Gjest Gjest_teodor_* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Dama har fødselsdag og blir 24. Noen liker ikke det faktum at de blir eldre. Er det greit å bare si gratulere med fødselsdagen? Eller er det en annen fin måte å si det på? Må jo si noe, ellers blir det for dumt
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Damer liker ikke å bli eldre, nei. Men det er stor trøst i en oppmerksom kjæreste, som viser at han vil gjøre litt stas på henne. Gave eller sjokolade og blomster eller ett eller annet - ta henne med ut på restaurant kanskje? Hvis du overser dagen hennes, pga at du tror det er det hun vil, er det store sjanser for at du gjør en stor feil, og at hun tenker at du har glemt henne, eller ikke bryr deg.
Gjest _Leela_ Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Vet du at hun har problemer med å bli eldre? Jeg liker iallefall å bli satt pris på på bursdagen min, dvs bli gratulert, gjerne få blomster, bli påspandert eller servert middag (gjerne noe litt mer spesielt ennvanlig) + at jeg ikke sier nei til å få ei pakke. Bursdager skal feires!
victor78 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Vi blir alle eldre, og alternativet er ikke å foretrekke. Jeg syns damer som er hysteriske rundt dette med alder er helt håpløse, og at de bør stikke fingeren i jorda og ikke lage masse fjasedill ut av noe som er og blir helt naturlig. Når det er sagt, man trenger jo ikke være uhøfflig. Du trenger f.eks IKKE lage et flott kort der hennes alder står med de største bokstaver. Hennes alder trenger jo ikke nevnes. Men kjøp noe til henne, vis henne oppmerksomhet, lag et fint kort osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå