Gjest Pet Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Har lest om en leke som man putter kattemat inn i og så skal pusen prøve å få maten ut. Noen som vet hvor man får kjøpt disse i Oslo? Endret 19. desember 2007 av Pet
la Flaca Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Tenker du på en sånn ball, eller noe liknende? Det har vel i såfall de fleste dyrebutikker.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Katten min fikk sterilisering og øremerking til jul i år! (Skal få en julestrømpe og)
Gjest Gjest_Nissemor_* Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Har lest om en leke som man putter kattemat inn i og så skal pusen prøve å få maten ut. Noen som vet hvor man får kjøpt disse i Oslo? Ja, vi har en sånn treatball til katt som man skal putte mat i. Kjøpte den på dyrebutikk i oslo, i akersgata rett ved departementsbygget der. Men må si at den har vært en fiasko. Pus er ikke SÅ matvrak, så det ser ut som jeg må sulte ham i to uker hvis han skal gidde å bruke mer enn ti sekunder på å prøve å få tak i godbiten der inne. (Sulter ham såklart ikke da, bare hypotetisk). I tillegg er ballen stor og hard og ikke så morsom å leke med. Tror sånne leker passer bedre til hund, selv om den ble solgt som katteleke. Men du kjenner jo din pus best selv da. Min får sånn Katarinamus eller karina eller hva det heter. Sånn som lukter kjempevondt. Da er katta så gira at han tar av papiret selv...
Lotten Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Ja, vi har en sånn treatball til katt som man skal putte mat i. Kjøpte den på dyrebutikk i oslo, i akersgata rett ved departementsbygget der. Men må si at den har vært en fiasko. Pus er ikke SÅ matvrak, så det ser ut som jeg må sulte ham i to uker hvis han skal gidde å bruke mer enn ti sekunder på å prøve å få tak i godbiten der inne. (Sulter ham såklart ikke da, bare hypotetisk). I tillegg er ballen stor og hard og ikke så morsom å leke med. Tror sånne leker passer bedre til hund, selv om den ble solgt som katteleke. Men du kjenner jo din pus best selv da. Min får sånn Katarinamus eller karina eller hva det heter. Sånn som lukter kjempevondt. Da er katta så gira at han tar av papiret selv... Her i huset er tilsvarende ball en av de beste lekene. Trenger ikke å putte noe spesielt godt i den heller, vanlig tørrfor holder lenge. Da hun fikk den som kattunge var den ikke noe særlig stas, hun var faktisk litt redd den. Da lot vi den ligge noen måneder før vi tok en frem igjen. Nå velger hun å jobbe for tørrforet fra ballen, selv om det også ligger tørrfor i skålen. Ikke er hun et matvrak heller, spiser kun tørrfor og litt frysetørket sei. Men hun er en ganske hyper katt, som liker at det skje noe. Hun ligger aldri stille på et fang i mer en fem sekunder.
Gjest Gjest_Nissemor_* Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Her i huset er tilsvarende ball en av de beste lekene. Trenger ikke å putte noe spesielt godt i den heller, vanlig tørrfor holder lenge. Da hun fikk den som kattunge var den ikke noe særlig stas, hun var faktisk litt redd den. Da lot vi den ligge noen måneder før vi tok en frem igjen. Nå velger hun å jobbe for tørrforet fra ballen, selv om det også ligger tørrfor i skålen. Ikke er hun et matvrak heller, spiser kun tørrfor og litt frysetørket sei. Men hun er en ganske hyper katt, som liker at det skje noe. Hun ligger aldri stille på et fang i mer en fem sekunder. Ja, der har vi enda et bevis på hvor forskjellige katter er. Hehe, skulle likt å sett din pus når hun prøver å få ut tørrforet som hun likevel har i skåla. Hun må være en skikkelig lekekatt. Og min ligger gjerne på et fang i tre timer, så der har vi det
Lotten Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Ja, der har vi enda et bevis på hvor forskjellige katter er. Hehe, skulle likt å sett din pus når hun prøver å få ut tørrforet som hun likevel har i skåla. Hun må være en skikkelig lekekatt. Og min ligger gjerne på et fang i tre timer, så der har vi det Jo takk, hun er en utfordring noen ganger. Særlig tidlig lørdag morgen når det bare mååå skje noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå