Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

Så var det min tur til å skrive litt her inne :-D

Det er 4 mnd siden vi sluttet på P-piller og begynte prøvingen ( noe jeg synes er en eeeeeevighet siden ) Hittil har det ikke vært noen resultater, så vi fortsetter med friskt mot!!! :humpe: :love:

Har vært kjempekjekt å lese på deres sider, og bli oppdatert på hva som skjer med dere. GRATULERER utrolig masse til alle dere som har lykkes, og LYKKE TIL til dere som prøver iherdig!!! :tommelopp:

Endret av Pugsley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lykke til med prøving! Håper det klaffer for dere snart.

Når er IKM?

EL-testing og sånn har jeg desverre ikke noen erfaring med...

Ha en fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Imli! Du er jo godt på vei! blir kjempespennende!!!!!

Håper du også får en super jul!!! :klem:

Endret av Pugsley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Da var du igang med dagbok du også :) Koselig å få deg inn her.

Jeg har bare negativ erfaring med EL testene jeg kjøpte på nettet. De viste ingenting, men jeg vet jeg har hatt EL i perioden jeg testet. Det er mulig du får det til, men tenkte jeg bare skulle si til deg at de ikke virket på meg. Jeg begynte nemlig å lure på om det var noe feil med meg....ikke noe gøy å tenke sånn.

Lykke til i PP5!! Jeg er akkurat inne i PP4. Tror jeg har EL ca. 4.-7. januar en gang. Ble utrolig skuffet denne gangen da TR kom. Men det er bare å fortsette med :humpe: med godt mot!!

VI får krysse fingrene alt vi kan for at det klaffer for oss begge denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da var du igang med dagbok du også :) Koselig å få deg inn her.

Jeg har bare negativ erfaring med EL testene jeg kjøpte på nettet. De viste ingenting, men jeg vet jeg har hatt EL i perioden jeg testet. Det er mulig du får det til, men tenkte jeg bare skulle si til deg at de ikke virket på meg. Jeg begynte nemlig å lure på om det var noe feil med meg....ikke noe gøy å tenke sånn.

Lykke til i PP5!! Jeg er akkurat inne i PP4. Tror jeg har EL ca. 4.-7. januar en gang. Ble utrolig skuffet denne gangen da TR kom. Men det er bare å fortsette med :humpe: med godt mot!!

VI får krysse fingrene alt vi kan for at det klaffer for oss begge denne gangen :)

Hallo Mymio!!

Så kjekt å høre fra deg!!! Snilt av deg å oppdatere meg på EL tester.Har ikke forsøkt noen enda.. Har hørt en del negativt om de billige testene, så spørs om jeg ikke kjøper en dyrere type fra apoteket om jeg gjør det i det hele tatt.. Har du noen erfaring med å måle temperaturen?? Tenkte jeg kanskje skulle teste det ut. :smile:

Blir kjempespennende å følge med deg, og se når det klaffer for dere!!Forhåpentligvis ganske snart!!!! :juhu: Det er like surt hver gang TR kommer, men det er som du sier at man bare må fortsette med godt mot!!!! ikke like lett likevel.. :sukk: men men, vi har nok ikke prøvd like lenge som mange andre her inne!!

Kjempemasse lykke til! Skal bli kjekt å følge med deg!!! Ha en fin romjul videre!!

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Hyggelig med hilsen i dagboken min! Så du er prøver altså! Spennende..Er det første barn dere prøver på, eller har du barn fra før?

Lykke til med prøvingen hvertfall! klem klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Hyggelig med hilsen i dagboken min! Så du er prøver altså! Spennende..Er det første barn dere prøver på, eller har du barn fra før?

Lykke til med prøvingen hvertfall! klem klem=)

Heisann!! Takk det samme til deg!! ja jeg er prøver!! Er i PP 5 nå. Det er nok førstemann vi håper på!! Masse lykke til til deg også!! Skal krysse fingrene for deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det vil lykkes for dere denne mnd da=) Krysser fingrene og venter spent på oppdatering! Når har du IKM forresten?

Tusen takk for det Indo!!!! :)

Tror IKM er ca 10-12 januar. er ikke 100% sikker enda.. Får håpe den ikke viser seg, da blir det bank :lur::lur:

Håper alt er fint med deg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt EL for ikke så fryktelig lenge siden duda!=) Håper spiren sitter nå da, men det gjør den sikkert skal du se=)

Godnatt og sov godt! Ha en flott nyttårsaften imorgen! klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for innlegg! Vi får passe på hverandre vi som er prøvere ;)

Krysser fingrene for at det går denne gangen! 10 januar? Jeg venter 9 - shiiiit så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt EL for ikke så fryktelig lenge siden duda!=) Håper spiren sitter nå da, men det gjør den sikkert skal du se=)

Godnatt og sov godt! Ha en flott nyttårsaften imorgen! klemklem

Forhåpentligvis så sitter den denne gangen ja, men håper ikke for mye på det, da blir jeg nok bare skuffet :roll: Vi får bare ta tiden til hjelp :tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for innlegg! Vi får passe på hverandre vi som er prøvere ;)

Krysser fingrene for at det går denne gangen! 10 januar? Jeg venter 9 - shiiiit så spennende!!

Heisann Aimee!!! Ja det må vi gjøre!!! Vi må holde sammen :tommelsmil: Håper du hadde en fin nyttårsaften!!!! Masse lykke til med ventingen frem mot 9 januar :smilyblomst: Kjedelig å veeeenteee...... :murvegg::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende fraover nå da :)

Lykke til i det nye året, kanskje det blir en fin nyttårsgave?

Takk for det!!!!

Ja det kan du si!!! Vi får håpe på det beste :lur:

Endret av Pugsley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Pugsley!

Nå går du spennende dager i møte :) Jeg håper det klaffer denne pp for dere.

Ja, det er viktig å ta vare på mannen om dagen. Tror det kan bli mye "baby" snakk og EL snakk mm. For ikke å snakke om utålmodighet og frustrasjon. Han trenger å fa litt oppmerksomhet og få vite at jeg har det bra sammen med han. Det er lett å glemme de oppi alt dette prøveriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom her og hilser på jeg.

Spennende tider dette, ca en uke igjen til IKM eller? Hvordan er magefølelsen?

Jeg for min del ligger vel ca en uke etter deg "i løypa", tror jeg har EL kommende tirsdag. Men jeg merker at jeg har blitt litt prega av prøvetiden, ser liksom ikke for meg at vi kan klare det på egenhånd. Jaggu bra vi snart får hjelp! :jepp:

Skal hvertfall følge med deg her, og krysse alt jeg har for at det snart blir baby i magen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...