GlamCat Skrevet 5. mai 2008 #281 Del Skrevet 5. mai 2008 Hjelper å jage bort tanta :slåss: :slåss: Sånn nå kan du begynne på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 5. mai 2008 Her ser jeg dumme tanta har vært igjen ja. Skjønner ikke hvorfor den ikke kan slutte og besøke oss. Jeg besøker ikke folk som tydelig ikke vil ha besøk av meg hehe... Jeg er så enig så enig!! tydeligvis ikke alle som tar hintet.... Nei, har du hørt noe så frekt? Kast den innpåslite kjerringa på dør fort som svint! Her trengs det beskjed i klartekst: DU ER IKKE VELKOMMEN, HØRER DU?? Sånn, nå ser du ikke noe til henne på ei stund Takker for det!! :gjeiper: Da krysser jeg fingrene for dere jenter!!! hvertfall for deg Tussi med alle symptomene dine!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 5. mai 2008 Hjelper å jage bort tanta :slåss: :slåss: Sånn nå kan du begynne på nytt Tusen takk for det :gjeiper: Håper magien din virker!!!! Skal oppdatere meg hos deg seinere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. mai 2008 #284 Del Skrevet 6. mai 2008 Så trist at det ikke gikk denne gangen heller, Pugsley! Håper ellers at du har sjans til å nyte finværet og at verden ser litt lysere ut når mensen er over og du kan starte på ny frisk prøveperiode! Jeg heier på deg jeg altså! Nå synes jeg nemlig det er din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 6. mai 2008 #285 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei vennen! Ser det gikk like dårlig for oss begge to denne gangen. Jeg hadde en dårlig følelse på meg selv jeg og, så ble egentlig ikke overrasket da tanta kom. Kjenner igjen tankene dine om at vi kunne vært halvveis nå, det er triste tanker, så jeg prøver å skyve de bort. Ikke så lett alltid. Vi får bare fortsette å prøve, og håpe at det går neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 7. mai 2008 Så trist at det ikke gikk denne gangen heller, Pugsley! Håper ellers at du har sjans til å nyte finværet og at verden ser litt lysere ut når mensen er over og du kan starte på ny frisk prøveperiode! Jeg heier på deg jeg altså! Nå synes jeg nemlig det er din tur! Jeg koser meg ute i solen innimellom jobb og trening. Alt er lettere når det er fint vær Du er skjønn er du! jeg heier på deg også!! er jo bare 7 dager til testing seg jeg!!! Krysser fingrene for et lite smilefjes på vei!!! Hei vennen! Ser det gikk like dårlig for oss begge to denne gangen. Jeg hadde en dårlig følelse på meg selv jeg og, så ble egentlig ikke overrasket da tanta kom. Kjenner igjen tankene dine om at vi kunne vært halvveis nå, det er triste tanker, så jeg prøver å skyve de bort. Ikke så lett alltid. Vi får bare fortsette å prøve, og håpe at det går neste gang! Hei!! ja det er dårlig med spirer for oss!! neste gang skal det gå for oss!!!! Det er herved bestemt!! Februar er jo en fin måned!!!! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenge siden jeg har oppdatert her inne. Finværet gjør sitt til at jeg er dårlig på dagbokrunder... Nå er det EL i morgen tror jeg, så da skal det bli resultater Satser hvertfall på det!! Er litt lei av å styre med det, så merker at jeg tar ting litt roligere nå, og det er jo positivt!!! håper alle har hatt en fin pinse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. mai 2008 #288 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenge siden jeg har oppdatert her inne. Finværet gjør sitt til at jeg er dårlig på dagbokrunder... Nå er det EL i morgen tror jeg, så da skal det bli resultater Satser hvertfall på det!! Er litt lei av å styre med det, så merker at jeg tar ting litt roligere nå, og det er jo positivt!!! håper alle har hatt en fin pinse!! Ja, det er ikke bare deg som er mindre på KG når solen skinner. Lurer på hvordan det skal gå i sommer, blir det helt tomt her inne da eller? :klø: EL i dag skjønner jeg? Jeg hadde min i går. Overraskende tidlig for min del, det virker som om syklusen min har kommet i rute igjen på ca 27 dager. Hvordan oppfører kroppen din seg eller SAen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, det er ikke bare deg som er mindre på KG når solen skinner. Lurer på hvordan det skal gå i sommer, blir det helt tomt her inne da eller? :klø: EL i dag skjønner jeg? Jeg hadde min i går. Overraskende tidlig for min del, det virker som om syklusen min har kommet i rute igjen på ca 27 dager. Hvordan oppfører kroppen din seg eller SAen? Det blir nok lite action her inne i sommer ja.. Det blir kjedelig!! kroppen min er i fin form igjen, alt er i rute!! heldigvis!! har syklus på 26 dager, så da er vi akkurat på dagen like Og denne gangen, da SKAL det gå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) HURRA FOR SMILEFJES!!!! Vel fortjent!!!!!! Her telles det dager til testing..... må nok vente nesten to uker.. men det går så fint så!! kunne ønske jeg ikke tenkte så mye på det, for det er nok bare negativt resultat likevel... Like greit å være forbeeredt på det, og kanskje bli overrasket en gang? :dåne: ha en fin dag jenter Endret 15. mai 2008 av Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 15. mai 2008 #291 Del Skrevet 15. mai 2008 HURRA FOR SMILEFJES!!!! Vel fortjent!!!!!! Her telles det dager til testing..... må nok vente nesten to uker.. men det går så fint så!! kunne ønske jeg ikke tenkte så mye på det, for det er nok bare negativt resultat likevel... Like greit å være forbeeredt på det, og kanskje bli overrasket en gang? :dåne: ha en fin dag jenter Tusen, tusen takk, søte Pugsley! Blir helt rørt jeg, over alle dere jentene her inne som har støttet meg disse siste månedene og som nå gleder seg på mine vegne. :gråte: Nå synes jeg du må følge etter veeldig snart!!! Synes det er blitt en gjeng med damer her inne nå som absolutt hadde fortjent å lykkes NÅ MED EN GANG!!! Kanskje spesielt dere som har mistet, men også de som har holdt på en stund. Nå vet jeg jo mye om hvor stor belastning det er med den skuffelsen måned etter måned, og selv om jeg ikke hadde prøvd så lenge som noen av de aller lengste, begynte det å tære på dette. Jeg heier på deg videre jeg, pugsley, og gleder meg til vi kan diskutere kvalme, innkjøp og ammebh-er med hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. mai 2008 #292 Del Skrevet 15. mai 2008 Titter innom her jeg! Skummet gjennom hele boken din faktisk! Hyggelig å snakke med andre i samme situasjon, men man skulle heller ha hatt snakk om kvalme og andre graviditetsting enn IKM og slik Nå er jeg lei av negative tester etter snart to år med prøving, JEG VIL HA RESULTATER!!!! Krysser fingre for at det kommer noe i februar. Regnet på det, og om vi skulle bli så heldige denne perioden, så er det termin på begge våre mødres bursdag!! DET hadde vært kult eller?? Håper så inderlig at vi lykkes ALLE sammen!!! :juhu: Og det SNART!! Ha en strååååååålende aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 16. mai 2008 Tusen, tusen takk, søte Pugsley! Blir helt rørt jeg, over alle dere jentene her inne som har støttet meg disse siste månedene og som nå gleder seg på mine vegne. :gråte: Nå synes jeg du må følge etter veeldig snart!!! Synes det er blitt en gjeng med damer her inne nå som absolutt hadde fortjent å lykkes NÅ MED EN GANG!!! Kanskje spesielt dere som har mistet, men også de som har holdt på en stund. Nå vet jeg jo mye om hvor stor belastning det er med den skuffelsen måned etter måned, og selv om jeg ikke hadde prøvd så lenge som noen av de aller lengste, begynte det å tære på dette. Jeg heier på deg videre jeg, pugsley, og gleder meg til vi kan diskutere kvalme, innkjøp og ammebh-er med hverandre... Skulle bare mangle!!!! Jeg ble oppriktig glad på dine