Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hvilken øyenskygge er din favoritt? Farge og merke... Fortell gjerne også hva slags farge du har på hår og øyne. Min er "forest" fra makeup store. Jeg har blågrønne øyne og blondt hår som er farga brunt...
pilutta Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg liker Chanels Les 4 Ombres. Fine paletter, og favoritten er nr 74, Nymphea Jeg er gyllenblond og har blå øyne, og akkurat denne paletten har jeg brukt mye.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hvilke farger kler jeg? Jeg har rødbrunt hår og ubestemmelig øyenfarge (brun/grønn/blå) og er veldig blek med fregner. Prøvde en brun en fra body shop, men den ble gulaktig på og fikk meg til å se sykelig ut.
FantasDick Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har ingen favoritter, men jeg er glad i grått til fest. Bruker sjeldent øyenskygger, for jeg synes jeg ser rar ut med det til hverdags, og aner ikke hva som skal passe meg. Kanskje noen har tips? Er stripete mørk blond, medium hudtone, klare blå øyne.
Rexina Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 (endret) MAC:D Liker godt Knight Devine (mørk metallic grå), Electra (sølv), Shroom (marmor) , Smut (en bruntone som passer til de fleste anledninger og farger) og Stars n' rockets (lilla/blå/rosa.. er finere enn den høres ut). PS! Har blå øyene med litt grønn/gul farge innerst. Endret 20. desember 2007 av Rexina
Betsy Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg liker Chanels Les 4 Ombres. Fine paletter, og favoritten er nr 74, Nymphea Jeg er gyllenblond og har blå øyne, og akkurat denne paletten har jeg brukt mye. Denne er min favoritt også. Har blondt hår og grønne øyne.
Umuriel Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Mørkt brunt hår, lys hud, blågrønne øyne. Har nettopp kjøpt en trio fra GloMinerals, settet heter Posh og går består av en beige, en lys rosa skimrende og en mørk brunlilla skygge. Veldig fornøyd med den. Liker best kalde toner, og har ganske mange brunlilla toner fra forskjellige merker.
Bokormen Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Jeg elsker også Chanel Les 4 Ombres, og min favoritt er Spices. Jeg er helt lys blond, og har blågrå øyne.
Deidre Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Akkurat nå er favoritten er duoskygge fra Dior i to forskjellige grønntoner. Den heter Diorwild, og jeg synes den fremhever det grønne i mine brun/grønne øyne, svært flatterende!
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har øyenskyggedilla og har haugevis av øyenskygger både billige og dyre. Jeg er blong med brune øyne og bruker bruntoner og bronsetoner. Liker best lyse farger.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har en favoritt den er fra chanel å den heter spnix eller noe lignende. Jeg er veldig glad i bronsje eller brun toner. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en fra kanebo som heter nature tror jeg det var, det var iallefall en helt lys en og en i en slags brun tone. Noen som har denne fra kanebo?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har en ny favoritt, nemlig Lancomes Ombre Absolue Radiant Smoothing Eye Shadow - i fargen F60 Cuban Brown. Fargen er gråbrun/greige/taupe og ser litt kjedelig ut i forpakningen, men blir kjempefin på øyelokket! Ligner litt på Satin Taupe fra MAC, men er mindre lillagrå, og mer gråbrun, og personlig kler det meg bedre. (Mørkt hår, blå øyne).
LilleLy Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde tidligere chanel som favoritt, men virker som de stadig bytter ut fargene (sikkert mote). Brukte noen gylne brunfarger tidligere. Har derfor gått over til Guerlain nå, en dobbel med eyeliner, en lys og en mørk brun, samt enda mørkere eyeliner som jeg er utrolig fornøyd med! Er selv blond (fra middels til lyse toner i håret), blå øyer og ikke helt lys hud.
Gjest Helen Parr Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Favoritten i den forstand at det er den jeg bruker mest, er Chanel nr. 45 safari. Den er grålillabrun og passer fint til mine blågrå øyne til hverdags. Ellers har jeg et utall MAC øyeskygger i alle slags farger. Jeg varierer til fest, men favoritten er plomme, lilla eller mørkturkis.
Gjest pjanola Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 Her om dagen kjøpte jeg Shimmer Cubes på Body Shop, 4 forskjellige brunfarger, og har blitt litt frelst! Har ikke vært særlig glad i å bruke øyenskygge før (antageligvis fordi de jeg hadde ikke er særlig pene på meg), men disse bruker jeg hele tiden. Er mørk blond med blågrønne øyne.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har øyenskyggedilla og har haugevis av øyenskygger både billige og dyre. Jeg er blong med brune øyne og bruker bruntoner og bronsetoner. Liker best lyse farger. Blondt hår med brune øyne er jo ikke en like vanlig kombinasjon. Jeg har nemlig også disse fargene, og etter å ha sluttet å farge håret brunt er jeg nå tilbake til blond med brune øyne. Synes imidlertid det er litt vanskelig å finne øyenskygge som passer: jeg har nordiske farger på hår og hud, men veldig mørke øyne. Nå bruker jeg som regel beige- og gruntoner og har også en i plomme. Så har du noen fargeanbefalinger i et bra merke? Gjerne link også
Rosenrød Skrevet 23. desember 2007 #17 Skrevet 23. desember 2007 Jegar mange skygger, men er spesielt glad i tre farger fra Makeup store, muffin, gold og old gold, kalde, gyldne farger. Har mørkeblondt hår og mørkeblå øyne.
aline Skrevet 23. desember 2007 #18 Skrevet 23. desember 2007 har vel ikke egentlig en enkelt favoritt, men har ett sett fra Dior med seks farger som går fra helt lys/hvittone, gjennom tre forskjellige rosafarger og over i grå og veldig mørk grå, disse bruker jeg mye. Samtidig som jeg nok bruker mest lys beige/offwhite og brunt til hverdags, kommer litt an på hva jeg har på meg. men bruker nok enten lys/beige/offwhite med enten brunt, rosa eller grått til. Har noe grumsete grønne øyne med spetter av brunt og blått, mørk blond til ask farge på håret som nå er stripet fra mørk brunt til lys blondt, mest mørkt nå på vinteren. bruker brunt og grått fordi det er farger som er rolige og harmoniske, også bruker jeg rosa fordi det er en fin kontrastfarge til øyefargen min. Får en veldig fin farge på øynene når jeg bruker rosa.
mustapippuri Skrevet 23. desember 2007 #19 Skrevet 23. desember 2007 Jeg foretrekker forskjellige grønntoner på øynene, samt shimmer i en slags beigetone. Favorittøyenskyggen akkurat nå er fra L'oreal, og til fest har jeg en knallgrønn fra Artdeco. Jeg har grågrønne øyne og er brunette.
lillesky Skrevet 23. desember 2007 #20 Skrevet 23. desember 2007 Jeg elsker Clinique, den sitter godt og er lett å påføre. Bruker Like Mink. Liker best lys rosa/beige, og brunt på halve øyelokket (ytterst) eller på globallinjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå