Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei er på utkikk etter en sofa til å ha til spiseborde. så den må ha sittehøyde som en valig spisestue stol. er ikke på jakt etter typen benk som var på 90 tallet. men en stilren sofa i grå toner som har høye vanger. noen linker eller tips? på forhånd tusen takk for hjelpa
annie79 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Denne tråden skulle sikkert ha vært i forumet for "forbruker". En sofa er imidlertid mye smak og behag så det er litt vanskelig å svare.
Gjest ts Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 i mangel på et underforum som handler kun om INTERIØR , velger jeg å bruke hus som ligger nermest. Jeg kjenner jeg ikke liker at folk kommer med negative kommentare på denne måten. jeg finner din kommentar meget upassende. Jeg er på utkikk etter en sofa med høy sittehøyde som passer til å ha ved et spisebord. jeg surfer til stadighet rundt på nette og sjekker men har enda ikke funnet ut av dette. derfor jeg stiller spm her , jeg flere ganger tidligere har fått meget god hjelp til Interiør relaterte spm. jeg er av den oppfattning at i denne tråden kan vi diskutere og spørre om råd om hus og hjem og hobbyer og alt det inbefatter. forbruker emne føler jeg ligger i en en gate in dette.
annie79 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Var nok ikke meningen å være ufin, jeg tenkte bare at det var lettere å få gode svar der, men for all del, post så mye du vil
Gjest Tnita Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 På bonusclub.no har de sofaer i den høyden, men som spisemøbler.
Concertina Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Var nok ikke meningen å være ufin, jeg tenkte bare at det var lettere å få gode svar der, men for all del, post så mye du vil Det er vel heller tvilsomt siden dette er hus, hage og hobby, og dermed rett forum...
Gjest Asti Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest gjest TS Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Tuuuuusen tusen takk vanedis, det var akkurat slik jeg lette etter. glemmer å sjekke hødnebø jeg. tro jammen jeg legger de til favoritter nå. tusen tusen takk ps: tusen takk for det andre tipset også, men der fant jeg desverre ikke noe.
Gjest Asti Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 (endret) .... Endret 15. desember 2009 av Asti
Gjest gjest TS Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 hei jeg mente slettvold ja. den linken du sendte. enorm masse fint der ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå