Gjest Gjest_anny_* Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 jeg har et "problem" som jeg synes er veldig pinlig.. jeg har fått meg kjæreste men jeg gruer meg allerede til å sove der. ikke det å sove hos han men dersom jeg må på do, å da mener jeg ikke tissing men hvis jeg må noe mer.. dere synes sikkert dette er teit og ikke noe å grue seg for, men jeg synes slikt er så utrolig pinlig.. noen råd eller noe dere har å dele med meg?:-) jeg er foresten en jente på 23 år...
kheira Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Skru på vasken litt, eller gjør det før du dusjer Så lukter det godt også etterpå hehe... Er du redd for han skal høre eller lukte det forr? Ta litt dopapir i skålen først, så slipper han høre at det "plopper" hehe Synes ikke dette er teit, jobber i helsesektoren, og møter på mangen som faktisk ikke greier å få noe til pga det er folk der osv
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har dessverre ikke noen råd, men vil bare si at du er ikke den eneste som er sånn Jeg er sånn jeg og, men det gjelder ikke bare overfor kjæreste, men uansett hvor jeg er, vil helst bomelomme hjemme jeg Og jeg er gla vi har flere etasjer og stue og do er laaangt fra hverandre. Det er bare sånn jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Vel, i begynnelsen kan du kanskje passe på å spise vanlig mat som du er vant til når du skal overnatte oss ham (altså ikke veldig sterkt krydret mat og ting som du ikke er vant til å fordøye, siden det vil lukte mer). Etter hvert når dere blir tryggere på hverandre går det seg til og du vil slutte å være flau.
Cidric Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 I motsetning til hva enkelte later til å tro vet vi faktisk at kvinner legger kabler når de er på do. Allikevel har vi ikke kollektivt gitt dere på båten...det er ikke ukvinnelig, bare menneskelig. Ingen grunn til å oppfinne det lydløse toalett, med andre ord.
Gjest Tweek Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Skru på vasken litt, eller gjør det før du dusjer Så lukter det godt også etterpå hehe... Er du redd for han skal høre eller lukte det forr? Ta litt dopapir i skålen først, så slipper han høre at det "plopper" hehe Synes ikke dette er teit, jobber i helsesektoren, og møter på mangen som faktisk ikke greier å få noe til pga det er folk der osv Er enig i dette. Gode råd Jeg pleier alltid å legge papir i først.
Gjest Grafica Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sender sambo ut i stua når jeg skal, og omvendt. Som regel emd beskjeden "gå og sjekk myspace/facebook du, pus" ;D hehe. Selv har jeg noia for offentlige toaletter, jeg greier ikke gå om jeg tror folk kan høre meg... Og det suger ganske hardt på skolen, to knøttsmå dobåser med papirtynne skillevegger. Hatt endel pinlige stillheter der. Vasken er en veldig god ide, og også dopapir i skåla. Ta og spray en dæsj en av din eller hans parfyme etterpå, om lukta er det du er redd for. Ja, han kommer nok til å skjønne hva du har gjort, men da slipper han hvertfall drittlukt
Gjest Dolce Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har dessverre ikke noen råd, men vil bare si at du er ikke den eneste som er sånn Jeg er sånn jeg og, men det gjelder ikke bare overfor kjæreste, men uansett hvor jeg er, vil helst bomelomme hjemme jeg Samme her
NovaFlare Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ta papir i doen for å unngå plopping, ha med parfyme, eller x-it i veska, funker faktisk bra. Mitt verste mareritt var faktisk at doen skulle gå tett når jeg skylte ned etter nr. 2 pga for mye papir... Kan dere tenke dere noe mer grusomt?? He, he. Sluppet å oppleve det heldigvis. Bare ser for meg en tett do med ting som flyter, og til slutt MÅ du bare be kjæresten om hjelp. HOHOHO Har vært sammen i snart 6 år, finnes ingen hemninger igjen. Men for å bevare det lille som er igjen av mystikk, kan han BARE holde seg unna dodøra når jeg er på do nr. 2, DA skal jeg være alene. Ha, ha. :D Endret 17. desember 2007 av NovaFlare
Nikitaa Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 jeg har et "problem" som jeg synes er veldig pinlig.. jeg har fått meg kjæreste men jeg gruer meg allerede til å sove der. ikke det å sove hos han men dersom jeg må på do, å da mener jeg ikke tissing men hvis jeg må noe mer.. dere synes sikkert dette er teit og ikke noe å grue seg for, men jeg synes slikt er så utrolig pinlig.. noen råd eller noe dere har å dele med meg?:-) jeg er foresten en jente på 23 år... Hehe, tror det er mangen jenter spesielt som sliter med dette i starten. Jeg husker godt selv hvordan det er. Sleit grusomt med det samme i begynnelsen. Kunne gå en hel helg uten og slippe litt bommelom Men det går nokk over med litt tid, det gjorde det med meg, ellers er det og ta litt do papir ned i do, eller å skru på vasken et sjakk trekk. Om du tar vasken på, er det ingen gutter som reagerer noe særlig på det, for det er så ufattelig mangen som gjør det når de skal på do...
