Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe ved i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til steder i Oslo hvor jeg kan kjøpe ved?

Maxbo selger ikke ved, og på den nærmeste bensinstasjon er det 89 kr per sekk, noe jeg syns er mye.

Hvor har dere kjøpt ved i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plantasjen selger ved i resten av landet i alle fall?

Skrevet

Har du sett etter annonse i avisen? i avisen her står det hvertfall kolonne opp og ned med rubrikkannonser for vedselgere. vedshoppen osv.

Skrevet

Takk for svar. Vi fant en ved forhandler i næreheten av oss.

Skrevet

Vi bestilte (men du kan også dra innom og kjøpe) fra Oslo Vedhandel som i følge Aftenpostens test er billigst i Oslo.

• 4 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg bestilte fra et sted som jeg så på sweetdeal.no.

Husker ikke helt hva firmaet het, men det var hvertfall veldig god ved til en fin pris.

Men det beste av alt, var at det var 2 kjekke menn(ca 25) som leverte det, de bar det tom. helt dit jeg ville ha det.

skal se om jeg finner ut hva firmaet het, men her er iallefall nummeret jeg ringte når jeg bestillte veden: 40 555555(enkelt å huske :gjeiper: )

Edit: Jeg fant navnet, Kvalitetsved.no var det

Endret av anikka
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte fra et sted som jeg så på sweetdeal.no.

Husker ikke helt hva firmaet het, men det var hvertfall veldig god ved til en fin pris.

Men det beste av alt, var at det var 2 kjekke menn(ca 25) som leverte det, de bar det tom. helt dit jeg ville ha det.

skal se om jeg finner ut hva firmaet het, men her er iallefall nummeret jeg ringte når jeg bestillte veden: 40 555555(enkelt å huske :gjeiper: )

Edit: Jeg fant navnet, Kvalitetsved.no var det

Hva driver du med nå anikka? Ser du er ny bruker her, vil bare informere deg om at denne tråden er fra 2007 :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er greit om gamle tråder dras opp en gang i blant. Informasjonen i dem er ofte relevant selvom den er gammel (jeg leter etter en leverandør selv).

Skrevet

Oslo Vedforretning(?) i Ole Deviks vei (ved Fretex).

Skrevet

Vi fant selger på finn.no. Den ene var på Kløfta og den andre på Dal. Vi hentet selv, så da bør man ha tilhenger. Ellers har jo Smart Club ved også.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva driver du med nå anikka? Ser du er ny bruker her, vil bare informere deg om at denne tråden er fra 2007 :)

Hehe, ja jeg endte opp på dette forumet etter å å surfet rundt litt, også var det en god del interessante tråder så jeg ble medlem å begynte å lese. Så datt jeg etterhvert inn her å ville være til hjelp for andre som trengte ved :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...