Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Hei! Lenge siden jeg har sett noe aktivitet her, men nå skjønner jeg hvorfor. Mye jobbing på deg.. Det blir penger i kassa da!

Hvordan går det med kroppen din etter SA?

Jeg synes det tok lang til før jeg sluttet å blø, jeg har ikke hatt EL (så vidt jeg vet), og har heller ingen tegn til at TR skal komme. Er det rart eller vanlig tror du?

Du sover sikkert nå, så ha en fin søndag når du våkner :)

hei! Har nok ikke vørt så mye på internett nei.. Det går fint med meg nå! er på slutten av blødningene nå håper jeg. 3,5 uke er nok synes jeg, så nå får det slutte opp- Jeg tror det er veldig individuelt når folk kommer i gjenge igjen etter en SA!? Men det er jo vanlig å få TR etter ca 4-5 uker fikk jeg beskjed om. men iflg. min EL skal jeg få den denne uken? Blir spennende å se.. Tror egentlig det er normalt at det tar såpass lang tid som med deg uten at jeg har peiling.. :lur:

Håper du har hatt en fin helg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'

Det er våken nattevakt! :skratte: Det får bare gå sånn som det går.. Nå er den perioden over for en stund heldigvis og forhåpentligvis!! Hvordan går det med deg Tussi? Hatt en fin helg? :goodbye:

Uff, hørtes helt grusomt ut. Godt det er over nå da :) Her er alt bra vettu, helga har vært fin, bare slappe av med singing bee nå, også skal jeg kjøre fetteren min på toget. Fått sett masse til lillegutt i helga å så, helga har vært flott.

Hva har du gjort i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 uke er nok synes jeg, så nå får det slutte opp- Jeg tror det er veldig individuelt når folk kommer i gjenge igjen etter en SA!? Men det er jo vanlig å få TR etter ca 4-5 uker fikk jeg beskjed om. men iflg. min EL skal jeg få den denne uken?

Jeg skjønner ikke... Hadde du EL mens du blødde? Og hvordan merket du i så fall ELen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke... Hadde du EL mens du blødde? Og hvordan merket du i så fall ELen?

Jeg trodde jeg var ferdig med blødninger, så tok en ELtest, som viste klart positivt... Så fortsatte jeg å blø... Skjønner ikke hvordan det går an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var ferdig med blødninger, så tok en ELtest, som viste klart positivt... Så fortsatte jeg å blø... Skjønner ikke hvordan det går an?

Nei ikke jeg heller, men det går tydeligvis. For nå har jeg nettopp snakket med legen min som sa jeg kan forvente med TR om en uke. Det betyr at jeg hadde EL forrige lørdag. Da var jeg akkurat ferdig med å blø, men merket ingenting til eggløsning. Nå blir det vanvittig spennende å se hva som kommer neste uke. Tante Rød eller To Blå Streker?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg heller, men det går tydeligvis. For nå har jeg nettopp snakket med legen min som sa jeg kan forvente med TR om en uke. Det betyr at jeg hadde EL forrige lørdag. Da var jeg akkurat ferdig med å blø, men merket ingenting til eggløsning. Nå blir det vanvittig spennende å se hva som kommer neste uke. Tante Rød eller To Blå Streker?!

Så bra at du fikk "ordnet" opp i det da!!! At du føler du har litt mer kontroll igjen :tommelopp: Blir spennende å høre fortsettelsen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det står bra til her, Pugsley!!! Hørtes slitsomt ut med denne jobbingen, da, men det er kanskje greit å holde på slik før du blir mamma og er nødt til å prioritere litt annerledes... ;) Og pengene kommer sikkert godt med! :)

Leste du hadde hatt EL, betyr det at du kan være gravid allerede igjen? Det hadde jo bare vært sååå supert, da!

Ha en strålende kveld/natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du få TR da? Og har du skrevet deg opp på IKM mars-tråden?

har ingen ide om når den skal komme... har ikke skrevet meg opp på IKM-tråden enda.. Tør ikke, for da kommer nok TR med en rykende fart!! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det står bra til her, Pugsley!!! Hørtes slitsomt ut med denne jobbingen, da, men det er kanskje greit å holde på slik før du blir mamma og er nødt til å prioritere litt annerledes... ;) Og pengene kommer sikkert godt med! :)

Leste du hadde hatt EL, betyr det at du kan være gravid allerede igjen? Det hadde jo bare vært sååå supert, da!

Ha en strålende kveld/natt! :klemmer:

Her går det veldig fint!!! Håper alt er fint med deg og at du ser lysere på livet i dag!? :klemmer:

Satser på at spiren sitter allerede, men har egentlig null tro på det.. tviler på at jeg kan være så heldig.. Men tiden vil vise :lur:

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen ide om når den skal komme... har ikke skrevet meg opp på IKM-tråden enda.. Tør ikke, for da kommer nok TR med en rykende fart!! :sjenert::fnise:

:ler: Se på meg! Dagen etter jeg satte meg på den tråden kom mensen! Må nesten bare le av det. Kanskje like greit å la det være denne perioden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig fint!!! Håper alt er fint med deg og at du ser lysere på livet i dag!? :klemmer:

Satser på at spiren sitter allerede, men har egentlig null tro på det.. tviler på at jeg kan være så heldig.. Men tiden vil vise :lur:

Klem til deg

Humøret er bedre i dag, ja! Huff, humøret er visst litt svingende om dagen. :ler::sukk: Stort sett er jeg veldig glad og fornøyd, altså! Men all dritten kommer vel til utløp her, siden jeg ikke har noe annet sted å gjøre av den... :sjenert:

Når det gjelder muligheten til å være gravid, er jeg vel på ca samme sted som deg. Jeg vet det er en teknisk mulighet, like god som alle andre måneder, men har ingen tro på at det kan ha klaffet denne gangen. Jeg har større tro på deg, da :lur: ...det hadde vært så koselig om du ble gravid kjapt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte::skratte::skratte:

Humøret er bedre i dag, ja! Huff, humøret er visst litt svingende om dagen. :ler::sukk: Stort sett er jeg veldig glad og fornøyd, altså! Men all dritten kommer vel til utløp her, siden jeg ikke har noe annet sted å gjøre av den... :sjenert:

Når det gjelder muligheten til å være gravid, er jeg vel på ca samme sted som deg. Jeg vet det er en teknisk mulighet, like god som alle andre måneder, men har ingen tro på at det kan ha klaffet denne gangen. Jeg har større tro på deg, da :lur: ...det hadde vært så koselig om du ble gravid kjapt! :jepp:

Godt å høre at hu8møret er på vei oppover!! :jepp: Det er jo greit å ha et sted der man får utløp for tanker og andre ting. Vi får heller satse på at vi begge to blir gravide snart!!! Fortere enn snart når jeg tenker meg om.. Dette gjelder også Aimee, Concertina og Tussi!!! Og de andre :lur::lur: Vi får håpe på det beste, er ikke annet å gjøre! men holder meg langt unna den tråden Aimee anbefalte ;) Vil ikke ha TR enda :skratte:

Nå får jeg vel komme meg hjem fra jobb... ha en fin kveld! klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Se på meg! Dagen etter jeg satte meg på den tråden kom mensen! Må nesten bare le av det. Kanskje like greit å la det være denne perioden ;)

Huffda, det var det jeg også fryktet, så holder meg unna den tråden der... :pisk:

men nå er du jo snart i rute igjen med kroppen din da hvertfall!! det er jo hvertfall positivt!!! Men selvsagt kjedelig på en annen side.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sånn ca når er IKM? Veldig spennende dette her :popcorn:

har ingen ide... Venter og venter på TR. Vet at jeg ikke er gravid, har tatt test, og regner med den ville vist det om den var positiv? Håper bare tr kommer snart så jeg kan fortsette prøvingen :lur:

hvordan er det med deg Indo?? Du er jo over halvveis nå!!! Grattis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så du har ikke fått TR enda? Så kjedelig da. I hvertfall hvis du har test og den er negativ. Det er jo selvfølgelig en sjanse for at du er gravid, men at det ikke vises på test enda.

Hvis ikke, håper jeg du får tantebesøk snart. Like så greit å bli ferdig med besøket så du har kontroll på syklusen igjen.

Jeg er ferdig i dag - hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så du har ikke fått TR enda? Så kjedelig da. I hvertfall hvis du har test og den er negativ. Det er jo selvfølgelig en sjanse for at du er gravid, men at det ikke vises på test enda.

Hvis ikke, håper jeg du får tantebesøk snart. Like så greit å bli ferdig med besøket så du har kontroll på syklusen igjen.

Jeg er ferdig i dag - hurra!

da er du klar for action igjen? :lur::lur: Satser på at den kommer snart. Første gang jeg har lyst på den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen ide... Venter og venter på TR. Vet at jeg ikke er gravid, har tatt test, og regner med den ville vist det om den var positiv? Håper bare tr kommer snart så jeg kan fortsette prøvingen :lur:

hvordan er det med deg Indo?? Du er jo over halvveis nå!!! Grattis! :jepp:

Takker!=) Jo her er alt bare bra..Jordmor igjen imorgen;)

kan jo hende du testet for tidlig?? Siden du ikke er sikker liksom..Håper hvertfall at TR IKKE kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...