Gjest ami Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 hvor ofte finner dere det? synes jeg gjør det litt for ofte: en stor plastbit i findusfisk fra fryseren, så ut som et frossent fiskestykke, glad jeg sjekket nærmere en liten plastbit fra en saltkvern og i dag, en bit blå plast i en oregano-boks. Liker ikke helt tanken på å spise plast ... men kan dessverre ikke fiske all fisken selv og dyrke alle urtene osv...
Gyda Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Det kan være greit å sende en mail til produsenten og påpeke hva du har funnet, og fortelle at man syns at det var ekkelt og sånn. Ofte så får man en påskjønnelse fra produsenten for at man har gitt tilbakemelding. Klagde til Toro på en pose gryterett en gang - den var kjempesalt. Etter en stund fikk jeg brev med beklagelse for det som var skjedd og en hel eske med ulike toro-produkter. Har også klagd til Jordan en gang på en barnetannbørste som "røyta" - fikk også her beklagelser og forsikring om at de ville sjekke saken + noen tannbørster som plaster på såret.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Nå er det rett at man som regel får en påskjønnelse for å si fra, men det bør ikke være det som er motivasjonen. Den rette motivasjonen er at de får en sjanse til å gjennomgå sine rutiner og prosedyrer slik at andre ikke får samme mangelfulle kvalitet på varen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå