Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hva er kjæresten din sine verste uvaner?
FantasDick Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Han legger fra seg (løs)snusklysene sine over alt.
Amalie_85 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hmmm må være når han sier er der om 10, så er han aldri her etter 10, men gjerne 40 eller noe- Så legger alltid på 30 min i forhold til det han sier Men det er ikke noe jeg irriterer meg virkelig over
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hmmm må være når han sier er der om 10, så er han aldri her etter 10, men gjerne 40 eller noe- Så legger alltid på 30 min i forhold til det han sier Men det er ikke noe jeg irriterer meg virkelig over Akkurat sånn er det her også. Var gaske irriterende i starten nå rjeg stod klar med middag og sånn, men nå gjør jeg som deg. Legger til en halvtime ca på det han sier
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 At han røyker (og snuser) At han drikker brus rett fra flaska. Glass er for sivilisert :klø: At "snart" og "nå" ikke er noe avgrenset tidsrom i hans verden.
Gjest imli Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 At han røyker. Han har lovet å slutte før barnet kommer, så vi får se da...
Gjest H Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 At han slenger dørene etter seg på morgenen..Rister jo i hele huset!
Supramundane Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Hmm... Her i huset er det nok jeg som holder på uvanene!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 At hun fiser i dusjen hver eneste morgen. Jenter skal ikke fise... :S - Den faste morgen fisen. Kaller hu det. :klø:
Gjest Pax Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Jenter skal ikke fise... :S Ånei. Så vi skal heller dø istedet?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har en mann som setter nesten tomme ting tilbake i kjøleskap og fryser. For eksempel isbitbrett med en enkelt isbit i. Jeg drømte faktisk en gang om at jeg fant tomme pizzaesker i fryseren. Ikke mye å klage på, med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Ånei. Så vi skal heller dø istedet? Det er den verdenen vi/jeg vokser opp i i dag som har gjort meg sånn, men den fisen gjør meg verken veldig lei meg eller bekymret så det gjør noe. Hehe, jeg klarer å overse den Kan ikke alle jenter fise litt mer? Jeg er lei av alt er så tabu!! Hvorfor har det egentlig blitt sånn at jenter "ikke fiser"? Jeg mener ikke at alle gutter går rundt å fiser i tide og utide, men faen heller. Jenter fiser så godt som aldri?!
Gjest Pax Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Jenter fiser så godt som aldri?! Jeg tror kjæresten kan avkrefte det.
caso Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 At "snart" og "nå" ikke er noe avgrenset tidsrom i hans verden. Det er da det vitterlig ikke heller??!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Det er da det vitterlig ikke heller??! Nei, men siden snart og nå på min dialekt gjerne dreier seg om kort tid, f eks fem minutter (dog avhengig av situasjon), er det ganske irriterende når det drøyer halvannen time fra siste "snart" ble ytret.
Wildy Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Han bor i telefonen. Han tror kasserollene vasker seg selv om han setter de på kjøkkenbenken. "Ti minutter" er egentlig en halv time. Minst. Siden han klarer å leve med meg og mine uvaner er det ikke mye jeg har å klage på!
Gjest Tweek Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 Han har ikke så mye uvaner, men pleier å legge på en halvtime jeg også. Å være sent ute til det meste ligger i familien hans. Han sprer også deler rundt seg forkjellige steder, som i stad da jeg skulle bruke speilrefleksen. Da måtte jeg først lete overalt hjemme, men det lå på kontoret og da jeg hadde dradd derifra måtte jeg hjem igjen for å hente minnekort for det var selvfølgelig tatt ut. Og stativet lå jo i bilen som han har lånt bort.. Jeg kan heller ikke ta bildene inn på dataen fordi ledningen har han tatt med på ferie.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Han sprer også deler rundt seg forkjellige steder, som i stad da jeg skulle bruke speilrefleksen. Da måtte jeg først lete overalt hjemme, men det lå på kontoret og da jeg hadde dradd derifra måtte jeg hjem igjen for å hente minnekort for det var selvfølgelig tatt ut. Og stativet lå jo i bilen som han har lånt bort.. Jeg kan heller ikke ta bildene inn på dataen fordi ledningen har han tatt med på ferie. Høres ut som et skikkelig ordensmenneske.
FrizzleSizzle Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har en mann som setter nesten tomme ting tilbake i kjøleskap og fryser. For eksempel isbitbrett med en enkelt isbit i. Jeg drømte faktisk en gang om at jeg fant tomme pizzaesker i fryseren. Ikke mye å klage på, med andre ord. He he he...det der gjør jeg!!! Skjønner at det kan være irriterende, ja...skjerpings! Min kjæres verste uvane er at han elsker det ufattelig ekle pålegget sennepssild. Det ser ut som babybæsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå