Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Ja, mitt spørsmål er enkelt og greit. Norske kvinner - er de rett og slett slakkere der nede enn sine medsøstre? Eller er dere bare seksuelt latere? Eller kan det være at dere faktisk ikke har en anelse på bruk av målebånd? Spørsmålet kommer etter at FHM i sitt nye nummer presenterer en verdensomspennende undersøkelse som viser at norske kvinner vil ha en pikk på 19,5 cm. Dette ligger godt over andre lands preferanser. I Singapore mener man at 14 cm vil være perfekt. Så man kan spørre seg om hvem som har problemet. Norske menn stiller med et gjennomsnitt litt over 15 cm, mens kvinnene våre vil ha 19,5 cm....
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ja vi er utrolig slappe i fitta, og ikke kan vi ha sex heller for vi blir aldri tilfredstillt med slike små pikker. Huff og huff bare tanken på å jobbe litt for sexen er helt forferdelig. Nei det må mannen gjøre og helst gi oss fire fem orgasmer og. Om vi gidder å gi han en? Nei til det er fitta vår for vid til å gi noen nytelse, og hendene er for slappe og tunga for doven..gjesp..gjesp..
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Nå er jo ikke dette egne erfaringer, men man kan jo begynne å lure ut i fra enkelte innlegg her inne også...
Gjest Pax Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Alle norske kvinner tenker slik, helt klart.
MarianneE Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 har vi ikke akurat avslutta en lang diskusjon ang det der? Hvorvidt norske kvinner er "store" i forhold til andre etniske grupper... må vi ta en runde to?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Når et slikt respektert manneblad har slike fantastiske undersøkelser så MÅ det jo stemme det de skriver. Jeg vil helst ha en diiiiiiiiiger pikk. Det er fordi jeg er vid som en tunell og derfor duger bare store negepikker. Helst burde jeg bodd i afrika, for der er jo alle store........ Sukk og stønn fra en kvinne med STORE behov.
FantasDick Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Og hva har lengde med vidhet å gjøre, sånn egentlig? Man kan bli oppgitt av mindre..
Gjest =tentacle= Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Bare barnefødsel som duger her...
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Norske kvinner vil vel bare ha det beste da Hva skal de norske kvinnene med små asiatiske p*****? :kaffe:
Gjest lissi32 Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Jeg syns kvinnene her inne klager om for lite sex!! Kanskje du ikke har fått det med deg? Kanskje det er mannfolka som er late? Ellers er musa trang nok, om det interesserer deg!
Gjest Tweek Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Bare barnefødsel som duger her...
Gjest Dolce Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Bare barnefødsel som duger her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå