Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London i januar, og fant et sjarmerende hotel på nettet: Hotel Columbia.

Det er vel ikke tilfeldigvis noen av kvinneguidens lesere som har vært på dette hotellet?

Virker jo ganske sentralt, nært Hyde Park og undergrunnen (Lancaster Gate).. Men hvordan er rommene og frokosten? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke dette, men søk etter dette hotellet på

www.tripadvisor.com. Her finner du garantert litt om hotellet! Bruker alltid denne når jeg skal sjekke ut et hotell.

Se også www.dinlondonguide.no eller http://www.reiseplaneten.no for reisetips.

Skrevet (endret)

Jeg bor der hver gang jeg er i London, jeg! Har bodd der syv-åtte ganger nå. Det er virkelig et koselig hotel, med skikkelig fawlty-towers stemning. Link: http://www.columbiahotel.co.uk/

Jeg leste en gang at det har en utrolig historie, og at flere kjente musikere og rockestjerner pleide å bo der på sekstitallet. Men husker ikke hvor...

Det er jo ganske rimelig, og med den geniale beliggenheten og gode kollektivtilbudet (undergrunn, flere busslinjer og nattbuss) kan jeg anbefale det på det varmeste. Men ikke forvent topp moderne interiør og fasiliteter. Rommene er slitne, men rene!

Frokosten er så som så (som alltid i UK). Du får en standardfrokost av hyggelige servitriser, også kan du bestille Engelsk frokost i tillegg.

Bare et lite NB. Skal de bestille taxi til deg, så sørg for at de bestiller en skikkelig taxi. Sist ringte resepsjonisten fetteren sin, som kjørte pirattaxi.

Å, nå fikk jeg lyst å dra til London igjen!

God tur!

Endret av Bex
Skrevet

Nå har jeg bestilt!!

Dette blir jammen spennende! Har lest litt av hvert om hotellet på tripadvisor.com. Virker som det er litt todelte meninger, noen liker det absolutt ikke - og ser ikke sjarmen, mens andre er overbegeistret og kommer stadig tilbake.

Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...