snexi Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Finnest de lenger, de konsollene som en kan legge sammen med bare en skjerm?
Nausicaä Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ja. Men de er nok lettest å få tak i brukt.
sommerglede Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Finnest de lenger, de konsollene som en kan legge sammen med bare en skjerm? det gjør de... men ville absolutt ha gått for dsen....
snexi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 det gjør de... men ville absolutt ha gått for dsen.... Jeg har både dsèn og gameboy til de to eldste, men nå er det lillemor som er begynt og interessere seg for dette og de eldste er ikke flinke og dele på sine. Ser hun håndterer gameboyen veldig bra, men tror dsèn blir litt for avansert for henne foreløpig.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Hva med å kjøpe DS'en og gameboy spill istedenfor? Gameboyen går nok ut snart for spillutvalget har allerede begynt å minke en del..
snexi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 Hva med å kjøpe DS'en og gameboy spill istedenfor? Gameboyen går nok ut snart for spillutvalget har allerede begynt å minke en del.. Hmm, den tanken hadde i grunne ikke slått meg en gang. [flau] Der fikk jeg noe og teke på. Takker for tipset.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Dessuten så er spill som Mario o.l spill beregnet på DS men som ikke krever bruk av pinnen.
sommerglede Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har både dsèn og gameboy til de to eldste, men nå er det lillemor som er begynt og interessere seg for dette og de eldste er ikke flinke og dele på sine. Ser hun håndterer gameboyen veldig bra, men tror dsèn blir litt for avansert for henne foreløpig. hvor gammel er hun? mi jente begynte å spille på ds når hun var 4 år... unger lærer utrolig fort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå