aimee Skrevet 21. februar 2008 #141 Del Skrevet 21. februar 2008 hvordn er det med deg da??? håper ting er tilbake til normalen igjen... Så heldig du er som er ved normalen igjen allerede. Det er ikke jeg. Blør ikke så mye nå, men det er fremdeles litt hver dag. Legen sa jeg måtte vente med samleie til jeg hadde sluttet å blø.. Fikk du den beskjeden? Aner ikke når jeg evt får eggløsning og heller ikke tr, så alt føles forvirrende og litt frustrerende nå. Men du fikk jo el veldig fort igjen, så det betyr vel kanskje at min er rett rundt hjørnet nå også?? Har du el og blør fremdeles litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #142 Del Skrevet 22. februar 2008 Så heldig du er som er ved normalen igjen allerede. Det er ikke jeg. Blør ikke så mye nå, men det er fremdeles litt hver dag. Legen sa jeg måtte vente med samleie til jeg hadde sluttet å blø.. Fikk du den beskjeden? Aner ikke når jeg evt får eggløsning og heller ikke tr, så alt føles forvirrende og litt frustrerende nå. Men du fikk jo el veldig fort igjen, så det betyr vel kanskje at min er rett rundt hjørnet nå også?? Har du el og blør fremdeles litt? hei igjen! Jeg blør nesten ingenting lenger, bare bittelitt, men det er lite! Heldigvis!! Hadde ikke trodd det skulle ta så innmari lang tid før det sluttet? Du har jo snart holdt på i 3 uker? men har hørt om folk som har blødd en mnd.. Håper du snart er ferdig også! har du vært på UL og sjekket det? Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne ha sex når det passet meg.. Ikke at det frister når jeg fremdeles blør da... Du kan jo evt kjøpe deg en EL test du også? Så kan du sjekke det? Jeg fant ut at det kanskje ikke var så dumt.. TR skulle komme etter 4-5 uker sa hun til meg! Du kan jo lese innlegget jeg skrev på graviditetsforumet om hvor lang tid det tok før folk har blitt gravide igjen etter en SA. det var oppløftende!! Må si det har vært godt at vi har vært to som har gått gjennom det samme samtidig!! Det har hjulpet meg!! Kan tenke meg det er en mann hos deg som gleder seg til å fortsette prøvingen?? Det har jeg hvertfalll... Høres jo ut som om babyprosjekter der det eneste som opptar meg, men det er det ikke kan bare virke sånn!! Håper ellers du får en fabelaktig helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #143 Del Skrevet 22. februar 2008 Godt å høre at alt går bra her da, høres ut som du klarer å være positiv også, og det er jo kjempeviktig Skal du noe spennende i helgen da? Heisann!! Jeg prøver så godt jeg kan jeg skal lite spennende i helgen.. Skal jobbe hele helgen.. eller jo jeg skal på jentekveld i morgen, det blir kjempekos!!! håper du får en glimrende helg!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #144 Del Skrevet 22. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 23. februar 2008 #145 Del Skrevet 23. februar 2008 Du har jo snart holdt på i 3 uker? men har hørt om folk som har blødd en mnd.. Håper du snart er ferdig også! Du kan jo evt kjøpe deg en EL test du også? Så kan du sjekke det? Jeg fant ut at det kanskje ikke var så dumt.. TR skulle komme etter 4-5 uker sa hun til meg! Du kan jo lese innlegget jeg skrev på graviditetsforumet om hvor lang tid det tok før folk har blitt gravide igjen etter en SA. det var oppløftende!! Må si det har vært godt at vi har vært to som har gått gjennom det samme samtidig!! Det har hjulpet meg!! Kan tenke meg det er en mann hos deg som gleder seg til å fortsette prøvingen?? Det har jeg hvertfalll... Høres jo ut som om babyprosjekter der det eneste som opptar meg, men det er det ikke kan bare virke sånn!! Ja, det føles faktisk overraskende godt å ha en der som går gjennom akkurat det samme som meg, til nøyaktig samme tidspunkt. Det er både snål og fint, liksom! Jeg har eeeeendelig sluttet å blø. Trodde jeg var ferdig for noen dager siden, men jeg tok feil. Så i kveld er det ingen tvil i om hva vi skal bedrive tiden med Føles it som år og dag siden sist, men det er "bare" en måned. Jeg skal vurdere å kjøpe EL-tester hvis det viser seg at syklusen har blirr forflytta. Jeg tror jeg gir kroppen min en måneds tid først, er redd for å stresse meg selv opp med sånne tester. Har du også lagt inn tråd om graviditet etter SA?? Jeg og!! Skal lete litt etter den. Har nesten ikke tid til å lese andre tråder, for jeg har så mange faste dagbøker å gå til Og JA - mannen er like klar for meg nå. Sist gang var det nok mer mitt prosjekt som han var villig gtil å være med på. Nå er han like klar. I tillegg til at han ble veldig lei seg da vi mistet (og ble nok overrasket over sine egne følelser rundt det), så har vi så mange babyer rundt oss nå, som påvirker i riktig retning. Hehe... Ha en kjempefin dag Pugsley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #146 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, det føles faktisk overraskende godt å ha en der som går gjennom akkurat det samme som meg, til nøyaktig samme tidspunkt. Det er både snål og fint, liksom! Jeg har eeeeendelig sluttet å blø. Trodde jeg var ferdig for noen dager siden, men jeg tok feil. Så i kveld er det ingen tvil i om hva vi skal bedrive tiden med Føles it som år og dag siden sist, men det er "bare" en måned. Jeg skal vurdere å kjøpe EL-tester hvis det viser seg at syklusen har blirr forflytta. Jeg tror jeg gir kroppen min en måneds tid først, er redd for å stresse meg selv opp med sånne tester. Har du også lagt inn tråd om graviditet etter SA?? Jeg og!! Skal lete litt etter den. Har nesten ikke tid til å lese andre tråder, for jeg har så mange faste dagbøker å gå til Og JA - mannen er like klar for meg nå. Sist gang var det nok mer mitt prosjekt som han var villig gtil å være med på. Nå er han like klar. I tillegg til at han ble veldig lei seg da vi mistet (og ble nok overrasket over sine egne følelser rundt det), så har vi så mange babyer rundt oss nå, som påvirker i riktig retning. Hehe... Ha en kjempefin dag Pugsley! Hallo Så bra at galskapen er over for din del!!!! Supert, det var på tide!!!!!Om det kommer noe positivt ut av det er det jo at du vet at mannen er like giret som deg!!! At dere står sammen om det!! Det er bra Nå får jeg jobbe litt videre... Gøy å jobbe i helgene!!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2008 #147 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan går det, er alt ute av kroppen nå tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 24. februar 2008 #148 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Pugsley. Første gang jeg er inne i dagboken din. Så urolig trist å høre at du mistet. Har aldri mistet selv, så jeg tror ikke helt jeg kan sette meg inn i hvordan du har det. Fint at dere allerede er igang igjen. Jeg krysser fingrene! Har akkurat begynt å prøve selv på barn nr 1. Blir spennede å følge med hvordan det går med deg framover! Rubie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 24. februar 2008 #149 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Bare innom for å si jeg håper du har hatt en kjempefin jobbhelg med jentekveld og det hele. Så koselig at mannen din er like ivrig på å prøve igjen, sikker på at det kommer til å gå kjapt og greit for dere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #150 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan går det, er alt ute av kroppen nå tror du? hei. Ja nå tror jeg at det er over heldigvis. Hvordan går det med deg? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #151 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Bare innom for å si jeg håper du har hatt en kjempefin jobbhelg med jentekveld og det hele. Så koselig at mannen din er like ivrig på å prøve igjen, sikker på at det kommer til å gå kjapt og greit for dere nå! Hei Håper du har hatt en fin helg også. Jeg hadde en fin helg, med mye jobb. er fremdeles på jobb nå på 12. timen... mye sykdom for tiden.. hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Pugsley. Første gang jeg er inne i dagboken din. Så urolig trist å høre at du mistet. Har aldri mistet selv, så jeg tror ikke helt jeg kan sette meg inn i hvordan du har det. Fint at dere allerede er igang igjen. Jeg krysser fingrene! Har akkurat begynt å prøve selv på barn nr 1. Blir spennede å følge med hvordan det går med deg framover! Rubie hei! Så kjekt med en ny en innom. takk for koselig hilsen. Setter pris på det Hvordan har du det da? Jeg får jobbe litt videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #153 Del Skrevet 26. februar 2008 Godt at du er i gjenge igjen. Sitter nok snart en ny liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 