Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har en kollega som jeg hele tiden har hatt god kjemi med. Vi har samarbeidet om et par prosjekt og har hele tiden hatt en humoristisk og god tone oss i mellom og vi har trivdes i hverandres selskap og snakket mye sammen. Så kom det berømte julebordet. Ingen av oss var fulle men heller ikke edru. Vi satt sammen på hans insjiativ og hadde det morsomt sammen hele kvelden med en flørtende undertone uten at det skjedde noe. Så møtes vi på jobb igjen og stemningen mellom oss er helt annerledes enn før julebordet. Han er unnvikende og forholder seg ikke til meg mer enn han må og knapt nokk det. Julebordet blir ikke nemt med et ord. Ikke noe takk for sist eller det var gøy, han nevner det ikke i det hele tatt. Jeg får vond klump i magen og lurer på hva som egentlig skjer her. Jeg har lurt på om jeg skal spørre han men den isfronten han setter opp innbyr ikke til å ta insjiativ til å snakke om noe som helst. Lurer på om oppførselen hans nå etterpå er fordi han tror at jeg tok flørtinga hans på julebordet på alvor og at han skal sette meg på plass. Hvordan forholder man seg til sånt? Mister i allefall lysta til og gå på jule bord igjen.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Slapp av. Du skal iallefall ikke ta opp noe som helst med han. Dere er jo ikke akkurat så veldig involvert i hverandre at han må svare for seg på noe som helst. Det at han er så unnvikende nå kan være hva som helst, familietrøbbel,stress før jul, har rett og slett noen dårlig dager med dårlig humør kanskje? Har du f.eks takket han for julebordet? Takk for sist osv?? du tok jo tydligvis flørtinga på julebordet på alvor..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Dra en spøk... Kanskje han senser at du vurderer han litt?
Gjest Gjest Julie Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Merkelig at stemningen skal bli helt annerledes etter at dere har "flørtet". Du mener da med "flørt" at dere har pratet og drukket sammen? Hvis dere har tatt på hverandre eller klint er det ikke rart stemningen er rar på jobb mellom dere. Hvis en eller begge har sagt eller hintet på at dere bør "gå videre" kan det også bli flaut, dersom dere jobber sammen.
Frk Johansen Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje han ikke husker hva han har sagt, men at han husker at det var en flørtende undertone der også er han usikker på hva du tror og mener?? Kan du ikke ta det opp med han da? Om dere kun har flørtet og ingen mener noe mer så si nå takk for sist det var trivelig, men jeg håper du ikke følte jeg ble for nærgående, jeg synes det bare var en hyggelig kveld. Noe i den duren tror jeg jeg ville lagt meg på, om dere har hatt god kontakt før finner dere den sikkert igjen bare dere får rensket opp.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Takk for svar! Etter tre uker med is front gikk jeg bort å snakka med ham i kantina i dag. Jeg var som vanlig å kom ikke inn på jule bordet men hadde en grei prat om jul og vær. Han var mer sitt gammle jeg så håper det går seg til!
caso Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Ett ord: Fyllenerver. Mange som blir sånn når de ikke helt har peil på hva de har foretatt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå