Momseguri Skrevet 4. juli 2011 #101 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeltdyne Jeg vet ikke helt målene, men den er bredere en sengen på 180. Den er absolutt stor nok til at man kan ligge "alene" under den. Det er ofte sånn at vi sovner "i skje", mens vi våkner i hver vår ende av sengen, jeg pakket ordentlig tett inn i dynen mens han ligger halveis oppå og halveis under. Når vi ligger over hos andre og får en dyne hver stresser vi for å overlappe dem uten å få hull der luften kan snike seg inn, men med en gang man beveger seg faller de fra hverandre igjen Jeg syns dessuten at vanlige dyner blir for små, jeg kan jo ikke pakke meg ordentlig inn! Det er nesten det beste med dobbeltdynen; når mannen ikke er hjemme og jeg får hele den store dynen for meg selv
Gjest Solen Skrevet 4. juli 2011 #102 Skrevet 4. juli 2011 Vi hadde dobbeldyne tidligere, men bikkja kasta opp paa den:p saa vi fikk tak i to dyner istedenfor, greiere det for jeg er ikke flink aa dele dyne! mog jeg vil ha det varmt mens mannen vil ha det kaldt, men vi har en fast rutine at jeg snyr stjerten til mannen mens han holder rundt meg helt til vi sovner, eller at han blir for varm og maa snu seg. jeg faar helt hetta om jeg kjenner slik pusting i nakken, men prover og venne meg til det " det er jo hele sjarmen med aa kose, aa kjenne pusten paa hverandre" sier mannen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå