Gjest AnneBerit Skrevet 25. juni 2008 #361 Del Skrevet 25. juni 2008 har å holde seg borte! tror ikke kommer på besøk hos deg på en stund jeg en veldig laaaaang stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 25. juni 2008 #362 Del Skrevet 25. juni 2008 Får ikke sove, tror jeg er oppspilt :gjeiper: Navnet er fra en barnebok jeg leste da jeg var liten. Tror det var navnet på en liten grisunge eller noe? Du må bare rope ut om jeg skal sende noen forbannelser din retning!! En grisunge? Ikke for det, de er faktisk veldig søte En barndomskamerat av broren min hadde en gris som kjæledyr en sommer, den fulgte han overalt! Moro. Nå har jeg vært nede i kjelleren og sett på fargen jeg malte på veggen i går, tror den blir bra ja Og ble enig med mannen i går om at jeg skal ta hele det rommet alene... Overalt ellers i huset har vi blitt enige om hvordan det skal være, og det har vært mer enn en diskusjon her... Snart drar jeg på jobb, ha en strååålende dag pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. juni 2008 #363 Del Skrevet 25. juni 2008 Ojoj, her var det spennende! Krysser fingrene og sender masse gravide tanker din vei, håper tanta holder seg borte og at du får positiv test snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 25. juni 2008 har å holde seg borte! tror ikke kommer på besøk hos deg på en stund jeg en veldig laaaaang stund! Da er vi enige :gjeiper: Kan vel holde seg borte ca 10 mnd hvertfall? Det hadde vært saker!! Nå skal jeg inn og lese litt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 25. juni 2008 Ojoj, her var det spennende! Krysser fingrene og sender masse gravide tanker din vei, håper tanta holder seg borte og at du får positiv test snart. Tusen takk, snill du er!! jeg krysser alt jeg har for at du snart får EL! Får vel være grenser til tull!! Håper du slipper å vente lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 25. juni 2008 En grisunge? Ikke for det, de er faktisk veldig søte En barndomskamerat av broren min hadde en gris som kjæledyr en sommer, den fulgte han overalt! Moro. Nå har jeg vært nede i kjelleren og sett på fargen jeg malte på veggen i går, tror den blir bra ja Og ble enig med mannen i går om at jeg skal ta hele det rommet alene... Overalt ellers i huset har vi blitt enige om hvordan det skal være, og det har vært mer enn en diskusjon her... Snart drar jeg på jobb, ha en strååålende dag pugsley! Så utrolig flink du er til oppussing osv. Hvor får du tid/energien fra? har du hørt noe mer ang. jobb???Det er forresten bra når vi får viljen vår, det liker vi :gjeiper: grisunger er søte, og lille pugsley var en sjarmør husker jeg. ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 25. juni 2008 Hmm... Jeg begynner å få en god følelse på dette her jeg! Ømme pupper, kvalme og ingen tr er ko klassiske tegn! Jeg håper du har gode nyheter til jeg kommer hjem igjen på søndag. Det er hvertfall ikke negative tegn Jeg skal gjøre mitt beste. GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 25. juni 2008 #368 Del Skrevet 25. juni 2008 Da er vi enige :gjeiper: Kan vel holde seg borte ca 10 mnd hvertfall? Det hadde vært saker!! Nå skal jeg inn og lese litt hos deg Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juni 2008 #369 Del Skrevet 25. juni 2008 åååååå så spennende her Slenger meg på AnneBerit sin tante pisking Tanta kan bare pakke sakene sine og dra laaaaaangt bort Krysser fingrene og heier for harde livet fra pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 25. juni 2008 #370 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor får du tid/energien fra? Jeg jobber jo ikke 100 prosent for tiden, derfor har jeg tid og energi Uansett, så er det slik jobbing som jeg alltid har likt å holde på med, og synes det er på en måte avslappende. Jobb får jeg vel høre mer om rundt 8., da skal det opp i styret Tanta får ikke komme!! Spennende tider!! Krysser fingrene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. juni 2008 #371 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå begynner jeg virkelig og bli frustrert på dine vegne.. Håper det går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 26. juni 2008 Da kan vi avblåse alle forbannelser og .... TR kom i formiddag. :gråte: Skjønner fremdeles ikke hva som har skjedd, jeg går aldri over tiden.. Ondskapsfullt er det hvertfall Jeg får heie videre på dere andre heller, tror det er lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 26. juni 2008 #373 Del Skrevet 26. juni 2008 Da kan vi avblåse alle forbannelser og .... TR kom i formiddag. :gråte: Skjønner fremdeles ikke hva som har skjedd, jeg går aldri over tiden.. Ondskapsfullt er det hvertfall Jeg får heie videre på dere andre heller, tror det er lettere NEI, NEI, NEI!!!!!!! FY ,FY, FY!!!!! DUMME, DUMME, DUMME !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. juni 2008 #374 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei og nei, nå ble jeg skikkelig lei meg. Syns virkelig du fortjener at det skal skje for deg nå, bare synd naturen ikke er enig med oss. Håper virkelig det går bra med deg vennen Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juni 2008 #375 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hmmf Ikke noe snill i det hele tatt denne tanta Hvordan våger hu???? Natta til deg Endret 26. juni 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 27. juni 2008 #376 Del Skrevet 27. juni 2008 Hva?!??! Kom tanta på besøk?? Og det uten at hun var invitert?! Og til tross for alle forbannelser?? :dåne: Hvordan VÅGER hun???! Håper fredagen din blir litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 27. juni 2008 NEI, NEI, NEI!!!!!!! FY ,FY, FY!!!!! DUMME, DUMME, DUMME !!!! jeg er så enig så enig!!! Nei og nei, nå ble jeg skikkelig lei meg. Syns virkelig du fortjener at det skal skje for deg nå, bare synd naturen ikke er enig med oss. Håper virkelig det går bra med deg vennen Tenker masse på deg. Takk for det Tussi. Du er snill er du! Er rimelig oppgitt og smålei hele prosjektet akkurat nå.. føler det er litt slitsomt... Får prøve å forkusere på andre ting, men det er vanskelig når alle rundt meg er gravide. det kan hvertfall bare gå en vei nå Hmmf Ikke noe snill i det hele tatt denne tanta Hvordan våger hu???? Natta til deg Si det.. Hun trenger seg på når det minst passer Hva?!??! Kom tanta på besøk?? Og det uten at hun var invitert?! Og til tross for alle forbannelser?? :dåne: Hvordan VÅGER hun???! Håper fredagen din blir litt bedre! Merkelig, har du noe som overgår forbannelser til neste gang? kanskje du må pønske ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. juni 2008 #378 Del Skrevet 29. juni 2008 Merkelig, har du noe som overgår forbannelser til neste gang? kanskje du må pønske ut noe? :klø: Noe som overgår forbannelser... Hmm.. JAH! Trollmannskunst! Vi må finne en trollmann!! Ha en flott søndag Pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 1. juli 2008 #379 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei Puglsey, hvordan går det med deg? Veldig kjedelig å høre at TR kom allikevel.. Æsj assa! Blir så frustert på dine vegne! Har du noen planer framover som kan få tiden til å gå litt fortere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. juli 2008 #380 Del Skrevet 1. juli 2008 Så trist Pugsley !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå