Gå til innhold

Dere som trodde pedofile var syke mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Svært mange menn vil mer enn gjerne trenge inn i en trang 10åring dersom han får lov av samfunnet. De fleste som sier noe annet lyver. For de har ikek lvo å tenke slik. Så derfor: I en gitt situasjon er de fleste menn tilbøyelige til å knulle en 10åring. Desverre.

Nei, nå må du pinadø ta å rulle inn her!!!!!

Dine egne syke lyster får du ta for egen regning, men dra ikke inn "de fleste menn" i dette. De fleste menn ser at barn er barn, og ikke seksuelle objekter. Noe annet er og blir sykt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg blir rett og slett SYK av å lese dette..

Skrevet
Vi må ikke bli så blinde at vi ikke innser at SVÆRT mye av vår adferd er kulturelt betinget.

Joda, men betyr det at du kan få seksuell tenning av et barn?

Det mener jeg at kun svært syke mennsker kan få. Uavhengig av kultur.

Skrevet

Jeg ble ikke så veldig sjokkert.

Vi vet jo alle fra før av at menn (og noen kvinner) har sex med dyr (kuer, sauer, hunder, osv.) Hvis de er i stand til det, samt nekrofili (sex med lik), hvorfor da ikke barn også?

Skrevet
De fleste menn ser at barn er barn, og ikke seksuelle objekter. Noe annet er og blir sykt.

Poenget er vel at grensen mellom "barn" og "voksen" ikke er universell eller statisk. Historisk sett er det mest vanlige at man trer over i de voksnes rekker når man blir kjønnsmoden.

Skrevet
Selv om en får mensen som 12-13 år, så betyr det ikke at jenta er klar for sex. Kroppen er kanskje moden, men jenta er ikke det. Psykisk er ikke 12 åringer klar for sex. Menn som tenner på 10 år gamle jenter synst jeg er syke i hodet, uansett hva samfunnet måtte mene. Det er galt!

Jada, men likevel er det ganske normalt. Eller skal jeg bruke ordet "vanlig"? De som tror at en pedofil er en syk person, de lukker øynene. For ser du etter en syk person, så oppdager du ikke at det er naboen din,. kollegaen din, broren din som er pedofil. Alle kjenner minst tre pedofile. Når hver tiende jenta har blitt misbrukt, så forstår jo alle at det da står et visst antall overgripere bak,. ogs¨å. Så å tro at 5 prosent av mennene er overgripere, er helt sikkert riktig. Kanskje er tallet høyere. Det betyr at hvis du kjenner 20 menn, så kjenner du minst en pedofil.

Skrevet
Joda, men betyr det at du kan få seksuell tenning av et barn?

Det mener jeg at kun svært syke mennsker kan få. Uavhengig av kultur.

To spørsmål til deg. Hvor mange menn kjenner du? Hvor mange av dem er pedofile? Slike som deg, som lukker lynene og tror det er frankensteinere som forgriper seg på barn, gjør at flere tilfeller ikek oppdages. Så gjør barna en tjeneste og se deg om i nærmiljøet ditt -. for du kjenner garantert en overgriper, og mest sannsyn,lig flere.

Gjest En vantro
Skrevet
Den eneste måten å bekjempe disse ondene er ikke ved å skrike om hvor sykt det er men å drive hjelp, utdanning og bistand som nytter og kommer frem. Og opplysning, opplysning, opplysning og opplysning.

Hvor nyttig er det med opplysning, når endel av de "uopplyste" har Muhammed som forbilde ?

I verste fall vil de tolke opplysningen som vantro propaganda fra det fæle vesten, og da USA spesielt! Dermed er man like langt.

Kan vel i samme slengen ta med at lovlig ekteskapsalder i Iran er 9år. Kanskje det er basert på tradisjon, men denne "loven" ble innført av Ayatollah Khomeini som startet den islamske revolusjonen i 1979.

Hvis det er tradisjon, så får den jaggu god drahjelp av Koranen.

Gjest Helen Parr
Skrevet
To spørsmål til deg. Hvor mange menn kjenner du? Hvor mange av dem er pedofile? Slike som deg, som lukker lynene og tror det er frankensteinere som forgriper seg på barn, gjør at flere tilfeller ikek oppdages. Så gjør barna en tjeneste og se deg om i nærmiljøet ditt -. for du kjenner garantert en overgriper, og mest sannsyn,lig flere.

Jeg synes ærlig talt ikke noe om å forsøke å finne ut hvilke av mine mannlige bekjentskaper som befinner seg innenfor 5 % av overgripere. Det er ikke min måte å omgi meg med mennesker på.

Jeg kan heller ikke se at dette bidrar til at færre tilfeller av overgrep oppdages.

Likeledes finner jeg det underlig at enkelte mener at det faktum at man anslår at 5 % er overgripere, gjør det til en "vanlig" ting.

Skrevet

Det er mulig jeg tar feil, men jeg sitter med et inntrykk av at en og samme gjest har "satt opp" denne diskusjonen og allerede ført den inn i det sporet han eller hun ønsker.

Dette er, i likhet med en rekke andre sosiale problemer, antakeligvis mer sammensatt og komplisert enn det trådstarter ønsker å erkjenne. I stedet er debatten rettet inn mot at menn, uavhengig av kulturell og sosial bakgrunn, er drittsekker, overgripere og følelsesløse jævler. Dette kunne faktisk blitt en interessant debatt dersom trådstarter ikke allerede fra første setning hadde ødelagt den med sin tabloide og fordomsfulle vinkling.

Skrevet
Det betyr at hvis du kjenner 20 menn, så kjenner du minst en pedofil.

Eh, hallo! Hvor i alle dager har du dette tallet fra? Det er jo riv, ruskende galt!

Du har tydeligvis ikke peiling på hva pedofili faktisk er. Jeg er enig i at det finnes mørketall, men å tro at faktiske tallet på pedofili er 5% er helt borti natta.

Ellers stusser jeg over dette utsagnet

De som tror at en pedofil er en syk person, de lukker øynene

Mener du virkelig at det ikke er sykt å ha seksuelle lyster om barn? Ser du altså ikke noe galt i pedofili?

Eller mener du at siden det er så vanlig (i følge deg!) så er det ikke sykt? Isåfall har du en spesiell logikkk som heldigvis ikke gjenspeiler seg i verken rettsvesenet eller i det diagnotiske systemet. Hadde vært gøy å høre hva du mener om drap? Det er vanlig, ergo ikke sykt? Mm.

Skrevet
Jada, men likevel er det ganske normalt. Eller skal jeg bruke ordet "vanlig"? De som tror at en pedofil er en syk person, de lukker øynene. For ser du etter en syk person, så oppdager du ikke at det er naboen din,. kollegaen din, broren din som er pedofil. Alle kjenner minst tre pedofile. Når hver tiende jenta har blitt misbrukt, så forstår jo alle at det da står et visst antall overgripere bak,. ogs¨å. Så å tro at 5 prosent av mennene er overgripere, er helt sikkert riktig. Kanskje er tallet høyere. Det betyr at hvis du kjenner 20 menn, så kjenner du minst en pedofil.

Jeg syns jeg kjenner deg på språket og meningene. Du har vært her en gang før med akkurat den samme dritten. Holdt ikke det?

Skrevet
Hvor nyttig er det med opplysning, når endel av de "uopplyste" har Muhammed som forbilde ?

I verste fall vil de tolke opplysningen som vantro propaganda fra det fæle vesten, og da USA spesielt! Dermed er man like langt.

Kan vel i samme slengen ta med at lovlig ekteskapsalder i Iran er 9år. Kanskje det er basert på tradisjon, men denne "loven" ble innført av Ayatollah Khomeini som startet den islamske revolusjonen i 1979.

Hvis det er tradisjon, så får den jaggu god drahjelp av Koranen.

Fy faen... her voldtar en 50 år gammel Muhammed en jente på ni år, og så går hans etterfølgere i fistel over at noen tegner en tegning av den syke jævelen?

Skrevet
Eh, hallo! Hvor i alle dager har du dette tallet fra? Det er jo riv, ruskende galt!

Du har tydeligvis ikke peiling på hva pedofili faktisk er. Jeg er enig i at det finnes mørketall, men å tro at faktiske tallet på pedofili er 5% er helt borti natta.

Du er helt på jordet. Tror du EN pedofil misbruker 50 jenter? Nei.... Så lenge det finnes 10-20 prosent jenter som har blitt misbrukt, så finnes det selvfølgelig minst 5% pedofile også.

Skrevet (endret)
Du er helt på jordet. Tror du EN pedofil misbruker 50 jenter? Nei.... Så lenge det finnes 10-20 prosent jenter som har blitt misbrukt, så finnes det selvfølgelig minst 5% pedofile også.

Jeg har egentlig ikke så store vanskeligheter med å se for meg at én pedofil misbruker 50 jenter.

Men jeg ville gjerne visst hvor du tar disse tallene fra.

Hadde jeg ikke vært nysgjerrig på "kildene" dine, så ville jeg neppe svart i denne tråden mer.

Endret av lillebøll
Skrevet (endret)

Visste dere at det aldri har vært mer slavehandel i verden enn det er idag? Arabiske land, Nord-Afrika og Israel er store spillere her. Vestlige land har nok like stor andel naturlig pedofile, men det er så utrolig mye vanskeligere å være en praktiserende pedofil i våre land.. Mange av jentene som misbrukes er hentet fra Latvia, Russland, og steder hvor man finner kvinnelige slaver av ekstra høy verdi. Det å eie slaver har alltid vært en del av majoriteten av verdens samfunn. Det er vi i vesten som i har bestemt oss, i et lite øyeblikk i historisk sammenheng, for å forsøke å bygge et samfunn der "konemishandling" "pedofili" og "slavehandel" er umoralsk og til-og-med ulovlig!

Vi i vesten må slutte å tro at hele verden er syk bare fordi den ikke er som oss. I tillegg må vi begynne å forstå at hvis vi bringer hele verden inn i våre land, så vil våre land til slutt se ut som det vi kaller "den 3. verden". Barbarisk og fattig. Den vestlige befolkningen utgjør rundt 8% av verdens befolkning, og har i sannhet ikke nok resurser til å danne et globalt samfunn på basis av vårt nivå, med mindre vi må kutte levestandarden til 1/6. Fremdeles da vil det være utenkelig å opprettholde de rettighetene og frihetene vi nyter idag. Vi er nødt til å senke befolkningsveksten i land som Kina, India, Sør-Amerika og afrikanske land før vi kan ha en sjanse til å ordne opp i miljøet, fattigdom, brudd på menneskerettigheter og andre problemer.

Eller vi kan forsøke å assimilere 30% av befolkningsveksten deres, slik vi gjør i dag, helt til våre samfunn er forfalt av byrden og vi aldri igjen vil få evnen til å hjelpe disse fattige landene.. Alle store sivilisasjoner opp gjennom tidene som assimilerte for mange fremmede kulturer, overekspanderte eller forsøket å forme verden i sitt bilde har gått under.. Vi er ikke den første.

Endret av Nordisk Mann evt. Sjef
Skrevet (endret)

Prøver du å si at pedofili er normalen, eller prøver du å si at det er en forkastelig sak som "alle menn" ville gjort seg skyldig i dersom de kunne slippe unna med det? Det fremgår ikke så veldig klart av innleggene dine.

edit: tillegg: Har du noen meninger om kvinner som pedofile overgripere, forresten? Det er jo et felt som avdekkes i stigende grad nå for tiden. Og du later jo til å ha en spesiell interesse for sex med barn. Hvor mange pedofile kvinner tenker du at det er sannsynlig at man kjenner, sånn gjennomsnittlig sett? 1 av tre gutter som har blitt misbrukt, sier jo at det var en kvinne som stod for overgrepet.

Endret av lillebøll
Skrevet

Så du er altså av den oppfatning at dette er noe pedofile gjør med èn person? Og ikke flere? Det er meget ulogisk, for man vet at pedofile tenner på barn primært. Ergo vil en pedofil med en viss nødvendighet forgripe seg på flere barn gjennom sin seksuelt aktive karriere. Dersom han eller hun har mulighet for det.

Skrevet (endret)

Pedofili er sykt og de fleste menn har INGEN hemmlig drøm om å trenge inn i et barn på 10 år

Mange kulturer er syke, skjønner du ikke det?

Endret av lillebøll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...