Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel tråd men morsomt med øyenskygger likevel. Jeg bruker Beige velours fra Chanel, Nymphea fra Chanel, Spnix fra Chanel, ja jeg har en greie for Chanel. Men det siste jeg kjøpte som jeg er meget fornøyd med er et skrin med fem i fra Dior i beige og brune farver, husker ikke hva skrinet heter.

Skrevet

Har blitt litt mer vill på øyenskyggefronten siden sist:) Bruker fortsatt grått og sølv, men mer når jeg skal ha en sofistikert stil og gjerne rød lepper.

I det siste har jeg brukt mye av MAC Star Violet (som er en varm rosarødbrun farge med undertoner av plumme) Den er litt mer rødaktig og litt sterkere enn den blir fremstilt som her. Bruker denne sammen med en matt highlight og en mørk grå eller brun farge for dybde.

Eller så ELSKER jeg en øyenskygge fra GOSH som er ue av produksjon.. Fikk en helt ny tester siden jeg fant den akkurat da de skulle ta den av markedet. Den heter Rusty Nail og er et løst pudder. Den er ferskenfarget med rosa glød.. VELDIG shimrende, men utrolig vakker. Pleier å blande denne med øyendråper og legge den våt på lokket og bruke en matt brun for dybde og en matt hvis for highlights.

Bruker ikke disse til hverdags da, men til fest er de superfine! Får mange komplimenter for øynene mine og de GLØDER grønt med disse øyenskyggene. Øynene mine er blanding: Gule innerst, så litt grønt, så blått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...