aimee Skrevet 5. april 2008 #221 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg håper det blir en positiv test! Så flink du er som klarer å holde deg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. april 2008 #222 Del Skrevet 5. april 2008 Spennende! Spiser litt i mens jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2008 #223 Del Skrevet 5. april 2008 Flink du er som venter da Vi satser på to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. april 2008 Forfatter #224 Del Skrevet 5. april 2008 Spennende. Og ingen tegn til tanta ennå heller? Ingen tegn til noenting enda heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. april 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 5. april 2008 Flink du er som venter da Vi satser på to blå prøver å holde meg, vil ikke ødelegge helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. april 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 5. april 2008 Spennende! Spiser litt i mens jeg Det er bra, tror nok det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. april 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg håper det blir en positiv test! Så flink du er som klarer å holde deg. God helg! tusen takk!! men jeg pleier jo å følge det som skjer med deg, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #228 Del Skrevet 6. april 2008 Åh, har det skjedd noe? Nå er vi spente her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. april 2008 #229 Del Skrevet 6. april 2008 Kjempespent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. april 2008 #230 Del Skrevet 6. april 2008 Håper du har hatt en strålende helg. Er imponert over hvor tålmodig du er og flink til ikke å brenne av tester i tide og utide. Jeg bør helst ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på tester det siste året.... Lykke til!!! Håååper på de beste nyhetene veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. april 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 6. april 2008 hei hei hei! Må nok skuffe dere med at TR kom i dag.. Skikkelig kjedelig, men sånn er det! lite å gjøre med det!! har hatt en fantastisk helg sammen med min kjære, så har ikke tenkt så mye på babyer egentlig.. Må huske å ta vare på det vi allerede har også!!! lett å glemme å være takknemlig for det... uansett så er jeg med friskt mot foran neste pp!!! og Aimee: BLI GRAVID!!!! ellers blir visst ikke jeg det heller...jeg følger der du går ha en fin rest av helgen jenter! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. april 2008 #232 Del Skrevet 6. april 2008 Så kjipt! Ser du tar det bra, da! Ny frisk! Du vet jo du kan få det til! Heier på deg jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. april 2008 #233 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig da. Dumme Aimee Syns det skal gå for oss alle snart jeg, men meningene mine har tydeligvis ikke noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. april 2008 #234 Del Skrevet 7. april 2008 og Aimee: BLI GRAVID!!!! ellers blir visst ikke jeg det heller...jeg følger der du går Jeg skal gjøre mitt beste denne prøveperioden - jeg lover! Kjedelig å lese at TR kom.. Jeg velger å tenke at kroppen min trengte en måned til, til å "reparere" seg på. Dessuten slipper vi å tenke på føding midt i jula nå da Så kjedelig da. Dumme Aimee Syns det skal gå for oss alle snart jeg, men meningene mine har tydeligvis ikke noe å si No pressure!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2008 #235 Del Skrevet 7. april 2008 Jaja, her er det bare å stå på og kose seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #236 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig da. Godt du fortsatt er ved godt mot. Dere vet jo at dere kan få det til! Så den sitter nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. april 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjipt! Ser du tar det bra, da! Ny frisk! Du vet jo du kan få det til! Heier på deg jeg!!! jeg skal heller følge med deg og din testing!! Det blir veldig spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. april 2008 Forfatter #238 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig da. Godt du fortsatt er ved godt mot. Dere vet jo at dere kan få det til! Så den sitter nok snart Kjedelig er det til de grader, men lite å gjøre med det, så gidder ikke ødelegge uken min for det Håper det snart blir baby på deg!! eller snarere enn snart forresten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. april 2008 Forfatter #239 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg skal gjøre mitt beste denne prøveperioden - jeg lover! Kjedelig å lese at TR kom.. Jeg velger å tenke at kroppen min trengte en måned til, til å "reparere" seg på. Dessuten slipper vi å tenke på føding midt i jula nå da No pressure!! jeg er helt med på den tanken! det er nok noe i det også! så er vi godt rustet til neste gang! januar er jo en fantastisk måned!! Så får vi dra med oss Tussi inn i januar også!! tror hun har lyst å følge med Presset ligger først og fremst på deg Aimee, du setter standarden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. april 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig da. Dumme Aimee Syns det skal gå for oss alle snart jeg, men meningene mine har tydeligvis ikke noe å si Nå har jeg gitt beskjed til Aimee at du også skal få bli med! hun skal ta deg med i beregningene satser jeg på Og smilefjes også da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå