Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 hva drømmer du om? legg inn din topp 5-liste med drømmene dine. altså drømmer som i ønsker og fantasier om hva du har lyst på/kunne tenke deg å gjøre, men som du ikke kan gjøre akkurat nå...
Lill88 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 1 .- Skaffe meg en ny jobb som jeg tjener litt bedre på 2.- Ha et valpekull iløpet av det neste år 3.- At Kineseren jeg får i hus utvikler seg til å ha bra pels 4.- At jeg plutselig ikke blir så susete 5.- At jeg klarer å få ferdig VGS Mine realistiske drømmer!
Lilith Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 1. Lite småbruk et sted på Vestlandet 2. Behagelig frilansjobb 3. Feriehus i Cornwall 4. Lære spansk skikkelig 5. Lære å danse
Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Her er mine: 1. En jobb jeg virkelig brenner for 2. Egen hest 3. En baby 4. Lære å danse 5. En bestevenninne
Pusemor Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 1. Småbruk 2. Barn 3. Egen hest 4. Få ferdig badet 5. Reise tilbake til Mexico å se mer
Gjest Lilleulv Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Flere drømmer: - flytte til england for en periode - kjøpe hytte - kjøpe båt - få orden på dette huset vi bor i - gå på tur over hardangervidda
Gjest Lilleulv Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Å kan ikke flere legge inn drømmene siden her da? synes det er så stas å lese
Gjest StoreSky Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 - få et barn til!! - bo et år i utlandet (jamaica, australia, usa, har vært oppe til debatt hos oss) - få kjæresten i hus på fulltid - lite hus med liten hageflekk (rekkhus e.l.) - reise masse!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 - få et barn til!! - bo et år i utlandet (jamaica, australia, usa, har vært oppe til debatt hos oss) - få kjæresten i hus på fulltid - lite hus med liten hageflekk (rekkhus e.l.) - reise masse!!! YAY! Jeg kunne også tenke meg å bo i utlandet en periode, men det blir så utaktuelt med de 2 firbente...
Skatt :) Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Tja..hva drømmer jeg om... 1.Få orden på livet mitt. 2.Ha det godt sammen med kjæresten min (men det har jeg jo egentlig) 3. Reise masse 4. Føle at jeg har god råd. 5. Snart begynne å arbeide igjen.
Gjest Gjest-M- Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 1. Reise mer - Roma står øverst på ønskelista 2. På sikt finne en annen og litt mindre slitsom jobb 3. At jeg alltid vil ha et godt og nært forhold til barna mine 4. Finne en å dele livet med.... 5. Ha valpekull på hunden min I tilfeldig rekkefølge, egentlig.....
The Kitten Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 hva drømmer du om? legg inn din topp 5-liste med drømmene dine. altså drømmer som i ønsker og fantasier om hva du har lyst på/kunne tenke deg å gjøre, men som du ikke kan gjøre akkurat nå... 1. Bo i Australia (har tenkt å studere der om noen år, så denne drømmen kan gå i oppfyllelse. 2. Eie min egen hund (de jeg bor med nå vil ikke ha en hund i huset. 3. Spille i en film med kjente skuespillere (eventuelt en TV-serie). 4. Dra på safari. 5. Se sørlyset (ikke nordlyset, føler det er mer spesielt å si "jeg har sett sørlyset" selvom det egentlig er samme greie).
Anglofil Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 1. Bli lærer. 2. Få meg kjæreste og bli gift. 3. Barn 4. Enebolig 5. Her står det mellom å publisere diktene mine og bo ett år i Storbritannia. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå