Pugsley Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, her går det unna, ser jeg! 7 uker allerede! Synes det bare er noen dager siden jeg leste de gode nyhetene. Sånn sett er det egentlig litt fint lagt opp, at man allerede er et stykke på vei når man får vite det. Så slipper man at det føles som det går såååå sakte... (Går sikkert sakte nok...) Tenk om vi måtte talt uke eeen, uke tooo, osv.... Enig med deg!! Synes tiden går treigt nok fra før men det er en spennende tid!! Tror nok jeg er litt lenger på vei enn det legen tippet, for jeg har kortere sykluser, så er nok snart i uke 9, men regner etter legens tipping.. Like greit Måtte bare tiden speede opp litt.... bare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 6. februar 2008 Da nærmer det seg smååålig helg igjen. skal bli deilig!! Skal jobbe da, men det går nok fint!! Hvordan er det med dere andre jenter, finner dere noen fine mammaklær?? jeg er på jakt etter en ny bukse og kanskje en genser eller en topp.. Men de har ikke så veeeldig stort utvalg akkurat synes jeg.. Har noen av dere handlet på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. februar 2008 #103 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Da nærmer det seg smååålig helg igjen. skal bli deilig!! Skal jobbe da, men det går nok fint!! Hvordan er det med dere andre jenter, finner dere noen fine mammaklær?? jeg er på jakt etter en ny bukse og kanskje en genser eller en topp.. Men de har ikke så veeeldig stort utvalg akkurat synes jeg.. Har noen av dere handlet på nettet?? Har ikke funnet noen mamaklær enda nei..Her i byen (som ikke er så fryktelig liten), fins det EN butikk som fører mammaklær....utrolig teit..Så jeg må nok handle på nettet jeg også! Skal si ifra om jeg kommer over noen gode sider=) Så du mener at du er lengre på vei? Hadde jo vært utrolig kjekt å bli satt frem da..Det ble jeg av legen min! Ei heil uke faktisk! Endret 6. februar 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. februar 2008 #104 Del Skrevet 6. februar 2008 Snart helg igjen ja, tida går så utrolig fort noen ganger. Virker som alt er bra med deg fortsatt også, og det er jo kjempebra. Formen bra fortsatt eller? Vært noe plaget av kvalme eller noe enda da? Har du fortalt det til noen enda forresten? Mulig det står lenger bak, men orker ikke å lese bakover nå. Trøtt og sliten så tror jeg skal gå å legge med og lese litt i boka mi. Ha en fin kveld videre Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 8. februar 2008 Snart helg igjen ja, tida går så utrolig fort noen ganger. Virker som alt er bra med deg fortsatt også, og det er jo kjempebra. Formen bra fortsatt eller? Vært noe plaget av kvalme eller noe enda da? Har du fortalt det til noen enda forresten? Mulig det står lenger bak, men orker ikke å lese bakover nå. Trøtt og sliten så tror jeg skal gå å legge med og lese litt i boka mi. Ha en fin kveld videre Pugsley hei! Formen er fotsatt veldig fin. er utrolig sliten hele tiden, og litt kvalm om kvelden ,men jeg vet jeg ikke skal klage!!! har det fantastisk!!!!!! har sagt det til familie og noen venner. Vanskelig å holde seg.......... Krysser fingrene for deg Tussi!!!! Nå er det HEEEEEEEEEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. februar 2008 #106 Del Skrevet 8. februar 2008 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2008 #107 Del Skrevet 9. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #108 Del Skrevet 10. februar 2008 Så utrolig gøy det var å lese de første sidene dine her når jeg allerede viste det hadde klaffet for dere! Måtte bare innom å hilse på etter at jeg så at vi har termin samme mnd og er fra samme by! Gratulerer så mye og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei jenter!!!! Takk for gode helgeønskninger, har ikke vært så mye her denne helgen. Har fått litt småblødninger i helgen, så den har vært fæl... Men nå har jeg vært hos legen, og han sa at alt nok 95% sikkert er bra!!!! HURRRAAAAA!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Er så utrolig lettet!!! Hvordan er det med dere andre, noen av dere som har hatt blødninger i svangerskapet uten at disse har vært farlig?? Man hører ikke mye om dette synes jeg , selv om det er veldig normalt tydeligvis!!!? Ha en NYDELIG dag videre folkens!!!! :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #110 Del Skrevet 11. februar 2008 Så godt at alt er bra! Veldig vanlig med småblødninger, jeg hadde en liten en i uke 8 ca. Tror det kommer mye av at slimhinnene er så skjøre under graviditet. Ha en fin dag (kanskje litt unødvendig å si)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. februar 2008 #111 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei jenter!!!! Takk for gode helgeønskninger, har ikke vært så mye her denne helgen. Har fått litt småblødninger i helgen, så den har vært fæl... Men nå har jeg vært hos legen, og han sa at alt nok 95% sikkert er bra!!!! HURRRAAAAA!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Er så utrolig lettet!!! Hvordan er det med dere andre, noen av dere som har hatt blødninger i svangerskapet uten at disse har vært farlig?? Man hører ikke mye om dette synes jeg , selv om det er veldig normalt tydeligvis!!!? Ha en NYDELIG dag videre folkens!!!! :banantroll: Så utrolig bra Er så godt når man får en sånn opptur, så fikk du jo samtidig dobbeltsjekka at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. februar 2008 #112 Del Skrevet 11. februar 2008 så deilig at alt er i orden hvertfall=) Har hørt om flere som har hatt småblødninger også...så d er visst normalt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #113 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde blødninger med storebror. Både de jeg trodde var mensen i begynnelsen og en relativt kraftig i uke 10-11, men det gikk bra. Men akkurat der og da var jeg veldig bekymret. Bra å få konstantert at alt ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. februar 2008 #114 Del Skrevet 12. februar 2008 Så bra alt fortsatt er i orden, Pugsley!!! Skjønner at slike småblødninger kan være veldig skremmende! Bra å få sjekket det med en gang! Ønsker deg en nydelig uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 12. februar 2008 hei jenter... Dårlige nyheter.. Mistet spiren min i går.. Men jeg kommer sterkere tilbake. Har hørt at man ofte blir fort gravid igjen etter en SA. Noen som har erfaringer med dette? Sånn er livet.. Jeg gir ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. februar 2008 #116 Del Skrevet 12. februar 2008 Trist å lese. Vet akkurat hvordan du har det. Du blir sikkert fort gravid igjen, håper det. Jeg ble i alle fall det. God klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. februar 2008 #117 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 13. februar 2008 #118 Del Skrevet 13. februar 2008 Så trist, Pugsley! Tipper det er ganske pyton nå, men bra du har ståpåvilje til å prøve videre. Jeg har også hørt om mange som har lykkes kjapt etter en SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. februar 2008 #119 Del Skrevet 13. februar 2008 Å, nei, så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. februar 2008 #120 Del Skrevet 13. februar 2008 Så trist å høre at vi måtte dele samme sjebne.. Men nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg vet akkurat hvordan du har det! Det er forferdelig trist, men jeg ser at du er positiv - og det er viktig! Hvis du trenger støtte, har spørsmål om hva som helst, bare si i fra. Jeg har jo nettopp (og er fremdeles) oppi det. Vi får satse på neste PP vi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå