Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dobbeldyne her i gården og! har prøvd å hatt enkel dyne, men havner under ei dyne uansett... Dobbeldyne er helt genial i bunn og grunn, viss man krangler så må man være blide på hverandre i senga, for man deler jo dyne hehe:)

Litt fælt å ligge uten dyne, når det er ti minus ute, men finner løsninger :)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Vi har 180 seng, og skulle prøve å dele en dobbeldyne. Det endte med at jeg syns den var så digg at jeg har hele den, mens han har en egen enkeltdyne :fnise:

Vi sover sjelden inntil hverandre. Han vil gjerne det, men jeg klarer nesten aldri å sovne sånn.

Skrevet

Vi har seng på 180 cm, 2 dyner og 4 puter .. vi foretrekker å sove i fred med noen cm`s mellomrom ..

Skrevet

Vi har alltid hatt dobbeldyne, bytter den med (u)jevne mellomrom :)

Skrevet

Ja! Dynedeling er noko av det beste med å gå og leggje seg (vel, nesten då ... ahem). Vi har enkeltdyne og 1.20 seng, og eg må alltid liggje på arma hans når vi skal sove. :hjerter_rundt: Han er varm og eg er kald. Vi ligg som regel tett og godt heile natta. Og begge liker det, heldigvis.

Gjest milkyway
Skrevet

en dyne, og enkeltseng. Elsker å ligge "oppi" han, og han gjør det samme med meg, så da er det fett :)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med en dame i 15 år og vi har 2 barn.

Vi har dobbeltseng, 4 puter og 2 dyner. Hun sover i den, mens jeg sover på et annet rom. Det fungerer kjempefint.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg har vært sammen med en dame i 15 år og vi har 2 barn.

Vi har dobbeltseng, 4 puter og 2 dyner. Hun sover i den, mens jeg sover på et annet rom. Det fungerer kjempefint.

:overrasket::overrasket:
Skrevet

Vi er ikke samboere, men han er hos meg veldig ofte. Jeg (vi) har 1.50 seng, og to dyner og to puter. Når vi legger oss så kommer han og legger seg inntil ryggen min, eller vi ligger mot hverandre sånn at vi er helt sammenflettet. Dette er hans rituale. Jeg synes det er kos, men ikke livsnødvendig å ligge tett sammen hver kveld, slik som han synes.

Jeg har sovehjerte av dimensjoner, og kunne sikkert sovnet naken på et sementgulv, så jeg er somregel borte på notime. Da ligger han der og synes det er svett og klamt og håret mitt kiler han og til slutt må han han kapitulere å legge seg på sin side. Men det samme gjentar seg hver bidige kveld, for det SKAL koses. :klemmer::fnise:

Skrevet (endret)

Sambo og jeg har en stor dobbel dyne fra IKEA,

den er flott og det er mer intimt.

Aldri mer 2 separate dyner!

Endret av Wonders
Skrevet

Vi har 1,50 seng, og dobbeltdyne fra Ikea. Jeg vil aldri mer bruke enkeltdyne frivillig. Det er så herlig å ha dobbeltdyne, å nesten "drukne" i herlig, god, myk dyne, og å ligge inntil mannen :)

Skrevet

Vi har hver vår dyne, siden jeg alltid fryser sånn og trenger masse dyne :) Men samboeren min har en uvane, i søvne tar han sin egen dyne, bruker den som pute, og tar min dyne. Men det er jo litt nydelig da :fnise:

• 3 år senere...
Annonse
Skrevet

Jeg og sambo har en 120 seng, en dyne, og to puter. Vi får helt fint plass begge to under en dyne, og elsker å ligge tett, tett inntil hverandre hele natta. Ender gjerne opp på samma puta og :fnise:

Er det andre som gjør dette, eller er det sånn at når man har bodd sammen ett år, er det hver sin dyne, og leselampe?

Jeg synes det er så koselig å dele dyne, mye mer intimt, og fint å kjenne varmen fra huden til samboeren min.

Jeg har prøvd det med å dele dyne.

Men jeg endte alltid opp med sånne rare drømmer om å stå ute i grålysningen på morgenen midtvindters og vente på bussen i kulda med hakkende tenner.. Og fikk kalde føtter som jeg alltid våknet av.

Og da lå hun der på sida som et murmledyr. Godt innpakket i hele dyna for seg selv og var varm og fornøyd. ...

Så da kjøpte jeg en dyne til.

Gjest FrøkenLogisk
Skrevet

det skjønner jeg godt. det er slitsomt å ha en som vil ligge inntil en hele tiden.

la folk ha litt pusterom, og ikke vær en klegg.

Blablablabla "Gi folk litt pusterom, og ikke vær en klegg"

Smarten: Hva om man liker å ligge tett inntil, ha pusterom, ingen klegger og i tillegg føle intimiteten med glede?

Ellernei.. Kanskje vi som liker det med glede,kanskje bare skulle la være.

Ehe...sukker meg over hva mennesker kan få seg til å si av og til :D

AnonymBruker
Skrevet

Stor dobbeltdyne! Elsker å sovne inntil en brystkasse, inn i en armkrok...klynget sammen..

Savner det virkelig. Fantastisk del med å være samboere! :)

For mange år siden møtte jeg en som ikke likte å sove inntil. På mange områder var han kjempe flink på det intime ellers, også var han jo kjempe interessant. Derfor forsøkte jeg å ikke la det plage meg. Men det ble rett og slett ikke helt riktig. Jeg skjønte liksom aldri helt den greia med å ligge tett,ha sex: ja, nei? Ok, da legger vi oss på hver vår kant. Hehe.

En gang prøvde han å ligge tett inntil meg, men da ble han liggende å riste og snu på seg absolutt hele,hele tiden...til jeg ble gal...og sa at det gikk greit :P

AnonymBruker
Skrevet

Vi har dobbelt dyne og flere puter, men jeg bruker alltid han som puta min.. :)

I senga skal man sove SAMMEN, ikke hver for seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...