vegne!!! Det fortjener du!!!!! Vi kommer nok snart etter skal du se!! Kan jo ikke la deg være heeelt (nesten) aleine!!! Du er skjønn som heier på meg, det setter jeg pris på!! og det gjør det litt lettere hver gang det ikke ha klaffet! takk for det!! Ha en nydeligf 17 mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 16. mai 2008 Titter innom her jeg! Skummet gjennom hele boken din faktisk! Hyggelig å snakke med andre i samme situasjon, men man skulle heller ha hatt snakk om kvalme og andre graviditetsting enn IKM og slik Nå er jeg lei av negative tester etter snart to år med prøving, JEG VIL HA RESULTATER!!!! Krysser fingre for at det kommer noe i februar. Regnet på det, og om vi skulle bli så heldige denne perioden, så er det termin på begge våre mødres bursdag!! DET hadde vært kult eller?? Håper så inderlig at vi lykkes ALLE sammen!!! :juhu: Og det SNART!! Ha en strååååååålende aften! Så koselig med nye innom!! kjekt at du ville lese dagboken min! kan ikke tenke meg den er så veldig spennende akkurat Skjønner veldig godt at du er lei av negative tester!! To år er utrolig lang tid!! Satser på at det blir februarbaby på deg da!! Så klaffer det på to bursdager! ikke værst!! Ha en en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 21. mai 2008 Hello girls!! En stund siden jeg har vært innom her nå. Merker jeg er lei lei lei av å vente på IKM Men samtidig så tenker jeg ikke så mye på det heller. Har vel heller sammen med mannen kommet frem til at jeg har såå mye annet å glede meg over at jeg ikke kan tenke på det hele tiden. Men det er jo innimellom lettere sagt enn gjort. Men jeg gleder meg stort over den lille graviditetsbølgen her inne den siste tiden!! Det er supert!! Så inntil det blir min tur skal jeg glede meg over det og heller fokusere på andre ting. That's the plan Håper dere har det fint alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 23. mai 2008 Da var det endelig helg igjen!! DEILIG!!! :juhu: :juhu: :juhu: Solen skinner og livet er herlig!!! God helg jenter!!! :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 23. mai 2008 #297 Del Skrevet 23. mai 2008 Hello girls!! En stund siden jeg har vært innom her nå. Merker jeg er lei lei lei av å vente på IKM Men samtidig så tenker jeg ikke så mye på det heller. Har vel heller sammen med mannen kommet frem til at jeg har såå mye annet å glede meg over at jeg ikke kan tenke på det hele tiden. Men det er jo innimellom lettere sagt enn gjort. Men jeg gleder meg stort over den lille graviditetsbølgen her inne den siste tiden!! Det er supert!! Så inntil det blir min tur skal jeg glede meg over det og heller fokusere på andre ting. That's the plan Håper dere har det fint alle sammen!! Synes du har en bra innstilling, Pugsley! Ikke så lett å ikke tenke på det, men tiden går mye fortere om man greier å slappe av og nyte livet, våren og kjærligheten Blir spennende å følge med mot IKM. Ikke så lange igjen nå... Da var det endelig helg igjen!! DEILIG!!! :juhu: :juhu: :juhu: Solen skinner og livet er herlig!!! God helg jenter!!! :banantroll: :banantroll: God helg du også!!! Vi satser på en kjempefin en!!! Neste helg må jeg jobbe, så da bør denne bli suuuper!!! Kos deg og nyt fridagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. mai 2008 #298 Del Skrevet 23. mai 2008 God helg, Pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. mai 2008 #299 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan går det her da? Blitt noe testing på deg ennå, eller er du tålmodig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 27. mai 2008 #300 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, nå lurer vi veldig her! Selv har jeg testet negativt, men ingen tr har kommet. Må bare smøre meg med tålmodighet. Venter spent på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå