Tinelise Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 i går så jeg en reklame på tv2 for grey's der de spilte en hel sang og viste mange klipp fra serien. noen som vet hva sangen heter?
murray Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Her er en oppskrift for å finne ukjente sanger: 1) Skriv ned en strofe fra teksten 2) Åpne google.no og skriv "strofe" i søkefeltet + lyric, for eksempel 3) Finner du for mange sanger, bytt til en annen strofe, evnt sett flere sammen. Trikset er å gi så mye (relevant) informasjon som mulig til søkemotoren for å eliminere treff. Lykke til! Endret 18. desember 2007 av murray
Gjest Gjest_marion_* Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 det er: Brandi Carlile - The Story
Gjest adnil Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 hei trodde sangen her breath in-breath out .......ligger på you tube
Gjest C4D Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Som du kanskje ser er denne tråden laget laget for ei god stund siden. The Story var på en lik reklame for greys anatomy, mens breathe in and breathe out er på den reklamen som går nå for tiden.
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Takk CE! Det var den jeg hadde lett etter! :-D
Gjest lene :) Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 i går så jeg en reklame på tv2 for grey's der de spilte en hel sang og viste mange klipp fra serien. noen som vet hva sangen heter? den sangen fra reklamen heter Breathe in Breahte Out , med Matt Kearney
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå