Gå til innhold

Hva spiser du på Julaften

Julemat  

39 stemmer

1. 1. Hva spiser du/dere på Julaften

• Ribbe med tilbehør
      20
    • Pinnekjøtt med tilbehør
      12
    • Lutefisk
      0
    • Kalkun
      2
    • Vegetarmat
      3
    • Pizza Grandiosa
      0
    • Feirer ikke Jul
      0
    • Noe annet
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er det dere spiser folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv spiser jeg ribbe med tilbehør, noe annet er utenklig på Julaften for min del

Skrevet

Vi har ingen spesiell julemiddag på julaften, siden vi er en fransk/norsk familie. Vi har grøt til lunsj og så stort koldtbord sent på kvelden etter gaveåpningen. 1. juledag derimot har vi kalkun.

Gjest Eurydike
Skrevet

Julaften spiser jeg pinnekjøtt av overbevisning, men dessverre ofte svineribbe i praksis. :tristbla:

Skrevet

Helt klart ribbe med tilbehør! =) nam! Bare noen få dager igjen til julaften nå!

Skrevet

Spiser vanligvis ribbe på julaften. Spiser en god del pinnekjøtt ellers i desember måned. :)

Skrevet (endret)

Skinkestek med tilbehør...slafs...

Endret av dagdrømmeren
Skrevet

Kalkun

(Men er vokst opp med ryper eller dyrestek)

Skrevet

Vokst opp med ribbe og har vel spist det hver julaften fram til i år.

I år feires julaften hos svigermor. Der blir det pinnekjøtt. (Får ribbe lille julaften da :-D )

Er veldig glad i begge deler, så blir nok pinnekjøtt som blir vår julaftentradisjon når vi skal feire hjemme. Verre for mannen å gi opp pinnekjøttet enn det er for meg å gi opp ridda ;)

Skrevet

Er oppvokst med ribbe, men etter at jeg flyttet har det blitt mye pinnekjøtt på juleaften. Er vi hjemme hos oss er det ribbe, men blir vi bedt til hans folk er det pinnekjøtt. Liker det da, men juleaften er alikevel liksom ribbe da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...