Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg et fremragende sexliv med min kjære...vi har vært sammen i 9 mnd. og må med hånden på hjertet si at sexlivet bare blir bedre og bedre...vi har i snitt sex 7 ganger i uka, noen ganger 2-3 ganger per dag...Jeg kan ikke huske at jeg har vært så aktiv tidligere når det har nærmet seg ett år...

Hvordan er det med dere andre? Ferske forhold som eldre forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 mnd og har sex ganske sjelden. En gang eller to i uka kanskje.

Skrevet

Vi har vært sammen i to år, og har sex en-to ganger i uken. Skyldes i stor grad at min sexslyst ikke er allverdens- og vi har gått opp til en måned i strekk uten sex.

Skrevet (endret)

Vi har vært sammen i sikkert 1.5år, og det varierer fra uke til uke hvor mye sex vi har. Ene uken kan vi ha sex hver dag, men sjelden flere ganger om dagen(slik var det når vi hadde vært sammen i 9 mnd da;)), mens at neste uke har vi sex bare to eller tre ganger.

Vi er hhv 22 og 25. Og etter min mening, verdens beste sexliv... vel, kanskje ikke verden beste, men close enough:)

Jobb, stress, trening og hobbyer er slitsomt i lengden, og enkelte kvelder er det bedre å bare kose litt og så sove, enn å ha sex.

Å et tips: om man har vondt i hodet, ha sex: funker fin- fint(vel ikke etter at sexen er over da, da gjør det bare verre enn det va før man hadde samleie, hehe) men det er verdt et forsøk... :)

Endret av fami
Skrevet

Som oftest to ganger om dagen, hehe. Vi har vært sammen i tre år nå i desember :)

Ingen av oss hadde særlig ofte i våre tidligere forhold

Gjest Lilleulv
Skrevet

Vi har vært sammen i 1 år og har sex nesten hver dag :) noen ganger flere ganger pr dag og. Sånn det skal være!

Skrevet (endret)

Vært sammen i 12 år og har alt fra 2-3 (når vi er slitne eller av andre grunner mangler overskudd eller anledning) til 10-12 ggr i uken. Meget fornøyd med det :lur:

Endret av smilefjes
Skrevet (endret)

det finnes jo ingenting som kan kalles normalt? Det som passer for begge er jo det som er normalt.

Ikke alle har like mye lyst hele tiden, dette er et område hvor jeg føler at det er veldig dumt å snakke om noe som er normalt for andre og at dette skulle være normalt for en selv og. Det er mennesker som rett og slett trenger ikke sex så mye enn andre, og det betyr ikke at det er noe dårligere forhold med mindre kjærlighet. Jeg føler at det hele snakket om å ha så mye og så mye sex kan godt være veldig stressende for noen (spesielt noen menn kunne jeg tenke meg).

Men ok, vi har vært sammen rundt 4,5 år og sexliv er ganske varierende. Siste måned har vært ganske treig (sånn 1-2 ganger i uken=, jeg har hatt det travelt med hovedoppgave og har vært litt syk i tillegg, ikke akkurat den beste kombinasjonen for å føle meg sexy. Hvis en av oss har det travelt og har mye stress, da blir det natyrligvis mindre. Det har skjedd før og, men da kommer det perioder da det blir mye mer. Så vi varierer mellom 1-2 ganger i uka på stressperioder til 4-5 ganger i uka da det er mindre stress og kanskje ennå litt mer da vi er på ferie eller lignende.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Vi har vært sammen i 1 år og har sex nesten hver dag :) noen ganger flere ganger pr dag og. Sånn det skal være!

Jaha? Så om jeg og samboeren min har sex en gang i uken så er dette feil? :forvirret:

Skrevet

Det varierer en del. Tendensen er at vi har sex et par-tre dager på rad, så kan det gå en uke eller mer til neste "omgang". I dårlige perioder kan det gå over 14 dager mellom hver gang. Veldig sjelden mer enn 1 gang i løpet av samme dag, og da skjer det aldri to dager på rad.

Skrevet

Det finnes ikke noe normalt eller ikke normalt, det viktigste er at begge komfortable med frekvensen.

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg har større sexlyst enn han, men vi har ca 1 gang i uka, 1 gang annenhver uke, og noenganger kan det gå en måned imellom. Men det gir jeg ærlig talt beng i, jeg er ikke sammen med han pga sex =p

Skrevet

Har vært sammen i snart 7 år, har ett barn på 2 år og sex 1-2 ganger pr uke. Begge skulle no i teorien gjerne hatt mer, men dagene går og det blir ofte sent før vi kommer i seng. men sexen er bedre nå enn noen gang :lur:

tingeling

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Heldig du er..Jeg vil og! :ler:

vi har som sagt i flere tråder her inne.nå gjentar jeg meg selv i det uendelige :ler: Men det er fortsatt en gang i uka etter to år sammen.

Skrevet

Gift i 5 år, har sex sporadisk. Så langt i år har det vel blitt, skal vi se... 7-8 ganger.

Skrevet
Jaha? Så om jeg og samboeren min har sex en gang i uken så er dette feil? :forvirret:

Vil tippe at hun mente at det er sånn det skal være for henne ;)

Skrevet

Varierer veldig, jeg er sykemeldt og er mye sliten og har vondt i kroppen, og for meg så er sex en overskuddsgreie... Men vi har sex alt fra to ganger om dagen til en gang i uka. Dersom vi kommer inn i en god periode kan vi fint ha sex to ganger om dagen i en uke eller to, men så er det plutselig litt mer tørke... Frustrerer meg veldig, men sånn er det nå, og vi har det veldig godt på alle andre måter, og sexen er veldig god :)

Gjest koosejenta
Skrevet

vi har ulike sexehov..Mitt behov er mye større enn hans...I begynnelsen hadde vi sex 4-5 ganger i døgnet,nå er det 1-2 ganger i døgnet,av og til kan d gåen dag uten også så i snitt har vi vel 1 gang i døgnet,kanskje litt mindre...5-8 ganger i uka ca....Litt lite syns jeg :briller: da men det er nå sånn det er

Skrevet
vi har ulike sexehov..Mitt behov er mye større enn hans...I begynnelsen hadde vi sex 4-5 ganger i døgnet,nå er det 1-2 ganger i døgnet,av og til kan d gåen dag uten også så i snitt har vi vel 1 gang i døgnet,kanskje litt mindre...5-8 ganger i uka ca....Litt lite syns jeg :briller: da men det er nå sånn det er

Når man syns 5-8 ganger i uken er lite, da mener jeg man har et stort problem og burde kanskje søke hjelp. Det blir rett og slett for mye fokus på sex, og det er ikke sunt.

Skrevet

Er ikke usunt med mye sex nei:) Det er jo en av de beste tingene en kan gjøre!

1: Masse intimitet med sin kjære

2: Masse trim

3: Fobrenner middagen

4: Det er deilig

Sikkert mye mer på denne listen..hehe....

Noen har 1 gang i mnd, noen har en gang i uka....det betyr vel ikke at vi som har mer enn det er syke? Høres mer ut som om du er litt misunnelig. Jeg har en mann med kroppen til en gud, og han er dødsdeilig og kan sakene sine...hvorfor skulle jeg ikke ville nyte det hver dag? 30 min med kos hver dag er noe som absolutt holder på lidenskapen i forholdet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...