Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg reiser til varmere strøk for en stund etter nyttår og tenkte derfor å vokse bikinilinjen. Dette er første gang jeg skal gjøre det i salong (har gjort det en gang selv tidligere) og jeg er skikkelig nervøs! Synes det er litt skummelt å brette seg ut på den måten... Noen som kan roe meg litt ned? Noen som har noen tips?

Må også forsikre meg om at jeg har skjønt dette riktig... Brazilian wax er når du lar en stripe være igjen, men tar resten, mens Hollywood er når du fjerner alt? Kan det stemme? Uansett har jeg vel mulighet til å dirigere henne sånn som jeg vil? Tar hun også bak? Hadde ei venninne som gikk for å ta alt, og som ble litt skuffet da de ikke tok bak... Er det noe jeg bør nevne før hun begynner?

Okay, ble mange (og kanskje dumme) spørsmål her, men setter veldig pris på svar fra dere! Er litt nervøs for dette ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

Så vidt jeg har hørt så er Brazilian ALT, både foran og bak og ingen stripe heller.. Men du kan nok dirigere henne slik du vil :)

Har ikke tatt det selv, men flere venninner av meg har gjort det og sagt at det ble ikke flaut fordi de er jo proffe og det er jo jobben deres.

Går nok bra ;)

Skrevet
Hei!

Jeg reiser til varmere strøk for en stund etter nyttår og tenkte derfor å vokse bikinilinjen. Dette er første gang jeg skal gjøre det i salong (har gjort det en gang selv tidligere) og jeg er skikkelig nervøs! Synes det er litt skummelt å brette seg ut på den måten... Noen som kan roe meg litt ned? Noen som har noen tips?

Må også forsikre meg om at jeg har skjønt dette riktig... Brazilian wax er når du lar en stripe være igjen, men tar resten, mens Hollywood er når du fjerner alt? Kan det stemme? Uansett har jeg vel mulighet til å dirigere henne sånn som jeg vil? Tar hun også bak? Hadde ei venninne som gikk for å ta alt, og som ble litt skuffet da de ikke tok bak... Er det noe jeg bør nevne før hun begynner?

Okay, ble mange (og kanskje dumme) spørsmål her, men setter veldig pris på svar fra dere! Er litt nervøs for dette ;)

Jeg tar brazilian, og da tas det alt, både foran og bak.

Skrevet
Jeg tar brazilian, og da tas det alt, både foran og bak.

Det gjorde dem på meg også når jeg tok det. Men de spurte om jeg ville spare en stripe eller noe.

Noen tips er å bruke ei som er erfaren og som vet hva hun gjør. Da gjør det mindre vondt og det er ikke så flaut fordi dama har jo sett dette hundre ganger før.

Skrevet
Det gjorde dem på meg også når jeg tok det. Men de spurte om jeg ville spare en stripe eller noe.

Noen tips er å bruke ei som er erfaren og som vet hva hun gjør. Da gjør det mindre vondt og det er ikke så flaut fordi dama har jo sett dette hundre ganger før.

yupp, man kan dirigere hvordan man vil ha det.

Jeg har holdt meg til damen som jeg fikk gjort det hos fra dag1, hun er veldig flink, og det er ikke ukomfortabelt i det hele tatt (som jeg trodde det ville bli da jeg ikke hadde fått gjort det ennå).

Skrevet

Åh, så flott! Takk for alle svarene! Er litt mer beroliget nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...