Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg var på julebord i helgen og det gikk som det kan gå på desse festene; jeg ble full. Heldigvis klarte jeg å forlate selskapet uten å ha skapt de store skandalene og tok en drosje hjem. Skal love at lysene langs veien surret rundt! Så gikk jeg opp trappen til rekkeleiligheten og lette frem nøylene. Ingen av delene var så enkelt som det vanligvis er. Eter mye fikling med nøylene gled døren opp uten at jeg kan huske å ha vridd nøkkelen om. Jeg vandret litt omkring uten å legge merke til noe utenom det vanlige. Så hørte jeg en kvinnestemme si: "Hva gjør du her?". Selv i min beduggede tilstand ble jeg overrasket, jeg bor nemlig alene! Det bor en barnefamilie i naboleiligheten og akkurat denne natten hadde de glemt å låse. Så klarte tydligvis jeg å virre meg opp feil trapp .... Jeg bad om unskyldning nest dag, men jeg regner med å være pinlig berørt hver gang jeg går inn og ut døren eller møter naboen i lang tid fremover. Nå søker jeg trøst i form av følelsen av at vi er mange i samme båt. Har du noen "gode" fylletabbe-historier? Jeg tenker ikke på ulovligheter eller det triste av typen "jeg fyllekjørte" eller"jeg lå med samboeren til søstren min". Men jeg har jo sett medsøstre bli fulle på et utested midt i sentrum, for så å måtte finne veien hjem - midt på dagen. eller dele ut (påkledde) lapdanser eller fortelle sjefen en sannhet for mye. Er dere der ute, jenter? Minn meg på at jeg ikke er den eneste som dummer meg ut etter et glass eller to.
Gjest Bodillen Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Sorry, Jenny, det ser dårlig ut, dette her...
Jens Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Kan trøste deg med at da jeg var 15 klarte jeg å gjøre akkuratt det samme, bare at jeg kom meg litt lenger og la meg ned på soffaen i stuen som ikke var min!
FrizzleSizzle Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skrøt av at puppene mine var ekte da jeg var på eksamensfest for to år siden. Heldigvis til noen folk jeg nesten aldri snakket med ellers og som jeg neppe ser igjen. Kanskje ikke en stor tabbe, men jeg tenkte dagen etter, herregud, hvem står vel og sier sånt???
LilleCanCan Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skrøt av at puppene mine var ekte da jeg var på eksamensfest for to år siden. Heldigvis til noen folk jeg nesten aldri snakket med ellers og som jeg neppe ser igjen. Kanskje ikke en stor tabbe, men jeg tenkte dagen etter, herregud, hvem står vel og sier sånt??? det er da vel bare gøy. jeg kan finne på å ljuge masse selv. jeg ser dem sikkert ikke igjen uansett. litt verre med deg da trådstarter. du ser jo dem igjen. vel de forstår nok.
LilleBille Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Det er kanskje passelig å gjengi denne ... 20 "symptomer" på at det er på tide å ta kvelden. 1. Du aner ikke hvor vesken din er... 2. Du tror helt oppriktig at å danse med armene over hodet mens du vrikker på rumpa og roper YOOHOO er svært sexy... 3. Du har plutselig bestemt deg for å betro deg til noen ... 4. På din siste do-tur var du plutselig forvandlet fra gudinne til Cowboy-Laila... 5. Du mister 03:00-kebaben på gulvet, plukker den opp og fortsetter å spise... 6. Du begynner å grine og forteller alle hvor glad du er i dem... 7. Det er mindre enn tre timer til du skal være på jobb... 8. Du har funnet en dypere og mer spirituell side ved nerden som sitter ved siden av deg... 9. Mannen du flørter med er din tidligere biologilærer... 10. Du føler en overveldende trang til å kaste klærne og stå på bordet og synge med imaginær mikrofon.... 11. Øynene dine nekter å holde seg åpne uten hjelp, så du beslutter å holde dem halvt lukket og føler at det gir deg en eksotisk og sexy look... 12. Det virker som en brillefin idè å bli trillet nedover gaten i en handlevogn... 13. Du kjefter på bartenderen fordi han har gitt deg bare blandevann (mens sannheten er at smaksløkene dine ikke lenger kjenner vodkaen...) 14. Du tror du har lagt deg i sengen, men hodeputen kjennes mistenkelig ut som kjøkkengulvet... 15. Du starter enhver samtale og setning med: Ikke misforstå meg, MEN.. 16. Du oppdager for sent at toalettlokket er nede... 17. Klemmene dine begynner å minne mistenkelig om angreptaktikk i wrestling... 18. Du er så trøtt at du setter deg ned på gulvet (hvor du enn måtte befinne deg) og tar en liten blund... 19. Du slutter å lukke knappen i buksen etter toalettbesøk, dette sparer dyrebar tid som heller kan tilbringes med drinken... 20. Du tar av deg skoene fordi du oppriktig tror at det er skoene som får deg til å gå litt rart...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Glad jeg ikke drikker. Det er veldig undervurdert, selv om man ofte man tåle sleivete kommentarer fra fulle folk som heldigvis(?) ikke er klar over hvordan de selv fremstår.
Gjest Dolce Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Er også glad for at jeg ikke drikker (noe særlig) - har det ganske mye bedre dagen derpå med bare et par drinker eller et par glass brus innabords.
FrizzleSizzle Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 det er da vel bare gøy. jeg kan finne på å ljuge masse selv. Enig i at det var verre for trådstarter, men jeg løy ikke, da, puppene mine ER ekte. De er bare ikke noe særlig å skryte av... :kaffe:
Mann 42 Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skrøt av at puppene mine var ekte da jeg var på eksamensfest for to år siden. Heldigvis til noen folk jeg nesten aldri snakket med ellers og som jeg neppe ser igjen. Kanskje ikke en stor tabbe, men jeg tenkte dagen etter, herregud, hvem står vel og sier sånt??? sj, det var vel ikke så ille. Hvis du ikke fulgte opp med å vise dem frem også?
Donpedro Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 En venn av meg låste seg ute naken, og måtte ringe på hos naboen i oppgangen - som han ikke kjente. Der fikk han sove til neste morgen.
Nicky B Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 sj, det var vel ikke så ille. Hvis du ikke fulgte opp med å vise dem frem også? *rekker opp hånda* Guilty as charged.... Jeg var i den modne alder av 24 og skulle visst bedre. Tilfeldighetene ville det sånn at min mor var på samme sommerlige tilstelning og dro meg nærmest i øret hjem...
Gjest Yihaa Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Jenny: Jeg tror du allerede er tilgitt av naboene!!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Det er vel ikke så vanskelig å ikke drite seg ut? Bare ikke drikke så mye det...Man har bare seg selv å takke hehe og noen underholdende historier å fortelle andre.Selv om det er litt teit at det eneste man har å fortelle fra en fest er en fylletabbe...
Gjest koselig gjest Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 *rekker opp hånda* Guilty as charged.... Jeg var i den modne alder av 24 og skulle visst bedre. Tilfeldighetene ville det sånn at min mor var på samme sommerlige tilstelning og dro meg nærmest i øret hjem... Fortell hva som skjedde!
Trampe Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 Haha, fyllehistorier er morsomme!! Jeg har faktisk ikke gjort noe så ille selv, men mannen har ei som han aldri blir kvitt. Han bodde på hybel hos ei gammel dame. Ei natt kom han hjem fra byen, og plutselig slo tequilashottene inn... han husker at han kom inn ytterdøra og så ble det svart. Han våkna dagen etter i sin egen seng og husket ikke helt hvordan han hadde kommet seg dit. Da han traff hybelvertinna kunne hun fortelle at han hadde gått inn i hennes del av huset, lagt seg på sofaen, spydd over stuebordet hennes for så å legge seg på stuegulvet. Hun hadde våkna av romsteringen, og måtte støtte ham opp trappa og inn på hybelen, der hun hadde fått ham i seng. Han skjemmes fremdeles, og det er snart ti år siden!
Amanlis Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Haha, fyllehistorier er morsomme!! Jeg har faktisk ikke gjort noe så ille selv, men mannen har ei som han aldri blir kvitt. Han bodde på hybel hos ei gammel dame. Ei natt kom han hjem fra byen, og plutselig slo tequilashottene inn... han husker at han kom inn ytterdøra og så ble det svart. Han våkna dagen etter i sin egen seng og husket ikke helt hvordan han hadde kommet seg dit. Da han traff hybelvertinna kunne hun fortelle at han hadde gått inn i hennes del av huset, lagt seg på sofaen, spydd over stuebordet hennes for så å legge seg på stuegulvet. Hun hadde våkna av romsteringen, og måtte støtte ham opp trappa og inn på hybelen, der hun hadde fått ham i seng. Han skjemmes fremdeles, og det er snart ti år siden! Så utrolig pinlig! Fikk han fortsatt bo der?
amles Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 åhh.. Hehe! Jeg har mange.. De fleste er godt fortrengt og jeg vil ikke prøve å huske de en gang. En gang skulle vi ha bydels-julebord. Bydelen hadde leid veterinærhøyskolen, og jeg skulle passe på vesken til administrasjonssjefen, hun hadde nøklene til hele skolen i vesken... Vel, de hadde sett meg i full sving på dansgulvet med vesken rundt halsen, dagen etter ringte hun meg for å få vesken sin (med nøklene i) og jeg husket ikke at jeg hadde passet på den en gang!? De måtte skifte ut låsene på hele skolen.. I tilegg kan jeg erindre svakt at jeg ligger å kaster opp på toalettet der og hele toalettet sprekker? Trodde det var en drøm helt til jeg hører ryktene om at en jente hadde knust doen på skolen på julebordet vårt. Vet ikke om noen visste at det var meg..? Jobber heldigvis ikke der lenger! De andre historiene ligger godt gjemt, ellers har jeg en tendens til å bli litt for ærlig i fylla, så jeg prøver unngå å drikke for mye i jobb sammenheng.
MrsP Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 *rekker opp hånda* Guilty as charged.... Jeg var i den modne alder av 24 og skulle visst bedre. Tilfeldighetene ville det sånn at min mor var på samme sommerlige tilstelning og dro meg nærmest i øret hjem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå