Capricorn Skrevet 4. juli 2011 #81 Skrevet 4. juli 2011 Vi har hver vår dyne, men jeg ender ofte opp med begge og han ingen Derfor vil han ikke ha dobbeltdyne fordi det vil ødelegge alle hans sjanser til å få litt dyne på seg. Løsningen er derfor hver vår og at han tviholder på sin hele natta
Gjest bazibaz Skrevet 4. juli 2011 #82 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeltdyne og 120-seng. Brukte en enkeltdyne ganske lenge, men det ble alltid en sprekk et eller annet sted når jeg eller han sov urolig. Og jeg bruker armen eller brystkassa hans som pute. :happy:
Gjest mann Skrevet 4. juli 2011 #83 Skrevet 4. juli 2011 Vi har hver vår dyne, men jeg ender ofte opp med begge og han ingen Derfor vil han ikke ha dobbeltdyne fordi det vil ødelegge alle hans sjanser til å få litt dyne på seg. Løsningen er derfor hver vår og at han tviholder på sin hele natta Kjære, er det deg? Det er ego å ta alle dynene.
Capricorn Skrevet 4. juli 2011 #84 Skrevet 4. juli 2011 Kjære, er det deg? Det er ego å ta alle dynene. Jeg vet Tror min onde tvilling tar over kroppen når jeg sover. Ja, det er det
Judge Judy Skrevet 4. juli 2011 #85 Skrevet 4. juli 2011 Sengen vår er 180 bred, og oppi den har vi hver vår dobbeldyne, og to puter hver. Hater å sove tett inntil, det blir så varmt og klamt. I tillegg er jeg en egoistisk sover, så med en gang jeg har slukket kan man risikere at jeg breier meg over hele madrassen hans og napper til meg dyna. Derfor må vi nesten ligge litt adskilt
Rainbow Skrevet 4. juli 2011 #86 Skrevet 4. juli 2011 Vi har hver vår dyne. Liker ikke å ligge inntil hverandre når vi skal sove, det er så klamt! Så vi ligger og koser om kvelden og om morran, men når vi sier god natt pakker vi oss inn i hver vår dyne og snur ryggen til hverandre, hehe! Har hatt dobbeltdyne på feie, og synes det er veldig lite behagelig. Føler den glir av, og det blir vanskelig å regulere temperaturen. Ja til masse kosing i våken tilstand og aleinetid under egen dyne! ;-)
¤flicka¤ Skrevet 4. juli 2011 #87 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeldyne, eller for tiden dobbeldynetrekk fordi det er så varmt ute. Deilig å kunne krype inntil uten å få en glippe, samtidig er den stor nok til at vi kan ligge hver for oss.
Meadow Skrevet 4. juli 2011 #88 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er kald og han er varm, så vi må ha hver vår dyne, og vi fikser ikke å ligge og holde rundt hverandre om natta - det blir for svett og klamt for begge. Kose kan vi gjøre ellers, når vi skal sove, så sover vi.
Surriball Skrevet 4. juli 2011 #89 Skrevet 4. juli 2011 Vi har seng på 120 cm og hver vår dyne og pute. Dobbeltdyne er bare fælt. Jeg liker å dytte dyna både rundt meg, over og under meg, sånn at det ikke finnes en eneste glipe, mens det blir alt for varmt for ham. Pluss at jeg gjerne stjeler litt dyne. Men vi pleier alltid å ligge inntil hverandre og kose under èn av dynene før vi legger oss til å sove. Av og til sovner jeg også under min egen dyne, men med armen hans rundt meg. Det er perfekt!
camiz2 Skrevet 4. juli 2011 #90 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeltdyne slik at vi deler dyna, men dyna er såpass stor så vi får på en måte vår del allikevel :-)Hadde vi hatt hver vår dyne, så tror jeg ikke det hadde blitt samme kosen å lagt seg om kvelden. Hihi.
MarianneE Skrevet 4. juli 2011 #91 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er kald og han er varm, så vi må ha hver vår dyne, og vi fikser ikke å ligge og holde rundt hverandre om natta - det blir for svett og klamt for begge. Kose kan vi gjøre ellers, når vi skal sove, så sover vi.
louise1 Skrevet 4. juli 2011 #92 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeldyne og det funker ganske greit! Han blir så varm om natta og dytter dyna vekk, så jeg får heeeele for meg selv.
KaDust Skrevet 4. juli 2011 #93 Skrevet 4. juli 2011 Vi ligger som regel alltid tett oppå hverandre, med eller uten dyne. Har enkeltdyner nå, men skal skaffe dobbeltdyne når vi flytter sammen om ikke så lenge.
cellar Skrevet 4. juli 2011 #94 Skrevet 4. juli 2011 Det hadde jeg aldri klart! Vi har 120 seng, har hver vår dyne og to puter hver. Klarer heller ikke at han holder rundt meg når jeg prøver å sove - eller omvendt. Jeg snur meg med ryggen til, og det samme gjør han Begge er fornøyd
Gjest Katten. Skrevet 4. juli 2011 #95 Skrevet 4. juli 2011 Vi har ei dyne som er over dobbelt så stor som senga vår Den er faktisk så stor at jeg kan "forsvinne" i den, og leke haisommer
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2011 #96 Skrevet 4. juli 2011 Traff en ons med dobbeltdyne...det var herlig. mmmmmmm
Tropic Skrevet 4. juli 2011 #97 Skrevet 4. juli 2011 180 seng. Lenge hadde vi bare en dyne, men begge våknet ofte om natta da vi stjal dynen fra hverandre, så nå har vi to dyner. Blir fremdeles like mye kos av den grunn! Jeg er forresten kjempe kald av meg så må ha masse dyne, mens han er GLOVARM!
Obelix Skrevet 4. juli 2011 #98 Skrevet 4. juli 2011 hehe... første som ble bytta ut da vi gikk fra kjærester til samboere var dobbeltdyna....
Orchideae Skrevet 4. juli 2011 #99 Skrevet 4. juli 2011 Vi har dobbeldyne. Kunne ikke tenkt meg noe annet, og det tror jeg ikke han kunne heller, for det er han som tar initiativet til å lappe sammen dynene når vi sover hos andre. Har vanlige dyner også, men de blir kun brukt av gjester som sover over.
Sophia. Skrevet 4. juli 2011 #100 Skrevet 4. juli 2011 Vi har to dyner, og jeg tror det er like greit. Vi har sovet med dobbeldyne når vi har vært på besøk hos familie, etc, og det er herlig helt til han napper til seg dynen og jeg ligger uten dyne resten av natten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå