Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #1 Skrevet 19. april 2003 Eh... har nå fått meg ny mobil med internett, wap.... Skjønner meg ikke helt på hva wap egentlig er, hva koster det sånn ca å bruke det??? Får inn nyhetsoverskrifter på tlf daglig, og når jeg klikker på dem kobler tlf seg opp.... skjønner at jeg er på nett da, men koster det noe for det å bare få inn overskriftene?? Mulig jeg er litt mobil dum, med prøver!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #2 Skrevet 19. april 2003 Skal ikke si det 100 % sikkert, men jeg tror wap koster like mye som å ringe. Tellerskrittene begynner vel å gå når du kobler opp.
Gjest Admin'C Skrevet 20. april 2003 #3 Skrevet 20. april 2003 Skal ikke si det 100 % sikkert, men jeg tror wap koster like mye som å ringe. Tellerskrittene begynner vel å gå når du kobler opp. riktig wap er ikke til noe mer enn å se på nyheter med, har du en laptop kan du koble mobilen til den og surfe på vanlig internett men da er telefonregningen der og du burde ha gprs så du kommer deg frem i svingene
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #4 Skrevet 20. april 2003 Takk for svar. Men betaler jeg noe for de nyhetsoverskriftene som kommer "ramlende" inn på telefonen ( når jeg ikke er koblet opp)??? Er dette en tjeneste som alle med wap har eller??? eller hvordan fikk jeg det??? :o
Gjest Admin'C Skrevet 21. april 2003 #5 Skrevet 21. april 2003 det betaler du nok for, dette er vel sms som du har bestilt fra vg eller noe det burde stå i meldingene fra hvor. Hvis ikke er det reklame, men de kommer som sms?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #6 Skrevet 21. april 2003 Nei kommer ikke som sms, ligger liksom på wap/internett siden....
Gjest Admin'C Skrevet 21. april 2003 #8 Skrevet 21. april 2003 VELG Å AVBESTILL DEM, GJØRES PÅ NETTSIDEN (LOGG DEG INN ELLER NOE LIGNENDE) ELLER SÅ SKAL DU SENDE en sms til dem Beklager caps lock men gidder ikke skrive meldingen på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå