snuppelure37 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe Shrek 3 til sønnen min på nettet, men jeg er veldig usikker på om den rekker frem til jul. Er det noen som vet hvor de er kjappe på levering?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe Shrek 3 til sønnen min på nettet, men jeg er veldig usikker på om den rekker frem til jul. Er det noen som vet hvor de er kjappe på levering? En jeg kjenner bestilte noe via et nettsted lørdag kveld. Hun kontaktet noen hun kjenner som jobber på postterminalen og spurte om de kunne si ifra når den dukket opp der. Så hun kunne hente den isteden for å vente til den kom i postkassa... Hun fikk pakken i dag da. Men det er jo et av veldig få unntak tenker jeg. Den ville nok uansett vært fremme i kassa hennes i morgen. CDON er kjappe, hvis de har varen... Men posten er treg nå, når alle julegavene skal frem. Samme hvilket nettsted man velger.
Gjest Dallandra Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg bestilte på cdon på onsdag og det kom i posten i går. Mener det var platekompaniet som leverte lynkjapt en gang (jeg sendte inn bestsilling på ettermiddagen og hadde det i postkassa neste dag ) Men det er noen år siden så jeg husker ikke helt om det virkelig var platekompaniet. Hva med å dra ut og kjøpe den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå