Lilith Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Ja, hva kalles svangerskapspermisjon på engelsk? Takk for hjelpen!
Gjest Elfrida Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Når du sier svangerskapspermisjon, mener du da de som får permisjon mens de går gravide? Det er i tilfelle pregnancy leave. Fødselspermisjon er maternity leave, eventuelt parental leave.
Lilith Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Det var vel egentlig fødselspermisjon jeg mente. Tusen takk!
Rosalie Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Fødselspermisjon = maternity leave, mener jeg.
Harlekin Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Når du sier svangerskapspermisjon, mener du da de som får permisjon mens de går gravide? Det er i tilfelle pregnancy leave. Fødselspermisjon er maternity leave, eventuelt parental leave. Fødselspermisjon = maternity leave, mener jeg. Far kan også få "fødselspermisjon", og da dekker ordet "parental leave" begge kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå