Gå til innhold

Annonsesteder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer fælt på om jeg skal kjøpe hest igjen, og har derfor lyst å titte på annonser for å se hvordan markedet er for tiden (lenge siden jeg var på markedet for å lete etter hest). Dette blir kanskje litt delt fra "hvilken hest passer til meg?"-tråden, for der ble det spekulert i om det var heldig å se etter hest på finn.no.

Så hva er deres forlag til annonsesteder? Jeg sier ja takk til sider fra norge, danmark og sverige. Og jeg er på utkikk etter dressurhest, hvis det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foruten finn.no, så har du jo hestemarked.no, hest.no, dyrenett.no, heste-nettet.dk og hvis du sjekker Hestesport finner du mange annonser fra staller som har hester tilsalgs, eller hjelper deg å finne den rette hesten. Du kan jo google på "hest til salu", så finner du sikkert noen svenske sider også. Lykke til.

Skrevet

Jeg syns Finn.no er et utmerket sted å se etter hest på. Jeg vindusshopper der stadig vekk ;) Useriøse aktører finner man uansett hvor man leter. Finn.no er ikke mer "snuskete" enn hva andre salgsplasser er. www.hest.dk er en dansk salgsdatabase, der finner du alt fra føll, til "turhester" til hester som kan enn bare litt. Altså - i alle prisklasser. www.bukefalos.com er en svensk "salgsdatabase", her finner du også alt mulig. På hest.dk er det masse, masse dressurhester til salgs - på alle nivåer. Men man må jo ta i betraktning at hesten blir adskillig mye dyrere enn salgssummen når man skal importere.

Lykke til :)

Skrevet

hest.dk er et sted hvor de selge hestegjerder.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...