Gå til innhold

Nok en voldtekt..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel Ola. Og du mener at dette betyr at ALLE voldtektsmenn er av utenlandsk opprinnelse? Eller kan det være naturlig at det finnes alle slagt mennesker med alle slags bakgrunner.

Kan ikke du gjøre meg den tjenesten at du også legger ved linker når du finner mennesker med norsk bakgrunn eller annen "lovlig" bakgrunn som gjør forbrytelser. Trygdesvindel og voldtekt og ran osv.

Da kunne det blitt litt kjekt å diskutert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article65935

http://www.bt.no/innenriks/article152874

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article145325

Dette er bare en liten smakebit, Ola. Du kan søke på all slags kriminelle handlinger, og finne ut at det faktisk ikke er mennesker med utenlandsopprinnelse som står bak alle ugjerningene! Tvertimot, vi nordmenn er svært godt representerte!

Er en voldtekt verre om det er en russer (som i dette tilfelle du referer til) som har gjort det, eller om det er en nordmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt linken din Ola...

Den viser at to ungdommer gikk amok i en kebab-kiosk fordi den var drevet av noen med fremmedkulturell bakgrunn som IKKE hadde begått en voldtekt. De to norske ungdommene begikk helt klart en rasistisk handling, i tillegg til en voldelig og unødvendig handling mot uskyldige mennesker.

Jeg er enig med deg i at dette er fryktelig, og skulle ønske flere ville sette fokus på nettopp dette, at selv om noen med utenlandsk opprinnelse voldtar (som noen med norsk opprinnelse også gjør det), så er det ikke riktig å denge alle med annen hudfarge enn etniske nordmenn :Nikke: .

Det fant jo ungguttene ut også, siden de fikk bøter for sin gjerning og ble kalt mindre intelligente i lokalavisen for å ha trukket feil slutning.

Men hvorfor mener du innlegget ditt skal bli slettet for rasisme? Dette var jo en flott sak å sette fokus på! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ola, Ola, Ola:

1) Linken din viste to norske tullinger som hadde lagt to og to sammen og fått i overkant av elleve, og som derfor ville "ta" en utlending som beviselig ikke var gjerningsmannen.

Ergo: Norske gutter er dumme i fylla! Som om dét var en nyhet... :o

2) Jeg tror det vil være hakket smartere av deg å "innrømme" at voldtekt er en idiotisk handling av menn , hudfarge er vel relativt underordnet her..?

3) Selv har jeg en teori om at FrP'ere er mer tilbøyelige til å begå voldtekter enn menn fra andre partier. Dette henger delvis sammen med partiets kvinnesyn, blant annet personifisert gjennom idolene Martin "kæm har ikke skyfla 16-åringa ut av sænga..." Schancke og Terje Søviknes. Et annet indisium er at FrP-velgere i stor grad er menn med tildels svært lite av både dannelse og utdannelse. Her på KG er det ikke nødvendig å nevne navn... :ler:

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...