Junebug Skrevet 19. april 2003 #1 Skrevet 19. april 2003 Har dere noen neglelakkfjernere å anbefale? Selv har jeg kjøpt Tone Lises neglelakkfjerner (i blå flaske med "kiwi"-lukt) og den var ikke bra på mine negler ihvertfall. Hele neglen ble "rufsete" og hvitaktig. Da er gamle, gode Cutex mye bedre. Kunne likevel godt tenke meg noe som er enda mildere mot neglen enn Cutex. Har dere noen tips?
Gjest Kinga Skrevet 20. april 2003 #2 Skrevet 20. april 2003 Hvis du vil loppe deg selv for penger, kan jeg anbefale Chanel sin neglelakkfjerner. Den er suveren. Selv holder jeg meg vanligvis til en eller annen rimelig aceton-fri negelakkfjerner. Blir neglen for sprøe, smører jeg dem med en krem som inneholder mandelolje (fra Nivea). Forøvrig er tørre negler det beste å legge et nytt lag lakk på! Vibeke
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #3 Skrevet 20. april 2003 Mavala's neglelakkfjerner er meget god. Minnie
Junebug Skrevet 27. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2003 Takk for tipsene! Jeg har begynt å bruke Solar olje nå og merker bedring på neglene etter bare to dager. Minnie - hvor kan man kjøpe neglelakkfjerneren fra Mavala? Selger de den på Steen & Strøm i Oslo sentrum?
Gjest Raptuza Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Brukar og Cutex og er nøgd med den. Den har whitening i seg. Men inneheld denne aceton? Nokon som veit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå