Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har bestilt en rekke bøker fra amazon.com. Noen av bøkene kjøpte jeg brukt, siden de ikke var å få tak i nye. Disse kjøpte jeg fra grassroots brukt(styrt av selve Amazon, altså rimelig seriøst), hvor Amazon selv sørger for handelen og at de blir sendt. Fikk mail om at disse 2 bøkene var sendt 19 nov, men har ikke mottatt dem. Leveringsdato var ca. den 6 des. Har til og med fått en bok som ble sendt nesten 2 uker etter overnevnte bøker. Noen som har erfaring med hvor lang tid forsinkelser i intenasjonal post kan ta og hvor sannsynlig det er at bøker fra Amazon har blitt borte?
Gjest TS Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Har bestilt en rekke bøker fra amazon.com. Noen av bøkene kjøpte jeg brukt, siden de ikke var å få tak i nye. Disse kjøpte jeg fra grassroots brukt(styrt av selve Amazon, altså rimelig seriøst), hvor Amazon selv sørger for handelen og at de blir sendt. Fikk mail om at disse 2 bøkene var sendt 19 nov, men har ikke mottatt dem. Leveringsdato var ca. den 6 des. Har til og med fått en bok som ble sendt nesten 2 uker etter overnevnte bøker. Noen som har erfaring med hvor lang tid forsinkelser i internasjonal post kan ta og hvor sannsynlig det er at bøker fra Amazon har blitt borte? Nå har det gått en måned... Er det noen som vet om det er normalt at ting blir forsinket fra Amazon, og så lenge?
Mischa Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ventet i hvertfall 5 uker på enkelte bøker.. Det står sikkert noe på hjemmesiden om forventet leveringstid, så om du har ventet en uke eller mer i forhold til denne hadde jeg kontaktet amazon!
Eilinel Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeghar ventet 8 uker på bøker fra amazon noen ganger....
Gjest ArneP Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har tidligere kjøpt ganske mye bøker hos Amazon.co.uk, men de siste gangene har ikke pakkene kommet frem. Det har så vidt jeg har forstått byttet fraktfirma for utenlandssendinger, noe som ikke har vært helt vellykket. Nå har jeg gitt opp og ser etter et annet sted å bestille bøker. Noen som har noe sted å anbefale? Jeg tenkte å forsøke Play.com...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå