Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink du er som venter da :jepp:

Vi satser på to blå :)

:popcorn:

prøver å holde meg, vil ikke ødelegge helgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det blir en positiv test! Så flink du er som klarer å holde deg.

God helg!

tusen takk!! men jeg pleier jo å følge det som skjer med deg, så.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en strålende helg. Er imponert over hvor tålmodig du er og flink til ikke å brenne av tester i tide og utide. Jeg bør helst ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på tester det siste året.... :sjenert:

Lykke til!!! Håååper på de beste nyhetene veldig snart! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hei! Må nok skuffe dere med at TR kom i dag.. Skikkelig kjedelig, men sånn er det! lite å gjøre med det!! har hatt en fantastisk helg sammen med min kjære, så har ikke tenkt så mye på babyer egentlig.. Må huske å ta vare på det vi allerede har også!!! lett å glemme å være takknemlig for det... :jepp:

uansett så er jeg med friskt mot foran neste pp!!! og Aimee: :rope: BLI GRAVID!!!! ellers blir visst ikke jeg det heller...jeg følger der du går :ler::ler:

ha en fin rest av helgen jenter! klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. Dumme Aimee :fnise: Syns det skal gå for oss alle snart jeg, men meningene mine har tydeligvis ikke noe å si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og Aimee: :rope: BLI GRAVID!!!! ellers blir visst ikke jeg det heller...jeg følger der du går :ler::ler:

:ler: Jeg skal gjøre mitt beste denne prøveperioden - jeg lover!

Kjedelig å lese at TR kom.. Jeg velger å tenke at kroppen min trengte en måned til, til å "reparere" seg på. Dessuten slipper vi å tenke på føding midt i jula nå da ;)

Så kjedelig da. Dumme Aimee :fnise: Syns det skal gå for oss alle snart jeg, men meningene mine har tydeligvis ikke noe å si :ler:

:ler: No pressure!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. :troest:

Godt du fortsatt er ved godt mot. Dere vet jo at dere kan få det til! Så den sitter nok snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjipt! :tristbla:

Ser du tar det bra, da! Ny frisk! Du vet jo du kan få det til! Heier på deg jeg!!!

:klemmer:

jeg skal heller følge med deg og din testing!! Det blir veldig spennende!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. :troest:

Godt du fortsatt er ved godt mot. Dere vet jo at dere kan få det til! Så den sitter nok snart :jepp:

Kjedelig er det til de grader, men lite å gjøre med det, så gidder ikke ødelegge uken min for det :nei:

Håper det snart blir baby på deg!! eller snarere enn snart forresten..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg skal gjøre mitt beste denne prøveperioden - jeg lover!

Kjedelig å lese at TR kom.. Jeg velger å tenke at kroppen min trengte en måned til, til å "reparere" seg på. Dessuten slipper vi å tenke på føding midt i jula nå da ;)

:ler: No pressure!! :ler:

jeg er helt med på den tanken! det er nok noe i det også! så er vi godt rustet til neste gang! januar er jo en fantastisk måned!! :klemmer: Så får vi dra med oss Tussi inn i januar også!! tror hun har lyst å følge med :fnise: Presset ligger først og fremst på deg Aimee, du setter standarden!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gitt beskjed til Aimee at du også skal få bli med! hun skal ta deg med i beregningene satser jeg på :klemmer: Og smilefjes også da!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...