28. februar 2008 #154 Del Skrevet 28. februar 2008 hei! Så kjekt med en ny en innom. takk for koselig hilsen. Setter pris på det Hvordan har du det da? Jeg får jobbe litt videre her. Jobb her også, på 13. timen Skulle ønske jeg heller kunne vært hjemme og selv om det ikke er EL nå (tror jeg...). Har ikke så høye forhåpninger for denne PP. Merker ingenting på kroppen, alt er ved det samme. Men det kommer jo nye sjanser Får prøve litt grapefruktjuice i neste PP Rubie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 28. februar 2008 #155 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Håper du har hatt en fin helg også. Jeg hadde en fin helg, med mye jobb. er fremdeles på jobb nå på 12. timen... mye sykdom for tiden.. hvordan går det med deg? Her går det fint, vettu Jobber mye jeg også. Men ikke mer enn at det bare er bra, for det får jo tiden til å gå Nå gjør jeg meg klar for EL, som antakelig kommer på mandag. Så da blir det vel mye kos i løpet av helgen, tenker jeg Og hvis det ikke går denne gangen heller (må innrømmet at håpet ikke er så stort for tiden...) blir det pergokur neste PP. Så det skjer i allefall noe i min prøverhistorie for tiden. Det er godt det, etter et år uten resultat... Håper du har det fint og at du har greid å legge det triste litt bak deg. Må si jeg er mektig imponert over hvordan har tatt det! Tør ikke engang å tenke på hvordan jeg ville reagert... Krysser fingrene for deg videre og håper det er EL på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #156 Del Skrevet 2. mars 2008 Jobb her også, på 13. timen Skulle ønske jeg heller kunne vært hjemme og selv om det ikke er EL nå (tror jeg...). Har ikke så høye forhåpninger for denne PP. Merker ingenting på kroppen, alt er ved det samme. Men det kommer jo nye sjanser Får prøve litt grapefruktjuice i neste PP Rubie Hvordan går det med deg? Finner ikke noen link til daboken din? kanskje du ikke har noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #157 Del Skrevet 2. mars 2008 Her går det fint, vettu Jobber mye jeg også. Men ikke mer enn at det bare er bra, for det får jo tiden til å gå Nå gjør jeg meg klar for EL, som antakelig kommer på mandag. Så da blir det vel mye kos i løpet av helgen, tenker jeg Og hvis det ikke går denne gangen heller (må innrømmet at håpet ikke er så stort for tiden...) blir det pergokur neste PP. Så det skjer i allefall noe i min prøverhistorie for tiden. Det er godt det, etter et år uten resultat... Håper du har det fint og at du har greid å legge det triste litt bak deg. Må si jeg er mektig imponert over hvordan har tatt det! Tør ikke engang å tenke på hvordan jeg ville reagert... Krysser fingrene for deg videre og håper det er EL på vei! hei!! Tusen takk for hilsen!!! har ikke vært så masse her i det siste. Har jobbet veldig masse. er på 3 nattevakten på rad nå i tillegg til min faste stilling... Gøy helg!! Blir artig å se hvordan det går med dere, om du trenger Pergo... er typisk at dere får det til nå som du har en "backup"... At du da slapper med av og så sitter den!!!! Håper det går fint! skal krysse fingrene for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. mars 2008 #158 Del Skrevet 2. mars 2008 Uff, det hørtes slitsom ut. Håper det er sovende nattevakt i hvertfall? Ellers, hvordan klarer du da å fungere i din vanlige jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. mars 2008 #159 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei! Lenge siden jeg har sett noe aktivitet her, men nå skjønner jeg hvorfor. Mye jobbing på deg.. Det blir penger i kassa da! Hvordan går det med kroppen din etter SA? Jeg synes det tok lang til før jeg sluttet å blø, jeg har ikke hatt EL (så vidt jeg vet), og har heller ingen tegn til at TR skal komme. Er det rart eller vanlig tror du? Du sover sikkert nå, så ha en fin søndag når du våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #160 Del Skrevet 2. mars 2008 Uff, det hørtes slitsom ut. Håper det er sovende nattevakt i hvertfall? Ellers, hvordan klarer du da å fungere i din vanlige jobb.. ' Det er våken nattevakt! Det får bare gå sånn som det går.. Nå er den perioden over for en stund heldigvis og forhåpentligvis!! Hvordan går det med deg Tussi? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå