Gjest Gjest_Tiare_* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Mest sannsynlig er venninnen min kjærest med en mann fra hellas, som påstår han er skilt. denne mannen har ikke vært i norge i mange år. kanskje 2-3. jeg stusser over så mange ting over forholdet dems. jeg tror kanskje hun har fått penger av han for å være sammen med han. at hun kanskje er gift med han uten at folk vet det. grunnen er. alt som skal brukes av penger kommanderer hun han til å betale. han har også masse penger og ser ikke ut til å bry seg om å betale for neseoperasjoner, middager, drinker, byturer generelt eller noe. og før jeg går videre. ikke kall meg misunnelig. det er bortkastet, da materielle ting ikke er det som står høyest hos meg, siden jeg har tilgang til det hvis jeg vil. (må bare skrive det, typisk at noen kommer med den misunnelsesgreia). hvis jeg har møtt dem så er de svært lite kjærlige, og det virker som et slags penge-forhold. hun er pen og går ved hans side 8og gir han kanskje opphold i norge?) - han gir henne alt hun vil ha. grunnen til at jeg tror (eller vet, så og si), er fordi hun har ikke økonomi til slik, folk vet hvem han er, og hun fikk etter 6 mnd i forhold med han vite at han har vært gift med en gresk dame + at han har to barn. i dag når de kjørte meg hjem reagerte jeg litt på at det var to barneseter i bilen hans. hun har nemlig sagt at han aldri har noe med dem å gjøre, og at han aldri har barna. dette fordi han sier han hater kona så mye at han kjøpte en leilighet til henne kun for å bli kvitt henne (hvem gjør sånt?). jeg tror egentlig at han fortsatt er gift. men er ikke dette ulovlig?? hun tar kanskje i mot penger, og blir brukt av en hel gresk familie her kun for å få oppholdstilatelse. er ikke dette uhørt og strengt ulovlig?????
Gjest lillebøll Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg klarer bare ikke så hvorfor dette skal plage deg? Hennes liv, hennes valg.
Supramundane Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det er kanskje uhørt og strengt ulovlig..... .. men hva har du å bygge dette på? Snakk med venninnen din. Det er hennes avgjørelse, ikke din. Edit: skrivefeil. Endret 18. desember 2007 av Supramundane
Kosemose Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hva er det du mener er ulovlig? Å være kjæreste med en spandabel mann som er gift eller muligens skilt med en dame han har to barn med? :klø: Muligens at det er umoralsk, men ulovlig er det vel neppe?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hva skulle være ulovlig her? Hun kan flott ta i mot de pengene hun vil, han kan bruke sine penger på hva han vil. Hellas er medlem av EU og han trenger derfor ikke ha noen her for å få opphold. Det har han automatisk.
Gjest Yihaa Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Mest sannsynlig er venninnen min kjærest med en mann fra hellas, som påstår han er skilt. denne mannen har ikke vært i norge i mange år. kanskje 2-3. jeg stusser over så mange ting over forholdet dems. jeg tror kanskje hun har fått penger av han for å være sammen med han. at hun kanskje er gift med han uten at folk vet det. Hvis han har inngått giftemål både i Hellas og i Norge, er det selvfølgelig ulovlig. dette fordi han sier han hater kona så mye at han kjøpte en leilighet til henne kun for å bli kvitt henne (hvem gjør sånt?). Mange...??!!
caso Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Eneste grunnen til å rote i andres privatliv, er hvis man ser klart misbruk av noe slag. Ellers skal man holde nesen unna andres privatliv. Det er j.. irriterende med folk som synser og antar, og man mister bare venner av sånt. Hva så om han er bigamist med en kone nr 2 han evt. sjelden ser, eller ikke har følelser for? Ja, - det er juridisk ulovlig hvis de er gift. Ditt problem? Laaangt ifra. Endret 18. desember 2007 av caso
Gjest =tentacle= Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Skjønte ikke allverdens av innlegget. Er de gift, eller bare tenker du at de kanskje har giftet seg? Til å være venninner virker det som det er nokså lite åpenhet mellom dere.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Siden du reiser de spørsmålene du gjør, regner jeg med at din venninne er umyndig og at du er oppnevnt som hennes verge. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Overformynderiet, de kan hjelpe deg hvis det er noe du lurer på. Er du ikke verge, så klapp igjen kjeften og pass på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå