Gå til innhold

Knipeevne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

syns dere er flinke jeg....

For de som synes det er vanskelig å finne musklene, er dette en fin stilling å ta utgangspunkt i:

Stå på alle fire ( knær og albuer) Sett bena godt fra hverandre, krum ryggen godt....og sett i gang å knip!!!!

Lettere å finne musklene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Kanskje vi skal passe på å knipe hver gang vi var inne på KG???

LURT!!!!! Det skal bli min rutine.. Bør bli akkurat passe dose hver dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Det faktum at menn hater slappe vaginaer burde være nok til at de fleste gjør knipeøvelsene sine.

Minnie

Knipeøvelser bør man vel kanskje først gjøre for sin egen del, og ikke mannens

Da d er underlivet som holder de innvortes deler oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sexy -vi gjør det vel mest for vår egen del?? Bedre orgasmer også videre... :sjarmor:

Jeg har jo 160 orgasmer å se frem til i nær fremtid, så jeg gjør alt jeg kan for å gjøre de så OPTIMALE som mulig!!

*kniiiipee*

Hehe :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Selvsagt skal vi gjøre det for oss selv- men det at mannen synes sexen er bedre er jo en bonus. "Wienerpølse i fjellhall" er jo ukos :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første jordmor sa jeg burde knipe en

halvtime hver dag..

F.eks til dagsrevyen..

Eller til oppvasken, eller når man ser tv..

En annen sa hundre hver dag..

Å det virker, det skal jeg love deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie: Enig! Ekstrabonus at det blir litt ekstra grep rundt mannen :wink:

Men jenter: Hvor hardt kniper dere egentlig? Kniper dere så hardt at dere spenner dere og får rare uttrykk i ansiktene -eller bare sånn at dere liksom merker det inne i skjeden?

Jeg tror jeg kan merke en viss forskjell (har knepet ganske lenge + bruker de musklene en del når jeg danser -dermed får jeg trenet de ganske mye), men enda ingen gutter som har kommentert det :(

Eller kanskje det har noe å gjøre med at jeg bare henger rundt med jomfrugutter som ikke har noe å sammenlikne med? :ler:

*knipe mer*

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ekstra effekt av å bruke vekter! Man får faktisk kjøpt vekter til det bruk. Finnes som sett av "knipekoner" i forskjellig størrelse og vekt. De minste og tyngste krever mest musklestyrke. Disse er primært mot urinlekkasje så for unge sterke kvinner blir de kanskje noe lette. Et sted sto det at den tyngste vekten i settet var på 70 gram og når man klarte å holde denne inne i skjeden i oppreist tilstand i 15 min. eller mer pr. dag var musklene bra. Gir nok mye bedre effekt med litt vektmotstand enn bare kniping. Har tenkt å lage meg en provisorisk vekt selv med en blykule på ca. 100 gram inni noe hult som er lett å holde rent. Men poenget er jo at det ikke må bli for stort, ellers krever det ikke så mye av musklene! Noen av disse knipekonene man får kjøpt er jo nesten som et kinderegg og da sitter de jo "fast" uten at man trenger å gjøre noe...

Noen som har prøvd slike vaginalvekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen knipekoner fra cupido for noen år siden. En kan hekte den ene fast i tråden på den andre, slik at vekta til sammen blir 90 eller 110 gram. Litt større variasjonsmuligheter altså. Begynnte aldri å bruke disse, da det viste seg at musklene er i ypperlig form :oops: Men jeg burde kanskje finne dem frem, alltid bra å forebygge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke muskler selv også, da bør jeg kanskje satse på en tyngre vekt enn 100 gram da? Kan jo ikke få for sterke muskler i underlivet da! Dessuten , som du sier Ragnhild, det er bra å forebygge! Tror kanskje at man ubevisst strammer musklene i underlivet når man trener resten av kroppen også. Er særdeles veltrent og regner med at det er noe av årsaken til at bekkenbunnsmuskulaturen også er i utmerket form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke muskler selv også, da bør jeg kanskje satse på en tyngre vekt enn 100 gram da? Kan jo ikke få for sterke muskler i underlivet da! Dessuten , som du sier Ragnhild, det er bra å forebygge! Tror kanskje at man ubevisst strammer musklene i underlivet når man trener resten av kroppen også. Er særdeles veltrent og regner med at det er noe av årsaken til at bekkenbunnsmuskulaturen også er i utmerket form.

Det tror jeg helt sikker er riktig. Kjæresten min drev mye med dans, og har trent aktivt i alle år, og er utrolig stram også der nede. Selv når hun er skikkelig tent, så strammer det skikkelig, selv rund kun 2 fingre. Og da mener jeg skikkelig.

Men at man er veltrent betyr ikke automatisk at man er stram nedentil heller. Har da møtt en del trente jenter med slapp skjedemuskulatur også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg helt sikker er riktig. Kjæresten min drev mye med dans, og har trent aktivt i alle år, og er utrolig stram også der nede. Selv når hun er skikkelig tent, så strammer det skikkelig, selv rund kun 2 fingre. Og da mener jeg skikkelig.

Men at man er veltrent betyr ikke automatisk at man er stram nedentil heller. Har da møtt en del trente jenter med slapp skjedemuskulatur også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...