på KG! Rart å se så store forskjeller, mars var jo stappfull av positive tester. Håper den neste store bølgen kommer i mai.

Det er bra at vi holder sammen :gjeiper: Så satser vi på full klaff for alle denne mnd. Det hadde vært bra!!! :jepp:

Håper du får en fin kveld videre, det nærmer seg helg nå :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 4 laange dager igjen å vente... :ler: Venting er ikke min sterkeste side.. Så får håpe at ventingen lønner seg denne pp. hadde vært på sin plass!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...