Wita Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Tror det er en ganske vanlig greie blant jenter jeg, og endel gutter og kanskje. Jeg får et litt mer avslappet forhold til det etter som jeg blir eldre merker jeg - altså må man så må man, og det er noe alle må innimellom. Sett på vifta på badet, hvis det er, da forvinner lukta ganske fort. Parfymespraying funker dårlig synes jeg - blanding av drittlukt og parfyme er bare enda verre.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Haha, så godt å se at det er flere av oss. Jeg har vel ikke så mange tips men.. Ville bare si at det er flere av oss som har med det problemet.
Gjest Heloise Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 jeg har et "problem" som jeg synes er veldig pinlig.. jeg har fått meg kjæreste men jeg gruer meg allerede til å sove der. ikke det å sove hos han men dersom jeg må på do, å da mener jeg ikke tissing men hvis jeg må noe mer.. dere synes sikkert dette er teit og ikke noe å grue seg for, men jeg synes slikt er så utrolig pinlig.. noen råd eller noe dere har å dele med meg?:-) jeg er foresten en jente på 23 år... Jeg har samme problem jeg! Eller, var mye værre før. Er blitt flinkere nå. La merke til at det ikke var så mange andre rundt meg som brydde seg om det selv, så jeg måtte bare trene meg selv til å ikke tenke så veldig mye på det selv. Men jeg bruker alltid papir oppi først og har alltid på vannet, til og med når jeg er alene hjemme
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Minner meg om typen min i begynnelsen, som dro hjem for å gå på do! Han sa det ikke da, men jeg skjønte det jo etterhvert da..Nå bæsjer han her da
LilleCanCan Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Herregud er det noen sak. jeg skjønner at det ikke er så deilig at det stinker bæsj over alt, men tenn på tre fyrstikker og slukk dem. det tar knekken på lukta hvis dere bæsjer så det lukter SÅ høgg. min bare sa det han. naturen kalte og han klarte ikke å holde tilbake.ø herregud jeg overlever da vel sånt gå ut og bæsj kanskje? ha en rull i grøftekanten eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Jeg skyller alltid ned med en gang det kommer noe i skåla, slik at det ikke blir noe lukt å tenke på. (Det kan være at jeg da må skylle et par ganger i løpet av et dobesøk, men det får så være...) Jeg passer på å la det gå en stund før jeg går på do etter at han har vært der, slik at han slipper å tenke på at jeg evt. kjenner noe lukt etter ham. Det gjør jeg forresten uansett hvem som er på besøk, familie, venninner etc, av hensyn til dem. Og håper at andre (inkl. han) tenker likedan.
Amalie_85 Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Er mer lyd en lukt tror jeg som plager meg, men er ikke helt sikker egentlig. Det bare er sånn. MEn jeg bryr meg ikke om det lukter og noen går inn etterpå, da kan jeg jo til og med spøke om det at man går inn på eget ansvar Jeg kunne aldri i verden vært i militæret sikkert, jeg hadde fått forstoppelse og sprengt tarm sikkert
Gjest Heloise Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 En liten historie... Jeg hadde vært på tur i Danmark med en gjeng folk i en fritidsklubb... Vi skulle være der i 10 dager sånn ca. Etter en dag måtte jeg noe fryktelig på do, og jeg så mitt stikk da alle untatt jeg var ute på tur en god stund. Jeg var ferdig med mitt, blid og fornøyd og gikk og la meg litt for å slappe av på rommet mitt. Da hører jeg plutselig at døra slår opp og inn kommer hele gjengen bråkende og jallende. Og inn på badet skal de... selvfølgelig. Da roper de og bærer seg "SHIT her er det noen som har vært ass! Fyyy faen...!" Det var nok.... Jeg holdt med i de resterende 8 dagene. Vi skulel selvfølgelig ta BUSS tilbake til Norge, hvor mange timer er ikke det... Jeg måtte ligge bakerst i bussen på vei hjem, var så utrolig vondt og fælt. Men fikk ikke forstoppelse merkelig nok, så jeg var helt bra igjen etter en dag hjemme Det der er ikke bra, jeg håper ingen har det så ilel som jeg hadde det på den tiden der Unner ingen den smerten...!
victor78 Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 Hm, er dette virkelig et så stort problem for en del damer? Jeg er enig i at lukter og lyder når man er på do ikke er noe som trenger kringkastes, samtidig er det jo slik vi mennesker er lagd. Så jeg skjønner ikke helt denne frykten, nærmest "do-fobien". Det er vel ingen som tror det lukter velduftene når kroppen skal kvitte seg med avfallstoffene? Jeg tror det er sunt å ha et naturlig å avslappet forhold til seg selv og egen kropp. Av og til lukter det ekstra ille etter et dobesøk, men det gjør det jo for alle. Jeg har aldri reagert på at det lukter dritt dersom jeg går på etter ei jente jeg liker f.eks. Hun må tømme seg for dritt hun, som alle oss andre.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ingen problem med dette, minst av alt ovenfor samboeren egentlig. Vil heller at han skal høre lyder og kjenne lukt enn at venner eller fremmede skal det. Han er jo min nærmeste og den jeg kan være 100% meg selv ovenfor på godt og vondt. Jeg hadde vertfall gått rundt med konstant mageknip om jeg skulle hatt doforbi, det må da vel være verre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå