Chans Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er det noen andre platesamlere/musikkglade luringer her som har oppdaget Rate Your Music? Selv har jeg akkurat blitt frelst, og driver og legger inn litt og litt av musikken min der daglig. Det hadde vært artig å høre om noen andre her inne har trivelige erfaringer fra nettstedet. For dere som ikke har vært borti siden ennå: Det er et slags nettcommunity der man registrerer seg (med så mye personlig info som man gidder... Selv er jeg ganske anonym) og oppdaterer en virtuell oversikt over platesamlingen etter eget ønske. Man kan legge inn informasjon om alt fra CD'er og vinyl til kassetter og MP3'er eller andre formater, og anmelde utgivelser eller bare gi dem en "rating" ved hjelp av et femstjernerssystem. I tillegg er det forum, mest musikkrelaterte, men også generelle, å boltre seg på. Herlig side – vel verdt å sjekke ut for musikkelskere!
Svadadama Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Takk for tipset. Så interessant ut, så den er lagt til i mine favoritter og skal sjekkes ut når jeg får litt bedre tid.
FrizzleSizzle Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 (endret) Høres spennende ut. Sier som Svadadama; "når jeg får tid".... endring: skrev Svadadama feil Endret 20. desember 2007 av caskr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå