Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi har 1.20 seng og to dyner og to puter. Men vi lapper dynene sammen slik at vi har en stor dyne. Der ligger vi med armene rundt hverandre etter tur og har det riktig så koselig. Om morgenen ligger ene dyna på gulvet og gubben snorker på puta mi :-).

Vi har vært sammen i snart 20 år.

Awww, så utrolig koselig ^^

Skrevet

Vi har dobbeldyne og selv om jeg var skeptisk i begynnelsen kunne jeg ikke tenke meg noe annet nå. Så utrolig godt å sovne tett omslynget uten noen sprekk som glir fra hverandre med dynene, og dyna er stor nok i massevis til at man kan ligge "alene" også. Om barna kommer får de ta med seg sin egen dyne.

Skrevet

Vi har 160 seng, to dyner og to puter. Vi lapper sammen dynene på kveld og morgen, men har hver vår dyne om natta. Jeg fryser så lett og klarer ingen "hull", mens sambo er så varm om natta at det renner av han, og ligger ofte uten dyne. Hvis vi ligger inntil hverandre så blir jeg klam fordi han blir så svett og da begynner jeg å klø på hele kroppen. Tror ikke jeg tåler svetten hans.

Skrevet

Vi har dobbeldyne, og det er kjempedeilig. Vi ligger stort sett inntil hverandre :)

Skrevet

Vi har hver vår dyne. Vi ligger tett sammen under begge dynene om vinteren, og hver for oss under vår egen dyne om sommeren (stort sett).

Skrevet

Vi har dobbeldyne, er utrolig glad i den! Elsker å sove tett-tett inntil kjæresten hver natt! Det er bare så godt! :rødme:

Skrevet

Vi kastet bort noe tusenlapper på en 180*200 seng og varierer mellom 3 dobbeldyner (av ulik tykkelse) avhengig av sesong.

Vi har vært samboere i 8 år har har aldri brukt mer enn 60 cm av bredden på senga og kunne nok klart oss med 1 enkelt dyne :fnise:

Skrevet

To dyner 4 puter, 180 seng.

Heldigvis er begge glad i å ligge alene å sove så ingen probs, vi får kosa nok likevel ;)

Skrevet
Er det andre som gjør dette, eller er det sånn at når man har bodd sammen ett år, er det hver sin dyne, og leselampe?

Jeg er gift på 5 året og høydepunktet hver dag er når det er leggetid og jeg kryper godt inntil min manns rygg og holder rundt han. Det er faktisk ren lykke :love: Vi snur og vender på oss mange ganger om natten men vi ligger alltid tett, blir bare slik, søker oss automatisk til hverandre.Selv når ungene kommer inn om natten så "omorganiserer" jeg hele sengen slik at det blir nok plass til at jeg får ligge nært han.

Gjest barelillemeg
Skrevet

Vi sov alltid inntil hverandre da vi hadde 120 seng. Da hadde vi liksom ikke valget mellom å sove inntil hverandre eller ikke. Fungerte fint det. Etter at vi fikk oss vanlig dobbetseng ligger inntil hverandre for å kose, men stort sett ikke for å sove. Men vi har dobbeltdyne, så ja - vi deler dyne!!!

Skrevet
Hvem er klegg? Han får det pusterommet han vil ha da vettu.Ellers hadde vi jo ligget under samme dyne da. Derfor vi ligger under hver vår dyne, for at han skal få det!

Du. Med det du skrev over her igjen.

Skrevet

Jeg har dobbeltdyne, og når jeg har kjæreste har jeg en regel som jeg håndhever strengt: Skal vi sove i samme seng, så skal vi sove nakne og tett sammen. :hjerter_rundt:

Å ligge i samme seng som en deilig dame uten å få ligge tett intil hennes nakne kropp er bare for grusomt. :grine:

Skrevet

Vi har dobbeldyne, har bodd sammen nå for litt over 3 år. Kan egentlig ikke forestille noe annet. Kan kose oss litt før vi legger oss, selv om vi som oftest ikke sover tett sammen (blir litt for varmt akkurat da). Men av og til da jeg blir kald midt på natta, kryper jeg til ham for varme, hvis det er varmt, er begge på hver sin side. Stor nok dyne gir mye variasjon :-D

Skrevet (endret)

slett.

Endret av mrs_bond
Gjest Reidar Johansen
Skrevet

Jeg syns det er mye lettere å runke ubemerket med egen dyne.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Du. Med det du skrev over her igjen.

Eh...jaha?? Tror nok heller det er du som er det når du tar ting uten å vite noe om det. Så når jeg gir han space i sengen så er jeg klengete??? Que?

Gjest Madre Mia
Skrevet

Hvis min mann hadde ligget i samme seng som meg og fornærmet meg med å runke, hadde han blitt sparket ut av senga og henvist til sofaen for da har vi ingen glede av hverandre mer i senga.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ubemerket? Nei vet du hva ..hadde vært mye deiligere å sett på :ler:

Skrevet

:ler:

Skrevet
Jeg og sambo har en 120 seng, en dyne, og to puter. Vi får helt fint plass begge to under en dyne, og elsker å ligge tett, tett inntil hverandre hele natta. Ender gjerne opp på samma puta og :fnise:

Er det andre som gjør dette, eller er det sånn at når man har bodd sammen ett år, er det hver sin dyne, og leselampe?

Jeg synes det er så koselig å dele dyne, mye mer intimt, og fint å kjenne varmen fra huden til samboeren min.

Helt enig med deg! Vi har ca. 150 seng, men ligger tett sammen under samme dyne og omtrent samme pute. Av og til, hvis det blir varmt, glir vi fra hverandre om natten. Men nå om vinteren er det herlig å varme seg på ham! Bortsett fra de gangene han er iskald ... brrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...