Gå til innhold

Julebryllup!

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei! Etter mye om og men må vi flytte vårt fabelaktige junibryllup. Valget har nå fallt på 3. juledag 2008 :) Har surfet litt rundt og har skjønnt at dette ikke er så vanlig at det gjør noe. Lurer på om det er noen andre her som skal gifte seg i jula?

Jeg har blitt helt fortapt i tanken på fakler utenfor kirken, og julesanger istedenfor salmer vi ikke helt klarer å relatere oss til under vielsen :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg i jula, men ville bare si at det høres skikkelig koselig ut!!

:jepp:

Skrevet

Bestevenninda mi skal også gifte sej 3. juledag. Men ho skal på Sorenskrivaren å blir smidd...

Ønske dej all lykke på den store dagen :D

Skrevet

min bestevennine skal gifte seg 3.dag, ja! tror det blir kjempekoselige :)

Skrevet

var det ikke en her som giftet seg på julaften for et par år siden da?

Kan jo søke litt rundt å se her inne:)

Skrevet

Vi skal gifte oss 29. desember. Gleder meg veldig, og har ikke fått noen tilbakemeldinger på at det er "upassende" tidspunkt. Alle de 42 inviterte gjestene kommer. Og da innebærer det 3 dager på fjellet for gjestene. Både venner og familie er invitert.

Fakler, hest og slede skal vi ha. Og vielse utendørs. Vi holder oss unna juletema på bryllupet. Har valgt hvitt, sølv og rosa farger.

Lykke til! :)

Skrevet

Det høres herlig ut! :hjerte:

Jeg hadde satt stor pris på å bli invitert i et julebryllup. En liten avveksling fra de trauste familiemiddagene man ellers er på :)

Skrevet

Syntes det høres koselig ut å feire bryllupp i forb. med jul/nyttår

Skrevet

Må si meg enig med de andre her - det høres rett og slett fantastisk koselig ut! :)

Skrevet
var det ikke en her som giftet seg på julaften for et par år siden da?

Kan jo søke litt rundt å se her inne:)

Jeg tror det var Bjørnsdatter. Hun er vel ikke registrert lenger da.

Uansett så hørtes det kjempekoselig ut med romjulsbryllup! :hjerte:

Skrevet

Vi giftet oss nyttårsaften for et par år siden, og det var helt fantastisk. Vi hadde ikke noe juletema på vielsen/festen, men fokuserte på vinter, snø og fjell. Og fyrverkeri, selvsagt!

Skrevet
Vi skal gifte oss 29. desember. Gleder meg veldig, og har ikke fått noen tilbakemeldinger på at det er "upassende" tidspunkt. Alle de 42 inviterte gjestene kommer. Og da innebærer det 3 dager på fjellet for gjestene. Både venner og familie er invitert.

Fakler, hest og slede skal vi ha. Og vielse utendørs. Vi holder oss unna juletema på bryllupet. Har valgt hvitt, sølv og rosa farger.

Lykke til! :)

Vil du fortelle hvor dere skal være? Og hvem som foretar vielsen utendørs?

Skrevet

Vi giftet oss på Nyttårsaften for noen år siden. Det var mange som hadde forventet seg et sommerbryllup, men det ble det altså ikke. Og både inviterte og vi var veldig fornøyd.

Det er ingenting galt i å bruke julen til å holde bryllup. Det er veldig mange fine vintertema en kan bruke. Vi brukte hvit, sølv og blått.

Min svigerinne giftet seg lillejulaften, før min tid i familien, riktignok. Kanskje ikke så vanlig, men destod minneverdig og spesielt. Gjør det til deres dag!

Skrevet
Vil du fortelle hvor dere skal være? Og hvem som foretar vielsen utendørs?

Vi ble viet at Human-etisk forbund. Vi var på Venabygdsfjellet, i Gudbrandsdalen. Dagen ble helt fantasisk bra. Mye bedre enn forventet!! Vinterbryllup (med garantert snø) er noe jeg vil anbefale til alle! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...