Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå må jeg bare skrive ut litt hjertesorg. For fire mnd siden ble det slutt med samboer og det har vært, som det ofte er, en tung kjærlighetssorg. For et par uker siden traff jeg en ny hyggelig fyr som jeg startet å date.. Det var kjekt, tross for at jeg nok syntes det var litt rart og. Men, jada, godt å kjenne hud igjen, og godt å leve litt igjen. Det var hyggelig.

Lørdag ettermiddag forlater jeg fyren, og vi har det kjekt, kysser, koser og klemmer og skal sees igjen snart. Så blir han stille. Etter noen dager sender jeg melding og lurer på om han er ok. Så, 'surprise' skriver han at han møtte en gammel flamme igjen på lørdags kveld, ei han trodde han ikke hadde sjangs på som han jobber med, og da slår det full klaff. *men du er en kjempe jente'!!

Tapet over han var ikke så ille. Det var sikkert ikke det store uansett, men da blir plutselig kjærlighetssorgen så nært og så sårt!!!! Men man kan jo ikke slutte å ta sjangser for det, kan man?? Men nå sitter jeg igjen og kjenner meg så sår likevel. Det var liksom så godt å kjenne på noen gode følelser igjen, og jeg følte (selv før jeg traff han) at jeg begynte å leve igjen. Nå sitter jeg bare og er trist igjen jeg!!

Noen som vil dele av sin livskunnskap??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det rebound, så var det vel en forutsetning at noe sånt kunne skje igjen snart :)

Men, sånt kan alltid skje uansett, så det er bare å bite tenna sammen og ut å lek igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...