Femiline Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Vår sønn slutter i b.hagen han har gått i 2,5 år nå til julen, pga. overflytting til annen b.hage. Er det vanlig å gi en gave eller lignende til de voksne?
Femiline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg tenkte mer i retning konfekteske de kunne ha på personalrommet?
Grissini Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg syntes det er vanlig og på sin plass, men vet at mange er uenige med meg. Dersom du er fornøyd med personalet, ville jeg så absolutt ha kjøpt noe.
Femiline Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg syntes det er vanlig og på sin plass, men vet at mange er uenige med meg. Dersom du er fornøyd med personalet, ville jeg så absolutt ha kjøpt noe. Jeg har nemlig tenkt det samme. De er så veldig flinke med min sønn som har ADHD, og takler han veldig bra når han har det vanskelig. Dessuten er de veldig involvert i og med at de gir han også medisiner. Jeg kjøper en konfekteske, så kan de kose seg på personalrommet i romjulen, de som skal jobbe.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Et annet alternativ er å kjøpe en barnebok de ikke har. Bøker er alltid fint å få nytt av i barnehagen Både for de voksne som må lese de samme bøkene heeeeele tiden, og for barna
Nigo-san Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har gitt kort og en liten gave når barna har sluttet, fordi jeg ville si et lite takk for at de har gjort en så god jobb. Tror det har blitt satt pris på
Frk Johansen Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg kjøpte en konfekt til personalet etter ett år i bhg, jeg var så fornøyd med de og måten de jobbet på, alle sammen kom i dagene etterpå og takket så mye, jeg synes de gjør en flott jobb så jeg kjøper nok en konfekt igjen til sommeren når det er takk og farvel til bhg. Du kan jo bare tenke med deg selv nå i disse juletider, vi synes vel alle det er hyggelig med en oppmerksomhet i forbindelse med at vi gjør en god jobb. Jeg synes de som jobber i bhg gjør en fantastisk jobb, i alle fall der hvor jeg har hatt mine barn.
L@dy Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 På avdelingen / gruppa til mi jente så er det 3 voksne som jobber, foruten vikarer som er innom avogtil. Men hadde hun sluttet nå så tror jeg at jeg hadde kjøpt en blomsterbukett til hver av de. Synest det er en fin ting å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå