Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd og bestille derfra tidligere.

Noen som kan forklare meg litt om dette.

Hvor mye kommer feks frakten på?

Hvilken betalingsmåte bruker en og er det sikkert?

Noen som vet dollar kursen nå?

Ellers er det andre ting jeg bør vite før jeg prøver meg på dette?

På forhånd takk. :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Betalingsmåter står i hver auksjon, noen vil ha paypal, noen vil ha cash, noen vil ha visa.

Dollarkursen er vel 5,60 kr for 1 dollar om jeg ikke tar helt feil.

Og frakta har jeg ikke pepling på =D

Gjest StockDama
Skrevet

Og, ja, vær forsiktig, sjekk kommentarene brukere legger igjen hos selger, er det mye positive kommentaren om at folk har fått produktene sine og bladibla er jo det alltids et godt tegn....og ikke et godt tegn om det er det motsatte...XD

Skrevet

Betal alltid med paypal. Det er det sikreste. Du må lage deg en konto, legge til visakortet ditt og betale med det.

Hvis ikke det står frakt i beskrivelsen til varen må du sende en melding til selger og spørre om fraktkostnaden. Dette er veldig viktig da frakten mange ganger kan være veldig dyr.

Sjekk ut selger og se hvordan feedback han har. Ikke bruk selgere som har under 98% positiv feedback. Lønner seg også og bruke selgere som har paypal protecion. Dvs at hvis du blir lurt så får du pengene tilbake av paypal. Pleier og være en grense på USD 1000,- ganske høy med andre ord.

Kan sikkert hjelpe deg jeg hvis du finner en ting du vil kjøpe og legger ut en link så kan jeg se hvordan selgeren er.

Lykke til, og det er lett og bli hekta.

Skrevet
Noen som vet dollar kursen nå?

For valuta : XE.com

Eller kan jeg si at jeg har bestilt mye derifra! Alt har kommet frem :P

Men pass på at du kjøper fra folk som har vært der en stund og som har bra "rykte"... Da vet du i alle fall sånn nogen lunde at du kan stole på de :)

Har ikke hatt konto selv, kjøpte via eksen. Ebay er evil, er så mye gøy der! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...