Eve Luna Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Noen som har forslag til steder i Oslo hvor jeg kan kjøpe ved? Maxbo selger ikke ved, og på den nærmeste bensinstasjon er det 89 kr per sekk, noe jeg syns er mye. Hvor har dere kjøpt ved i Oslo?
Malama Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Plantasjen selger ved i resten av landet i alle fall?
Montezuma Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Har du sett etter annonse i avisen? i avisen her står det hvertfall kolonne opp og ned med rubrikkannonser for vedselgere. vedshoppen osv.
Eve Luna Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Takk for svar. Vi fant en ved forhandler i næreheten av oss.
Arkana Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Vi bestilte (men du kan også dra innom og kjøpe) fra Oslo Vedhandel som i følge Aftenpostens test er billigst i Oslo.
anikka Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg bestilte fra et sted som jeg så på sweetdeal.no. Husker ikke helt hva firmaet het, men det var hvertfall veldig god ved til en fin pris. Men det beste av alt, var at det var 2 kjekke menn(ca 25) som leverte det, de bar det tom. helt dit jeg ville ha det. skal se om jeg finner ut hva firmaet het, men her er iallefall nummeret jeg ringte når jeg bestillte veden: 40 555555(enkelt å huske :gjeiper: ) Edit: Jeg fant navnet, Kvalitetsved.no var det Endret 21. mars 2012 av anikka
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Jeg bestilte fra et sted som jeg så på sweetdeal.no. Husker ikke helt hva firmaet het, men det var hvertfall veldig god ved til en fin pris. Men det beste av alt, var at det var 2 kjekke menn(ca 25) som leverte det, de bar det tom. helt dit jeg ville ha det. skal se om jeg finner ut hva firmaet het, men her er iallefall nummeret jeg ringte når jeg bestillte veden: 40 555555(enkelt å huske :gjeiper: ) Edit: Jeg fant navnet, Kvalitetsved.no var det Hva driver du med nå anikka? Ser du er ny bruker her, vil bare informere deg om at denne tråden er fra 2007 1
skrue Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes det er greit om gamle tråder dras opp en gang i blant. Informasjonen i dem er ofte relevant selvom den er gammel (jeg leter etter en leverandør selv).
Kirin Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Oslo Vedforretning(?) i Ole Deviks vei (ved Fretex).
Mayflower Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 Vi fant selger på finn.no. Den ene var på Kløfta og den andre på Dal. Vi hentet selv, så da bør man ha tilhenger. Ellers har jo Smart Club ved også.
anikka Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Hva driver du med nå anikka? Ser du er ny bruker her, vil bare informere deg om at denne tråden er fra 2007 Hehe, ja jeg endte opp på dette forumet etter å å surfet rundt litt, også var det en god del interessante tråder så jeg ble medlem å begynte å lese. Så datt jeg etterhvert inn her å ville være til hjelp for andre som trengte ved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå