Gå til innhold

Knipeevne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Bra "Knipeevne" hvordan trener man den opp på best mulig måte, kan man gjøre det uten at noen ser det, og hvor mye/lenge? (synes det virker vanskelig å bare knipe i skjeden og ikke stramme rompa på en måte)

Er det slik at det blir bedre sex for begge parter ved at damen har "kontroll"over musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Knipeøvelser kan hjelpe på sexlivet- det er ikke bare en myte. Knipeøvelser kan du gjøre når som helst, jeg gjør mine i dusjen :oops:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Synes det er vanskelig å konse på å bare knipe underlivet uten å stramme hele rompa...

Du trenger bare litt trening så får du teken på det, alle kvinner bør gjøre knipeøvelser slik at de holder vaginaen stram og unngår slapp skjede.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang du er på do, så knip og kjenn etter hvilke muskler du bruker for og stoppe strålen. det er de musklene su skal knipe. på sykehuset lærte vi og prøve og holde opptil12sek mener jeg. hehe. men det er i hvert fall greit og knipe litt. jeg gjør det når jeg kommer på det jeg da, har ingen faste rutintiner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Det er de samme musklene du bruker for å holde igjen når det er innmari langt til do, og du er supertissatrengt. Du kniper ikke rompa også da vel, sånn at du ikke kommer deg forover?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

knipeøvelser kan man jo fint bedrive også mens man har sex, da kjenner du også fint hvilke muskler du må stramme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Minnie! Ei som jeg fløy med en stund, begynte med knipeøvelser og det var som to forskjellige verdener! Det var jo godt før og, men ettersom hun fikk mer og mer kontroll på underlivet blei hun automatisk mer og mer aktiv og klemte skikkelig deilig rundt meg... :sjarmor:

Hun fikk også mye lettere orgasme etter hun startet med knipeøvelsene, og det var ikke så veldig lenge før hun merket resultater.... ikke før jeg merket resultater heller.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet HVORDAN, men hvor mange repetisjoner, og hvor ofte?

Noen som vet?

Hvis man vil ha flat mage f.eks. så kan man jo ikke bare ta et par sit-ups når man måtte komme på det...

Hva er anbefalt mengde, for å si det sånn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Kevin;

"Ei jeg fløy med?"

Var du liksom flyver og hun flyvertinne eller??

Liten avsporing, sorry.

Knipeøvelser ER viktig. Veldig slitsomt til å begynne med, kan bli nesten uvel og kjempeirritert (jeg ble), men får trening etterhvert.

Knip ivei.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man bør kanskje få en rutine på å gjøre det i sammenheng med noe. (hva som helst egentlig, bare det er noe du gjør regelmessig)

Jeg gjør det når jeg pusser tenner og når jeg venter på rødt lys (hi-hi)

Det er bare en regel jeg har lagetr meg for å huske å gjøre det regelmessig.

Du kan se for deg en indre "heis" som drar ei klinkekule opp i vagina mot navelen. Dra den opp i "etager" og hold mens du sakte teller til 12. Veldig effektivt.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør kanskje få en rutine på å gjøre det i sammenheng med noe. (hva som helst egentlig' date=' bare det er noe du gjør regelmessig) Jeg gjør det når jeg pusser tenner og når jeg venter på rødt lys (hi-hi) Det er bare en regel jeg har lagetr meg for å huske å gjøre det regelmessig. [/quote']

Jeg er veldig fan av slike huskeregler!! Skal jammen adoptere denne!! Men -hm... når jeg tenker meg om pleier jeg alltid å gjøre danseøvelser når jeg pusser tenner. Hm... Nok en interessekonflikt. Er det ikke noe annen situasjon jeg kan knipe i, da? Eller kanskje danseøvelser om kvelden når jeg pusser tenner, og knipe om morgenen? Hm... Om morgenen er jeg bare trøtt, orker ikke noe da. Og det er ganske sjelden jeg venter på rødt lys, for det er ikke noe lyskryss her i byen. Faen og!! Jeg hater sånne huskeregler!!!

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på en heis som skal opp i 10 etg, ble jeg fortalt på barsel. Da har du funnet måten å trene opp knipemusklene på. Ta gjerne heisen 3 ganger om dagen.

Altså, du begynner å knipe og tenker du starter i 1 etg, så går heisen opp alle etg mens du kniper, jo lenger opp heisen går jo kraftigere kniper du - til slutt slipper du taket langsomt mens heisen går tilbake til kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje vi skal passe på å knipe hver gang vi var inne på KG???

Tenker jeg det hadde blitt mange stramme kvinner... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det faktum at menn hater slappe vaginaer burde være nok til at de fleste gjør knipeøvelsene sine.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I tillegg hjelper kniping mot urinlekkasje.

Så slipper vi å sitte her som 40aringer og vår beste venn er Tenalady.

Jeg kniper 20 ganger minst fem ganger om dagen klarer som oftest ti ganger.

Tar i litt ekstra på bussen. Busser 30 min hver vei hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...